Yksinkertainen kysymys: onko Nikon D200 -kamerassa ruuvitarkennus vai ei? Mistään en onnistunut kyseistä tietoa löytämään. Aika vaihtaa vähän tukevampaan runkoon kun nyt olisi edullisesti (= käytetyn D3100:n hinnalla) menossa. Mitään en vaihdossa häviä, päinvastoin, koska vanhassa ei ole ruuvitarkennusta eikä muutoin parempia ominaisuuksia. Muutaman megapikselin katoaminen saati vihreän tilan menettäminen eivät suuremmin vaikuta.
Näin muuten, mitä mieltä kyseisestä värkistä? Tokihan se ihan erilainen on kuin nämä halpakaupan halpismallit, mutta totuttelukysymys. Olihan se tuollakin alkuun aikamoista säätämistä, enköhän siis tämänkin toiminnot sisäistä suht nopeasti.
Onko D200:ssa ruuvitarkennusta?
5
160
Vastaukset
- 800 / 200
Minulla on D200, enkä taatusti vaihda mihinkään. Se on nykyään kakkosena mukana. Myynnissä saisi pari saturaista. Ei mitään järkeä.
En tiedä D200 ruuvitarkennuksesta mutta siinä on välineet tarkentaa sellaisilla Nikkorin putkilla joista se tarkennusmoottori puuttuu. Minusta se näyttää enemmän vipuvälitykseltä kuin ruuvilta.
Olen ollut tuon D200 omistaja ja käyttäjä eikä siitä ole huonoa sanottavaa, se on tänään tyttäreni käytössä ja minä tarkastin asian D300s rungosta jonka tarkennus toimii samoin kuin D200:ssa.
D200 olen testannut -30C lämpötilassa tammikuussa 2009 ja hyvin toimi. Se missä tekniikka on ajanut sen ohi on pikselimäärät jotka uusissa vastaavissa ovat 15 - 20M kymmenen asemasta, uusien kennojen herkkyys ja dynamiikka on hieman parantunut jne. Peruskuvaukseen D200 varmasti sopii mainiosti.- hjdddd
On siinä "ruuvitarkennus", eli tarkennusmoottori rungossa.
D200 on vuodelta 2006, mutta silti ihan hyvä ja vielä käyttökelpoinen, vaikka 2006 ensimmäiset myyntikappaleet olikin viallisia. - Löytävinäni
Vertailun http://snapsort.com/compare/Nikon_D200-vs-Nikon_D90 molemmissa malleissa on ”built-in focus motor” eli ruuvitarkennus todellakin löytyy.
- DD200300
D200 on mielestäni oikein hyvä kamera.
Jos sellaisen kohtuuhintaan saa, niin mikäs siinä kuvaillessa.
Itsellänikin sellainen on.
Ei paljoa D300s:lle häviä, varsinkaan hyvässä valossa.
Hämärämmissä kolmesatanen voittaa, mutta sillä tuppaa sitolee hintaakin eri lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065