Mun veli pilaa mun elämän! se on mua vuoden vanhempi, ollaan molemmat ylä-asteella.. itse olen seiskalla ja veljeni kasilla. aina koulussa veljeni huutaa perääni jotain niin turhaa kun olla ja voi, ja kaikki hänen kaverit nauraa, EN KEHTAA ENÄÄN LIIKKUA SIELLÄ! kotona veljeni AINA bustaa minut kaikesta -.- aivan sama mitä teen, vanhemmat saavat kuulla siitä, veljeni kautta.. jos yritän puhua veljeni kanssa asiasta, hän ei kuuntele tai haukkuu minut pystyyn, en uskalla itse bustata veljeäni, koska tämä uhkailee minua..
Vastaukset 1
- auttaja
Ota vanhemmat tai toinen mukaan ja mene yksin isovelin huoneeseen ja vanhempi salaa näkee keskustelun kiusaamisen lopettamisesta. Kun vanhempi astuu kuvaan hän antaa satikutia isoveljellesi. Sulla on etuoikeus koska oot veljeäs nuorempi. Jotkut vanhemmat ovat nimittäin "epätasareiluja"(:.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431860
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3021284Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173939Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.263674- 33601
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12601- 253601
- 191553
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20502- 42482