Rakastan miestäni kaiken vastoinkäymisten jälkeen. Saammeko rauhan suhteellemme? Häiriötekijöitä riittänyt!
näkijät
5
98
Vastaukset
Hei
minusta tuntuu, että sinulla on korkeat odotukset vastauksen suhteen. kerron avoimesti sinulle.....
no kyllä te minulle näytte yhdessä, mutta miehelle näkyy myös ongelmia työnsä kanssa. valmistautukaa sellaiseen ajoissa, tehkää suunnitelma b kaiken varalle.
sinä olet kiinni kodissa, se on sinulle tärkeä, pidät siitä kiinni.
toinen nainen on jo saanut kiinni kahdesta muusta miehestä, ainakin heidän hihoistaan. ei hän enää tule häiritsemään.
tuo nainen on kuin myrkyllinen hämähäkki.
jos teillä on lapsia, kuten nuoria ihmisiä näen, niin heillä on kaikki hyvin. näen tässä tytön ja pojan. miehesi saa virallisen kirjeen, jonka mukaan jokin huonosti hoidettu asia selviää, teidän puolelta hyvin.
raha-asioissa te myös pärjäätte, kunhan pidätte aina varasuunnitelman sadepäivän varalle. eli pitäkää muutama euro sukan varressa.
t. Keskiyö- loukattu
Kaksi tyttöä mulla ja tää nainen todella myrkyllinen kuin hämähäkki. Pahansuopa koko ajan. Teki elämästämme helvetin!!! Loppuelämän pilasi!ITöykeä ämmä suorastaan! Pysyköön poissa!
- loukattu
Voinko luottaa mieheeni?
- jkpooo
niinkö
- minä vain
Heissan.
Minäkin haluaisin tietää kuinka tulee käymään? Pitkästä avoliitosta erottiin ihan yht äkkiä. Oli tosin paljon puhumattomuutta, mutta itselläni on oma mielipide siihen että kävi niinkuin kävi ja uskon että se on oikea syy. Annanko olla vai odotanko soittoa ja anteeksi pyytelyä? (nyt miehellä uusi kierroksessa)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645190Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662397- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191458Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491048- 891006
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12939- 66937