Te joilla lapsi sairaalahoiossa?

ouiohgfu

Kuinka usein käytte katsomassa lasta?

Itsellä 4pv.n ikäinen lapsi sairaalahoidossa.. Poden huonoa itsetuntua koska käyn vain joka toinen päivä häntä katsomassa.. Totta kai haluisin olla hänen kanssaan 24h mutta kotona toinen pieni lapsi ja ne velottaa niin paljon jo muutenkin sairaalamaksuista ettei mulla ole varaa itse jäädä osastolle..

Meillä on matkaa sairaalaan se 50km yhteen suuntaan.. Onneksi on toi toinen lapsi kotona jo.. Niin on tää vähän helpompaa.. Vaikka kuitenkin mietin kokoajan sitä toista siellä sairaalassa ja itken aina välillä sen takia kun ikävä niin kova :(

2

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mama16012012

poikani tosin jo 10kk,oli keskolassa. vietin jokapäivä aikaa ja paljon siellä, yötä en ollut, sielä oli vain yksi perhehuone. mutta minulla ei ole toista lasta ja matkaa ei todellakaan ollut paljoa. entäs miehesi/puolisosi eikös hän voisi olla vanhemman lapsen kanssa kotona ja jos lapsi käy hoidossa päivisin??. matka on tosiaan pitkä sulla mutta entäs sukulaiset tai kavereita asuuko kukaan lähempänä?? tai sairaalassa on kyllä perhehuone, tosin ei ilmainen mutta täälä missä minä asun saa äiti ilmaisen aamupalan. perhe huone on yleensä halpa verrattuna hotelliin ja sinne voit ottaa toisen lapsosesi mukaan. kannattaa kysyä sieltä sairaalasta, kyllä ne auttaa. :)
      jaksamista

• ..ap..

Kyllä lapsen isä lasta hoitaisi ja olisi sen kanssa kotona.. Mut kun en pysty tästä toisestakaan olemaan erossa kauan. Ja toiseksi noi asumisetkaan ei sairaalassa ole mitään halpaa kun tietoa ei siitäkään ole kauanko poika siellä joutuu olemaan.

Ja ei meidän vanhempi poika pystyis ole niin pienessä tilassa ku on semmonen touhottaja ja kova meniä.. Ja kaikki sukulaiset asuu vielä kauampana ku me sairaalasta..

Ei se auta muu kun vaan yrittää jotenkin jaksaa siinä toiveessa et kyllä joskus sen pojan kotiin saan.. Pelkkä käyminenkin siellä on niin rankkaa kun lähen pois niin pakko vaan itkeä aina kotimatka kun on niin paha olla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2183
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      703
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe