Purettavasta hirsitalosta jää hyvät hirret ja kuulin, että ne voisi myydä. Hirsitalo on lähellä Rovaniemeä. Onko jossain markkinapaikka vahoille hirsille?
Hirsitalo puretaan. Hirsien myynti?
6
437
Vastaukset
- Pilkun N
"Onko jossain markkinapaikka vahoille hirsille?"
Onko tuo "vahoille" oikeasti lahoille vai vanhoille? ;)
Vaikuttaa varmasti kiinnostuneiden määrään... - Hirteen
Lahoja hirsiä ei tietysti myydä.
- klklasa
Eikös metsänkylän navetta välitä vielä hirsikehiä. Jos aiot purkaa talon itse etukäteen niin ota hyvät valokuvat ja numeroi hirret kunnolla. Älä hävitä huonokuntoisia hirsiä koska korvaavat on helpompi tehdä kun on vähän mallia. Taapeloi hirret sateensuojaan.
- Sol
Kyllä vanhoille hirsille ostajia löytyy, vaikka ei olisikaan koko kehikko kyseessä. Meille perinteisellä tyylillä veistäville vanhat hirret ovat arvokkaita kun vaihdetaan vanhojen lahojen paikalle uusia. Kaikkiin ei käy millään uusi puu.
Ja saahan siihen kehikkoon veistettyä hirret tilalle, jos jokunen puuttuu. Silloinhan se on valmis kehikko myytäväksi. - pipa2
Olisin mahdollinen ostaja.
Olen etsinyt hirsitalon kehikkoa lapista.
Laita viestiä [email protected] - hirsikuusamo
pistä myyntiin onko se nyt nettiasunto tai jotain ja kysy arvo kehikolle.. kunnosta riippuen hyväkuntoinen hirsitalo kehikko 2000e-jopa 15000e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388