Mun veli pilaa mun elämän! se on mua vuoden vanhempi, ollaan molemmat ylä-asteella.. itse olen seiskalla ja veljeni kasilla. aina koulussa veljeni huutaa perääni jotain niin turhaa kun olla ja voi, ja kaikki hänen kaverit nauraa, EN KEHTAA ENÄÄN LIIKKUA SIELLÄ! kotona veljeni AINA bustaa minut kaikesta -.- aivan sama mitä teen, vanhemmat saavat kuulla siitä, veljeni kautta.. jos yritän puhua veljeni kanssa asiasta, hän ei kuuntele tai haukkuu minut pystyyn, en uskalla itse bustata veljeäni, koska tämä uhkailee minua..
VIHAAN MUN ISOVELJEE!! -.-
-.-
1
302
Vastaukset
- auttaja
Ota vanhemmat tai toinen mukaan ja mene yksin isovelin huoneeseen ja vanhempi salaa näkee keskustelun kiusaamisen lopettamisesta. Kun vanhempi astuu kuvaan hän antaa satikutia isoveljellesi. Sulla on etuoikeus koska oot veljeäs nuorempi. Jotkut vanhemmat ovat nimittäin "epätasareiluja"(:.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja14414417Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va396015SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1615608Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124407HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.564222"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083702Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant213670Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan293607Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan682693Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot152145