Foton lovol 254 ja metsä työt

Foton lovol 254

Olen tossa kattellut uutta työ konetta polttopuun ajoon metästä ja kyntö ja linkoilu hommiin muuten olis ihan passeli vehe käytööni mutta pari kysymys merkkiä vehkeessä on. Maavaraan on vain 24cm saako nostolaiteisiin ja ulos ottoon
oikean pienen traktorin työ koneita esim,linko kyntöaurat ja sormi niitto koneen??
Jos joku sattuu tietämään niin kertokoon

6

10539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda koko Foto

Mitä teet tuollaisella 24cm maavaralla metsässä, jäät kiinni joka kiveen ja kantoon. Jo nyt kyselet koneita siihen perään ja sitten ostettuasi kyselet tosissasi, sekä jos löydät niitä, niin myös maksat niistä.
      Siis työkoneitahan löytyy vaikka kuinka, on jyrsintä, kylvökonetta ja ruohonleikkuria yms. Vaan ne koneet on toisella puolen maapalloa ja kulkevat kyllä sieltäkin, mutta aika vaivaloista on. Lumilinkoa ei sieltäkään hevin löydy, kun on sen verran lämmintä.

Eli tolla rahalla saat kunnollisen oikean traktorin ja jos et kulje ihan silmät kiinni, rahaa vielä jääkin hyväkuntoisiin käytettyihin koneisiin, joita löytyy latojen kätköistä. Sorminiittokoneita ei normaalit maanviljelijät enään käytä ja hyviä koneita lojuu latojen nurkissa.

Tossahan tuo http://www.motorpower.fi/traktorit/fotonlovol.php niin varmaan kätevä peli paikassaan, mutta realiteetteja mukaan ja työkoneiden hankintaan siihen perään. Minulla ei ole kiinalaisia vastaan mitään, päinvastoin joitakin työkoneita voin jopa kehua kestäviksi.

• caseekko

kyllä lyhyessä ja kapeassa koneessa 24 cm riittää metsään...sama kun sanoisi isosta koneesta ettei 55cm riitä metsään

• dexta1

joopajoo osta ensin kiinalainen polkupöyrä viisastut varmasti eikä mene kaikki rahat.

• Fotonisti

Fotoniin käy suoraan ainakin kubotan kaikki työlaitteet jos puhutaan takanostolaitteista. Etukuormaajakin on eurokiinnikkeillä joten myös kauhoja/lakaisulaitteita ym. saa myös täältä suomestakin. Lumilinkoja saa myös täältä suomesta tai vaihtoehtoisesti myös maahantuojan kautta kiinastakin ja phun nyt ihan perinteisestä V-mallin lingosta.

Itselläni on Foton 254, jolla nyt 2 vuotta tehty lumityöt ynnä muut askareet. Tähän asti on ainakin hommat edenneet ongelmitta ja voima riittää tuon kokoisella traktorilla hienosti vaikka paksummassakin lumessa linkoaa ylämäkeen. Kyntöhommia en ole traktorilla tehnyt, joten niistä en osaa sanoa.

En tiedä onko itselleni osunut joku yksilö, mutta kapistus on toiminut niin hyvin että olen miettinyt vaihtavani saman merkin isopaan malliin. Jos kiinnostaa niin saa tulla tutustumaan nykyiseen mikä majailee Jyväskylän liepeillä.

• Vieläkö Foton on myytävänä, olen kiinnostunut.
        laita tietoa
        [email protected]
        terv jukkis

• Fotonisti
        apz kirjoitti:

Vieläkö Foton on myytävänä, olen kiinnostunut.
        laita tietoa
        [email protected]
        terv jukkis

Oho. Unohdin tämän palstan kokonaan =)
        No, Fotonin pistin nettikoneeseen myyntiin ja kerkisi siellä olemaan kokonaista 2 päivää ja kaupat tuli.
        Uusi Foton 504 tilattu ja katsotaan kuinka tämän kanssa sitten käy.

Mitä luin Jinman miehiltä "Kiinan vehkeet" keskustelun alta, niin samat asiat näyttää jokaisissa kiinalaisissa olenvan. Joka ikinen pultti ja mutteri kannattaa käydä läpi, säätää kytkin, venttiilienvälykset (itselläni oli vanhassa fotonissa yhdessä pakoventtiilissä välystä 5mm!!!) ja vaihtaa öljyt alkuun liiankin hyvissä ajoin. Nämä taas uuden traktorin kanssa edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe