Teen kotisivuja webs.comissa, ja otsikoiden äät muuttuvat ihme merkeiksi. Koitin jo laittaa niiden tilalle jotain ä ja ä koodeja mutta tulos oli sama. Mites saan ääkköset toimimaan? Olen kuitenkin nähnyt ä:itä muiden kotisivuilla websissä.
En sitten ymmärrä ammattilaisten tietokonekieltä...
Ääkköset ja webs
9
286
Vastaukset
- TheR0z0r
Tämä taitaa johtua väärästä merkistöstä meta tiedoissa. Websin sitebuilderissa on siis väärä merkistö määritettynä jossa ei ole Ä- tai Ö-merkkejä. Kokeile vaihtaa sivun tyyliä jos siis teet tätä sitebuilderilla. Jos taas teet sivua HTML:ällä nii laita Head tagien väliin:
- TheR0z0r
Oho! Tämä ei näköjään näytä html koodia viesteissä. Kuitenkin->
http://raulihaverinen.fi/verkko-opas/?id=99
Tuolta katso kohta "Merkistö"- vanhat sivut
muuta toi sivustosi responsiveksi :D ei mukaudu mun galaxy ässään eikä tabiin
- TheR0z0r
eipä ole mun sivu, googlasin vaan äkkiä jonku ohjeen.
- lapinverkkolehti
Seuraava koodi tuskin näkyy tässä, mutta kokeillaan kuitenkin.
- porkkanapuuro
lapinverkkolehti kirjoitti:
Joo .. ei näkynyt, mutta kuvana näkyy.
http://aijaa.com/ASahnPMihin toi pitäis sit laittaa..?
- Suunnittelija.
Tämä TheR0z0r sama heppu joka mainostaa sitä darksitecoders nettisivu firmaa joka suunnittelee yrityksille nettisivuja ja toteuttaa ne vaatekaapissa olevaan pömpeliin pyörimään?
Ja sitten ei ääkköset toimi oikein niin pitää täällä kysyä neuvoa? :D
voi luoja..- TheR0z0r
*facepalm* ensinnäkään minä en neuvoa kysynyt, vaan vastasin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91284Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 10741
- 27711