Mistä tällasen löytää. Meillä hukku remontin aikana, ja nyt pitäs pikaseen saada paikalleen. Netissä kaikki alkaa 100mm ylöspäin...
APUA!
75 mm IV-venttiili saunaan?
3
2207
Vastaukset
- 80 mm
75 mm kokoa ei ole olemassa, mutta Ø80 mm kanavia & venttiileitä ja jopa Ø63 mm kanavia on tehty. Nykyään vaan ei ole tapana alle Ø100 mm kanavia minnekään piirrellä, joten Ø80 mm venttiilitkin ovat poistuneet useimpien valmistajien valikoimista.
Pakko noita kuitenkin on jokun tehdä, kun vanhoja asennuksia on...
...ja hops, muutaman hudin jälkeen google löysi tämän
http://www.lautasventtiilit.fi/lautasventtiilit-ckk- 20v kokemus
75 mm:n venttiili on olemassa. Löytyy ainakii lautasventtiiliä ja jopa saunaan sopivaa venttiiliä. Etsi netistä EH-muovi sieltä löytyy ainakii to kokosia venttiilejä.
- hkjhjkjhjkjhjk
80 millin vena varmaan käy ja niitä käytetään yleisesti ainakin Ruåtsissa.
Itse tilasin LVI-liikkeen kautta. Hyllytavarana ei ollut missään, mutta tilaamalla sai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285