Mitä tehdä?

Vaimo kauhuisssaan!

Ongelma on outo, mutta sitäkin kiusallisempi. Mieheni jättää sohvaan/tuoleihin järkyttävää perseenhajua. Hän käy suihkussa säännöllisesti/usein, mutta haju on ja pysyy. Haju on niin voimakas, että sen huomaa sohvalla istuessaan. Ei siis tarvitse mennä erikseen sohvaa nuuskimaan. Tämä ongelma ei ole ollut aina olemassa, ehkä vuoden, en osaa tarkasti sanoa. Mistä se voi johtua???? Eihän tällaisesta voi kenenkään kanssa livenä edes puhua. En ole tietenkään miehellenikään hajusta maininnut.

33

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotilääkäri

      Olisikohan miehelläsi peräpukamat jotka ulostyöntyessään saattaisi hajurauhasen kautta siirtää pakanlemua peräsuolesta?

      • Paskan hajussa elät!

        Jätä se haisunäätä! Mitä nopeemmin pääset siitä lantakasasta eroon sen pareemp'!


      • hajuongelma
        Paskan hajussa elät! kirjoitti:

        Jätä se haisunäätä! Mitä nopeemmin pääset siitä lantakasasta eroon sen pareemp'!

        Onko muilla kundeilla tämmöstä ongelmaa kuin mulla? Aina kun kundikaverini rakastelee mua ja täyttää mut se on ihanaa, mutta parin päivän päästä alkaa kamala haju alapäästä. Pitäisikö mun tyhjentää itseni ja tehdä kunnon alapääpesu vai onko muita keinoja sillä pidän siitä tunteesta kun alapääni on täynnä. Olen Joutsalainen taksimies ja kyseinen haju täyttää autoni ja se hankaloittaa työtäni. Muutamia valituksia hajusta asiakkailta on jo kuulunut.
        Onko jotain niksejä?


      • Hajut vex !
        hajuongelma kirjoitti:

        Onko muilla kundeilla tämmöstä ongelmaa kuin mulla? Aina kun kundikaverini rakastelee mua ja täyttää mut se on ihanaa, mutta parin päivän päästä alkaa kamala haju alapäästä. Pitäisikö mun tyhjentää itseni ja tehdä kunnon alapääpesu vai onko muita keinoja sillä pidän siitä tunteesta kun alapääni on täynnä. Olen Joutsalainen taksimies ja kyseinen haju täyttää autoni ja se hankaloittaa työtäni. Muutamia valituksia hajusta asiakkailta on jo kuulunut.
        Onko jotain niksejä?

        Osta taksiisi Wunferbaum.


      • joulukuusiko?
        Hajut vex ! kirjoitti:

        Osta taksiisi Wunferbaum.

        Mikä on FunderBaum?


      • Ikuinen ongelmako?
        hajuongelma kirjoitti:

        Onko muilla kundeilla tämmöstä ongelmaa kuin mulla? Aina kun kundikaverini rakastelee mua ja täyttää mut se on ihanaa, mutta parin päivän päästä alkaa kamala haju alapäästä. Pitäisikö mun tyhjentää itseni ja tehdä kunnon alapääpesu vai onko muita keinoja sillä pidän siitä tunteesta kun alapääni on täynnä. Olen Joutsalainen taksimies ja kyseinen haju täyttää autoni ja se hankaloittaa työtäni. Muutamia valituksia hajusta asiakkailta on jo kuulunut.
        Onko jotain niksejä?

        Tuo hajuongelma tuntuu pieneltä. Omani on todella kiusallinen.......
        Olen 26v gay-mies ja sain herppes-tartunnan vajaa vuosi sitten luotettavan oloiselta baaripanolta Huttulassa. Ei löytynyt kumia siinä tilanteessa ja lopun arvaattekin.. Akti tapahtui siis kotonani.
        Miten teillä,kuka kantaa tätä viheliäistä virusta,--onko herppes uusiutunut? Itselläni uusiutuu noin kerran kuukaudessa ja nyt alkaa meneen hermot. Tartunnan saamisen jälkeen on heppiin usein tullut yksi tai kaksi pientä rakkulaa jotka paranevat noin viikossa. Pelkät rakkulat vielä menisivät, mutta jotenkin tuntuu että muna ärtyy nykyään todella helposti. Välillä on myös hiivan tapaisia oireita ja välillä punotusta. Jotenkin se on vähän ärtyneen tai tulehtuneen oloinen lähes kaiken aikaa. Kumilla olen muutaman kerran kokeillut paneskella tartunnan jälkeen mutta ei ole herkkua.
        Varasin lääkärille ajan jotta saisin lääkkeet. onko niistä ollut apua? mitä ne maksaa? onko niitä erilaisia? mitä tapahtuu jos syön lääkkeitä esim vuoden ja lopetan sitten?
        Seuraava vaihtoehto taitaa olla kastraatio.


      • Von Demolice
        hajuongelma kirjoitti:

        Onko muilla kundeilla tämmöstä ongelmaa kuin mulla? Aina kun kundikaverini rakastelee mua ja täyttää mut se on ihanaa, mutta parin päivän päästä alkaa kamala haju alapäästä. Pitäisikö mun tyhjentää itseni ja tehdä kunnon alapääpesu vai onko muita keinoja sillä pidän siitä tunteesta kun alapääni on täynnä. Olen Joutsalainen taksimies ja kyseinen haju täyttää autoni ja se hankaloittaa työtäni. Muutamia valituksia hajusta asiakkailta on jo kuulunut.
        Onko jotain niksejä?

        Onko sinulla kotonasi oma huone jossa voit toimia häiriintymättä??
        Piirrä tämän huoneen lattiaan vuohen verellä piirretty pentagrammi jonka kärjissä palavat kynttilät . Onanoi tämän kuvion keskellä Täyden kuun karkauspäivänä puolenyön aikaan ja hoe mielessäsi mantraa: "Cumu ale, taxi lemu,aie muncho, pre dolce,Io Vorrei helo soreli"


      • Toinen suhari
        hajuongelma kirjoitti:

        Onko muilla kundeilla tämmöstä ongelmaa kuin mulla? Aina kun kundikaverini rakastelee mua ja täyttää mut se on ihanaa, mutta parin päivän päästä alkaa kamala haju alapäästä. Pitäisikö mun tyhjentää itseni ja tehdä kunnon alapääpesu vai onko muita keinoja sillä pidän siitä tunteesta kun alapääni on täynnä. Olen Joutsalainen taksimies ja kyseinen haju täyttää autoni ja se hankaloittaa työtäni. Muutamia valituksia hajusta asiakkailta on jo kuulunut.
        Onko jotain niksejä?

        Anna miesrakastajasi pumpata sinut täyteen spermaa ja aloita vuorosi lasti sisällä. Tuo tietoisuus lisää kiihottuneisuuttasi sillä taksisuhari spermalasti sisällään on niin rivoa että ihan alkaa seisomaan aisa oikein kunnolla. Millä tolpalla passaat?


      • Taxidriver'
        Toinen suhari kirjoitti:

        Anna miesrakastajasi pumpata sinut täyteen spermaa ja aloita vuorosi lasti sisällä. Tuo tietoisuus lisää kiihottuneisuuttasi sillä taksisuhari spermalasti sisällään on niin rivoa että ihan alkaa seisomaan aisa oikein kunnolla. Millä tolpalla passaat?

        Huttulassa passipaikka yleensä mulla.


    • Turhautunut

      Olisikohan miehelläsi kaltaiseni ongelma? Kuullostaa samanlaiselta
      Minulla on ollut jo puolitoista vuotta kiusallinen ja erikoinen ongelma. Kun käyn kakalla ja pyyhin normaalisti kaiken mitä irti lähtee pois niin yleensä vartin kuluttua peppuaukosta alkaa tulemaan kakkaa vetisessä muodossa. Mistä hemmetti tämä voi johtua...vessapaperia kuluu aivan törkeät määrät ja vessassa siten tuhraantuu kauan aikaa.
      Kerran kaupungissa käydesäni tunsin kuinka peppuvako aivan märkänä paskalitkusta niin kävelin vaatekauppaan ja otin t-paidan hyllystä ja menin sovituskoppiin ja pyyhin peppuni siihen, koska vessat kaupungissani ovat maksulliset ja kyseisellä hetkellä liian kaukana.Hätä ei lue lakia,sanotaan.
      Välillä huomaan kuinka peppuani oikein kirvelee kakasta. Olen käynyt lääkärillä joka tunnusteli sormilla reikääni. Totesi vain että "onhan tämä väljä"...seuraava kysymys oli että, 'onko ollu poikienvälistä?'...Vastasin kieltävästi.Seuraavaksi lääkäri vielä uteli että "onko työnnetty jotain apuvälinettä"...Olin että ei ole, että pelkästään kakkaa sieltä tullut ulos eikä mitään mennyt sisään.
      Osaako joku kertoa mikä auttaa? Jotain peräsuolipuikkoja sain, mutta ovat todella epämiellyttäviä käyttää. Hyväksi olen todennut että paskomisen jälkeen kun käy suihkussa ja tunkee sormen reikään ja puhdistaa sillä sen niin ei valu enää niin paljon.Mutta tuota ei voi yleisissä vessoissa toteuttaa.
      ONGELMA ON TODELLINEN!!

      • jhkrutbi sovil

        Mitä nää horinat täällä oikein on? Eikö nämä kedkustelut muitä ihmetytä?


    • anneli auer

      Sinun tulee tappaa miehesi.

      • pieni Toive

        Ei täällä Joutsasa ole yhtään mitään. On tää sellanen peräkylä-pahanen. Linja-autoasema joka ammottaa tyhjyyttä. Märkä asfalttipiha,ränneistä valuu vesi. TIP;TIP,TIP....Ihmiset , ne harvat tallustaa pää alaspäin ,kaikki tuntee toisensa. Vihoviimeinen paikka mitä maa päällään kantaa. Voi elämä, tätä kurjuutta.
        Tulisipas tänne edes joku Adonis hurmaamaan meitä aviossa ja puutteessa eläviä viriilejä aviovaimoja!


      • Mies Hämeestä
        pieni Toive kirjoitti:

        Ei täällä Joutsasa ole yhtään mitään. On tää sellanen peräkylä-pahanen. Linja-autoasema joka ammottaa tyhjyyttä. Märkä asfalttipiha,ränneistä valuu vesi. TIP;TIP,TIP....Ihmiset , ne harvat tallustaa pää alaspäin ,kaikki tuntee toisensa. Vihoviimeinen paikka mitä maa päällään kantaa. Voi elämä, tätä kurjuutta.
        Tulisipas tänne edes joku Adonis hurmaamaan meitä aviossa ja puutteessa eläviä viriilejä aviovaimoja!

        Saavuin juuri eilenillalla tänne täysin ummikkona ja haluaisin tutustua ihmisiin. Missähä täällä kylällä se parhaiten voisi tapahtua?


      • Viriili Aviovaimo
        Mies Hämeestä kirjoitti:

        Saavuin juuri eilenillalla tänne täysin ummikkona ja haluaisin tutustua ihmisiin. Missähä täällä kylällä se parhaiten voisi tapahtua?

        No tuleppas Huttulaan illalla. TUTUSTUTAAN Hämeen Mieheen : P !?


      • mies-75
        pieni Toive kirjoitti:

        Ei täällä Joutsasa ole yhtään mitään. On tää sellanen peräkylä-pahanen. Linja-autoasema joka ammottaa tyhjyyttä. Märkä asfalttipiha,ränneistä valuu vesi. TIP;TIP,TIP....Ihmiset , ne harvat tallustaa pää alaspäin ,kaikki tuntee toisensa. Vihoviimeinen paikka mitä maa päällään kantaa. Voi elämä, tätä kurjuutta.
        Tulisipas tänne edes joku Adonis hurmaamaan meitä aviossa ja puutteessa eläviä viriilejä aviovaimoja!

        Hei.!
        puutteessa oleva vaimo.. täällä 36v mies.
        Jos tykkäisit viettää laatu aikaa..?


      • 18+10
        pieni Toive kirjoitti:

        Ei täällä Joutsasa ole yhtään mitään. On tää sellanen peräkylä-pahanen. Linja-autoasema joka ammottaa tyhjyyttä. Märkä asfalttipiha,ränneistä valuu vesi. TIP;TIP,TIP....Ihmiset , ne harvat tallustaa pää alaspäin ,kaikki tuntee toisensa. Vihoviimeinen paikka mitä maa päällään kantaa. Voi elämä, tätä kurjuutta.
        Tulisipas tänne edes joku Adonis hurmaamaan meitä aviossa ja puutteessa eläviä viriilejä aviovaimoja!

        "Tulisipas tänne edes joku Adonis hurmaamaan meitä aviossa ja puutteessa eläviä viriilejä aviovaimoja! "


        Pittääpä ihan lähtee kattomaan millasia on Huttulassa nuo viriilit vaimot. viriili kun tarkottaa MIESKUNTOA, he hee


    • lurjuskohan

      Tasokasta keskustelua tuo alku , siinä mennään heti sinne mistä me kaikki olemme ehkäpä aromi johtunee siitä . Tuossa joku rohkenisi tutustua jopa HÄmeen mieheen , oletan miehen olevan niitä" hitaita " joten viriilivaimo on varmasti eläkeläinen tavatessaan odotetun urhonsa , ja vuosi 2222

      • Hämeen mies

        Tutustuminen oli antoisaa.
        Kiitokset 'Viriilille aviovaimolle'. Milloin 'tutustutaan ' uudelleen?


    • Alma Gassine

      Oleppa hyvä , tehkäämme syvempään luotaavaa tutustumista vaikkapa 3.12 . klo 16 alkaen samassa nurkkauksessa . Ps, voisitko pestä hampaasi pliis !

      • käsipuoli

        Olen joutunut tapaturman vuoksi usein heitteille ja yksin. Sairaana pitäisi jaksaa taistella vakuutusyhtiön kanssa korvauksista ja kuntoutuksesta. Myös taloudelliset huoleni alkavat painaa, kun työelämään paluu on viivästynyt. Pitkä sairausloma on aiheuttanut menetyksiä ja tuskaa myös vaimolle ja lapsille. Työkaverinikaan eivät pidä enää yhteyksiä, on haluni palata takaisin rakennuksille kadonnut ja mielialani on muutenkin synkistynyt.


    • Viriili Avovaimo

      Älähan huoli !
      Tule tänä iltana Huttulaan. Unhoita arkiåpäivän murheet ja laitetaan elämä risaSEX!

      • käsipuoli

        Käsipuoli kiittää ja kumartaa. Taas jaksaa....kiitos Siulle!


      • MUNASTA TULEE VERTA
        käsipuoli kirjoitti:

        Käsipuoli kiittää ja kumartaa. Taas jaksaa....kiitos Siulle!

        ***** PANETTAAA SAATANASTI KIIHOTTAAAAA MUNANI ON KASVANUT 24CM PITKÄKSIII!!! NYT TUNGEN LASIPUTKEA VIRTSAPUTKEEN JA HAKKAAN VASARALLA SEN MURSKAKSI NYT LENTÄÄ VERTAA AAAHAAAAH KIIHOTTAAA PITÄÄ VIELÄ PANNAA NAAPURIN KOIRAA ********** JA RUNKATA HEVOSEN ULOSTEESEEN SAMALLA KUN OMPELEN SILMÄNI UMPEEEN!! AAH!" AAH!!!! REPIKÄÄ JOKU ******** MUN ***** VERILLE ***** KYTPÄ HOMO *******!!!!


      • Viriili avovaimo
        MUNASTA TULEE VERTA kirjoitti:

        ***** PANETTAAA SAATANASTI KIIHOTTAAAAA MUNANI ON KASVANUT 24CM PITKÄKSIII!!! NYT TUNGEN LASIPUTKEA VIRTSAPUTKEEN JA HAKKAAN VASARALLA SEN MURSKAKSI NYT LENTÄÄ VERTAA AAAHAAAAH KIIHOTTAAA PITÄÄ VIELÄ PANNAA NAAPURIN KOIRAA ********** JA RUNKATA HEVOSEN ULOSTEESEEN SAMALLA KUN OMPELEN SILMÄNI UMPEEEN!! AAH!" AAH!!!! REPIKÄÄ JOKU ******** MUN ***** VERILLE ***** KYTPÄ HOMO *******!!!!

        TULE HUOMENILTANA HUTTULAAN.
        Annan suuhoitoa ja laitetaan laastari..... Loppuu kikulista verenvuoto.
        Klo.15.45. Tulethan?


      • Maksuvalmius O.K.
        Viriili avovaimo kirjoitti:

        TULE HUOMENILTANA HUTTULAAN.
        Annan suuhoitoa ja laitetaan laastari..... Loppuu kikulista verenvuoto.
        Klo.15.45. Tulethan?

        Kuka tää Huttulan Huora oikein on? Onko kellään hajuia asiasta? TÄH?


      • Pizza-Boy
        Maksuvalmius O.K. kirjoitti:

        Kuka tää Huttulan Huora oikein on? Onko kellään hajuia asiasta? TÄH?

        Rutalahden baari,------
        Aivan sairaan hyviä pizzoja Sirpa paistaa,olen ihmeissäni . Tosi hyvää kamaa!
        Sirpalla on muuten hyvät perseet.


    • Ves vanhin voitehist

      Kyllä se tarttuu kaikkiin tekstiileihin ja kanssaihmisten vaatteisiin!
      Kysymys on niin yksinkertaisesta asiasta kuin käymälähygieniasta!
      Kun ei muista välitetä niin sama se on vaikka haisee!
      Se ei riitä että vain pyyhkii, pitää myös PESTÄ, muissa kuin länsimaisissa kulttuureissa tämä yksinkertainen asia on omaksuttu jo ajat sitten!

      • hevosmies Makkonen

        AUTTAKAA tää juttu ei liity mitenkään otsikkoon mutta pitäs löytää jostain tosta 90 luvulta se lastenohjelma jossa lapset seikkailee sellaisessa kylässä. sellanen haltija/keiju kuljettaa ne jokea pitkin kylään ja ne yrittää pelastaa sen kylän joltain ihmeen pahikselta jolla on kätyreinä niitä ihme hiisiä tai muita suhisija homoja ja sellanen nais ratsastaja mustassa kaavussa. sitten siinä on se kivimöhkäle joka availee niitä luukkuja ja lapset koittaa tietää mikä tavara on vaihtanu paikkaa:D auttakaa pliis


    • olkaa hyvä

      Hulluja on monenmoisia- ei kukaan meistä täysin terve jonkun mielestä-.
      Tämä on sitä parantumatonta älykääpiömallia, johon ei ole lääkettä keksitty.

      ps. vain täysin aivoton typerys luulee olevansa jotakin ulostaessaan kaiken
      sisällön pehmeästä pääkopastaan.

    • SFSEFSEFER

      DUUNIA VITTU NII E PASKA HAISE!!!!

      • tanssijasetä

        Joutsasssa on pommisuojasssa tanssit tänään. Tulkaa kaikki mukaan.


      • hinttaripomo
        tanssijasetä kirjoitti:

        Joutsasssa on pommisuojasssa tanssit tänään. Tulkaa kaikki mukaan.

        saako siellä persettä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe