Salaisuus 2

master_of_

Bussi saapuu ja hyppäät kyytiin. Menet aivan perille, koska varaudut soittooni. Matka peräpenkkiin tuntuu olevan kilometrin pituinen. Jokaisella askeleella tunnet kuinka perhonen hipoo jo ennestään herkkää kltoristasi. Jokainen askel saa polvesi notkahtamaan. Sinulla on täysi työ saada pidettyä itsesi kasassa jotenkin.

Vihdoin saavut bussin perään, istut alas ja nostat varovasti jalkasi toisen päälle. Bussi on lähes tyhjä, sinun lisäksesi vain 3 muuta matkustajaa, mutta niistä yksi istuu vain parin penkkirivin päässä sinusta. Pelkäät että hän kuulee kaiken...

Pian säikähdät, puhelimesi soi.... olet kauhusta jäykkänä, mutta vastaat... -Moikka... Noinko sinä puhuttelet herraasi!? kysyn tiukkaan sävyyn. Olet hetken hiljaa ja sanot hiljalleen -anteeksi herra.

-Tulipa se hiljaa, istuuko lähelläsi ihmisiä? Kyllä herra kuiskaat.
-No okei hyväksyn tämän toistaiseksi. kiitos herra kuiskaat jälleen.
-Laitappa nyt kiihotin päälle. kädet täristen kaivat säätimen käteesi ja kytket sen päälle. Lasket jalkasi alas ja levität jalkojasi koska muuten laukeisit heti.
-onko narttuni jo valmis tulemaan? Kyllä olen herra... kuiskaat todella hiljaa, samalla huohotat raskaasti.
-sammuta hetkeksi kiihotin... Kuinka märkä narttuni on... haluan nähdä. otappa nyt kuva pillustasi ja lähetä se minulle, voit sulkea puhelimen nyt.

vapisevin käsin nostat hamettasi ja levität jalkasi ja siirrät pikkarit sivuun. Tunnet kuinka nesteesi oikein ryöpsähtää ulos pillustasi ja tahrii bussin penkin. Vilkuilet ympärillesi ja huomaat kuinka bussi kuski seuraa peilistä sinua. Et voi olla varma tietääkö hän mitä puuhaat, koska penkit suojaa sinua. Asetat kameran alas, katsot peilistä kuskia, ilkikurisella ilmellä. et välitä enää... Levität toisella kädellä pillusi huulia ja otat kuvan. Nuolaiset sormiasi ja kuski huomaa tämän, nautit kun näet miten kuskin ilme muuttuu tukalaksi... Pian puhelin soi taas.

-Niin herrani, vastaat jo selvästi kuuluvammalla äänellä.
-Hyvä narttuni. Olen oikein tyytyväinen kuvaan ja asenteeseesi. Nyt hillitset itsesi ja olet kuin mitään ei olisikaan tapahtunut. Poistut bussista kun on sen aika, etkä saa puhua kellekään mitään, kysyipä kuka tahansa, mitä tahansa. Tuliko selväksi? -Kyllä herra.

-Soita minulle kun olet perillä. Lopun matkaa istut tyytyväisenä, omahyväinen hymy kasvoillasi. Seuraat peilistä kuskin tukalaa ilmettä. Pian tulee määränpää, nouset seisomaan,oit vaatetustasi. Kuski huomaa tämän ja juuri kun olet poistumassa bussista hän kysyy... Jäikö neidiltä jotain... Hymyilet ja katsot häntä sanomatta sanaakaan. Tiedät että jäit kuskiparan mieleen:)

Saavut paikallisen isoon ostariin ja suuntaat suoraan erääseen vaatekauppaan. Soitat minulle. Hei herrani, olen nyt täällä, mitä teen?
-valitse jokin vaate ja mene pukukoppiin. Otat ensimmäisen "rätin" mikä sattuu silmiesi eteen. Tiedät mitä sinulta haluan, joten haluat pian päästä pukukoppiin.

Nyt olen täällä, mitä herra haluaa minun tekevän? - Nosta jalkasi penkille ja aloita hilajlleen hyvillä itsesäsi, kiihtotinta et saa ottaa pois. Riisut märät pikkarisi ja alat hyväilemään itseäsi. Huohotat jo todella raskaasti, liikutat sormeasi pitkin märkää vakoasi. -Nyt laita perhoinen päälle, sanot Khyyyllä herra...
Tunnet kuinka orgasmi lähestyy--- yniset hiljaa... saanko herrani tulla..? ET!!!! Et puhuttele minua ilman että kysyn sinulta mitään, tuliko selväksi?

Kyllä herra, anteeksi herra... -hyvä tyttö, nyt sinulla on lupa tulla. kiitooooossss herraaaaaaa huudahtat. Saat rajun orgasmin, pillustasi suorastaan suihkua nesteitä, olet sotkenut koko pukukopin mehuillasi. Olet hämilläsi, mutta niin onnelisen väsynyt... -Taisit sotkea paikat:) Anteeksi herra, en tiedä mitä tapahtui... Ei hätää, siisti itsesi ja mene kotiin. Osta jotain kivaa itsellesi, otan yhteyttä sinuun viimeistään juuri ennen matkaan lähtöä.

Ilemmalla palaat kotiin, asunto on tyhjä. Miehesi on tyypilliseen tapaan töissä myöhään. Olosi on raukea ja levollinen, koit tänään elämäsi orgasmin... laittat saunan lämpiämään, teet jotain syötävää. Pian kuulet oven käyvän. Miehesi tuli töistä, olosi on jotenkin helpottunut... otta hänet vastaan hymyillen ja kerrot että sauna on pian lämmin, mutta syödään ensin:) saunottuanne nukahdatte tyytyväisinä...

Heräät uuteen aamuun kun puhelimesi soi. -Haloo? -Sinä se et sitten koskaan opi! Kuinka puhuttelet minua! - Anteeksi herra en tiennyt ja kun heräsin juuri... -Kunhan kiusasin, mutt kyllä sinä tuosta rangaistuksen saat. Mene illalla kello 19 sellaisen paikkaan että voit puhua. Kerron sinulle ohjeet huomiselle matkalle.

Kyllä herra ja anteeksi herra, lupaan hyvittää tämän.

jatkuu....

1

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fairytale.Fairytale

      Mmh, tykkään!
      Jatkoa kehiin, en malta odottaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7731
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3754
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1012
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe