kysely

Heop

Kertokaa miten pitkiä suhteita teillä yleensä on ja mihin kaatuu?
Mikä on pisin suhteesi?
Ikä ois kiva tietää samalla.

7

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paprika86

No, mun suhteet on ollu yleensä muutaman kuukauden mittasia. Eikä niitä oo siis ollu kun muutama, ja nekin joskus nuorempana. Nyt oon pari vuotta viettänyt hiljaiseloa, ja se alkaa kyllä jo tympiä. En sitten tiedä, oonko liian valikoiva, en tiedä..

Niin, mun yks suhde kaatu siihen, että jätkä piti pullosta enemmän kun musta. Joi siis liikaa.. Sitten päätin, että en enää sorru tälläisiin tyyppeihin. Seuraava olikin täysin nyhverö.. En nyt siis tarkota, että ujot pojat olisivat jotenkin kamalia. Mutta mä olen menevä tyyppi, ja kyllästyn pian.. En kestä mitään neljän seinän sisällä olemista..

No juu, ja pian oon 18-vuotias.

• tyttönen

kesti 10kk ja kaatui siihen että jätkä kusipäänä meni ja petti...ikää mulla on 17...mutta on ollut myös joskus pari parin kuukauden suhdetta..

• =)*n*

Nonnii... Suhteeni on kestäny 1kk-6kk, tällä hetkellä olen suhteessa, joka on kestänyt kohta neljä vuotta =)
      Yhden suhteen kaatuminen on vieläkin hieman epäselvä...mutta kai hän kyllästyi minuun, en tiedä =) Yksi kaatui siihen kun menetin hermoni "miehen" juomiseen, joka viikonloppu oli pakko mennä juomaan ja minua se ei huvittanut, joten jätin hänet. Ja ikää minulla on 19-vuotta.

• ScreamX(m85)

Heya!!
      Pisin suhde...kesti melkeen 1,5vuotta...kaatu siihen ku lähin toiselle paikkakunnalle kouluun, alettiin kasvaa erilleen, ei enää ollu mitään mikä olis jaksanu pitää meet yhes...rakkaus kuolee!! Nyt pari vuot ollu sinkku...pisin "suhde" tän pitkan jälkeen kestäny varmaan pari viikkoo...19W

• ScreamX(m)

Heya!!
      Pisin suhde kestäny 1,5 vuotta!! Kaatu ku lähettiin eri kaupunkeihin opiskelee...ei saatu enää hommaa toimimaan...tai ei haluttu saada..kuka tietää...rakkaus kuolee!!!
      Sen jälkeen pari vuot sinkkun!!;) "Suhteen" tän pitkän jälkeen ollu sellasii parin viikon säätöjä...19W

• ScreamX(m)

Heya!!
      Pisin suhde kestäny 1,5 vuotta!! Kaatu ku lähettiin eri kaupunkeihin opiskelee...ei saatu enää hommaa toimimaan...tai ei haluttu saada..kuka tietää...rakkaus kuolee!!!
      Sen jälkeen pari vuot sinkkun!!;) "Suhteen" tän pitkän jälkeen ollu sellasii parin viikon säätöjä...19W!

• naisenalku

Mulla on ollu joskus nuorempana semmonen kuukauden suhde, mut en nyt tiiä voiko sen ikäsenä sitä sanoo seurusteluks. Kaatu siihen, et mä kyllästyin. Uudestaankin yritettiin, mut eipä ollu pojalla potkupallotreeniensä lomasta aikaa mulle.

Toinen seurustelusuhde noin vuos sitte kesti n. 5kk. Poika jätti, luultavasti vaan kyllästy, en oikein ikinä saanu kunnon selitystä. Ei toiminu enää vaan.

Olen 16-vuotias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2549
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      39
      728
    Aihe