Hei. Tein nyt tälläisen kyselyn: Mitä jos poika on tyttöä lyhyempi? Kokemuksia, ajatuksia? Asiallisia vastauksia.:)
Mitä jos poika on tyttöä lyhyempi?
18
3771
Vastaukset
- diediedie
Ei mitään. Sillä ei oo oikeesti mitään väliä. Sama kuin mitä jos tytöllä on vihreät silmät ja pojalla siniset, eli ei mitään väliä, paitsi jos sillä on jostain syystä sinulle väliä. Silloin sinulla on ongelma.
- Reetuu<33
Jeeijj!! Mun poikakaveri kasvo nyt syksyn aikana minua n.5cm pidemmäks, kun ennen se oli tasan saman pitunen.:D
Ja musta se on jotenki outoo, tai sitte se on niin nuori et sillä ei oo tulllu viä kasvu pyrähdyst:D Mutta oikeesi sillä ei oo silti mitää välii! - Jtn jännää
10-12v iässä alkaa tytöillä murros ikä, pojilla 12-14v iässä, eli jos olette vaikka 12v niin siinä ei ole mitään ihmeellistä
- lyhyttyttövaa
Tai sitten ollaan vaan yksinkertasesti lyhyitä. Ite olen lyhyt ja expoikaystävä oli suurinpiirtein samanpituinen, olisko ollut ehkä sentin pidempi tai jotain. Ja molemmat ollaan pwruskoulusta pari vuotta sitten selvinneitä tapauksia ja voin kertoo että oon hikisesti 159cm että ei meitä pituudella oo siunattu mut ei pituudella ol e vittuakaan väliä.
- kolmekymmenenmetriä
lyhyttyttövaa kirjoitti:
Tai sitten ollaan vaan yksinkertasesti lyhyitä. Ite olen lyhyt ja expoikaystävä oli suurinpiirtein samanpituinen, olisko ollut ehkä sentin pidempi tai jotain. Ja molemmat ollaan pwruskoulusta pari vuotta sitten selvinneitä tapauksia ja voin kertoo että oon hikisesti 159cm että ei meitä pituudella oo siunattu mut ei pituudella ol e vittuakaan väliä.
Pituudella ei väliä? If you know what i mean...
- the Nobady
Mun mielestä on ihan sama, minkä pitunen poika on...mäkin aloin olla pari vuotta sitten mua itseäni n. 6 cm lyhyemmän pojan kanssa...se et on mukava on tärkeintä...
- regtyujyku
On se hassunnäköstä, mutta ei mikään maailmanloppu. Jos rakstaa toisiaan jnp. niin sitten sitä voi olla vaikka kääpiön kanssa.
On paljo tärkeempiäkin asioita kun pituusero. - gfuaiaufhaiuhaiugahu
Mielestäni se on sekä outoa, että sairasta, jos lyhyempi poika ja pitempi tyttö seurustelevat toistensa kanssa. Pojan pitää olla tyttöä pitempi, mieluummin selvästikin tyttöä pitempi.
Itse en voisi ikinä seurustella itseäni pitemmän tytön kanssa. Pitkät tytöt ovat yleensä tosi rumiakin. Ne ovat luisevia ja miesmäisiä honkkeleita eli toisin sanoen naisellisuutta ei löydy pätkääkään. - 13+12
Ite oon pitkä tyttö ja haluaisin kyllä itteeni pidemmän pojan. Jos vastaan kävelee tosii lyhyt jätkä niin ei mielenkiinto herää yhtään. Paitsi jos se on jotenki persoonallisen ja itseään näkönen..
Ite itseasiassa tutustuin eilen yhteen jätkä joka on tosi lyhyt. Ei kiinnostunu. Mut sit illan mittaan sen luonne ja jutut oli kyllä niin huippuja et ois kyl kelvannu. Olihan se kasvoista tosi hyvännäkönenki ja lihaksikaski ;) - girll_
Olisi vähän outoa koska itse olen tyttö ja tosi lyhyt 153 cm ja sitten jos jätkä olisi mua lyhyempi se oisi aika huvittavaa ja noloa samalla joten toivon että poika on mua pidempi
- tyttö98
olen 14vuotias tyttö, n. 155cm, ja mun poikaystävä on minun kanssa samanikänen, ja se on 185:D meillä on siis jokunen 20cm erroo:D musta on tosi huvittavaa aina välillä, kun pussaan sitä, niin saan aina seista varpaillaan, tai se nostaa mut sillee etureppuselkään, tai se sitte kyykistyy:D sama kun halaan sitä, niin mun pää ei ees oikein yltä sen olkapäille:D tai sitten, kun kävellään käsikädessä, nii näyttää kai jännältä kauempaa, kun semmonen pätkä, ja pitkä:D mut ei se mua haittaa. se tuskin enää tulee kasvaa, ja tuskin minäkään, mutta ei se haittaa ollenkaa, jos nää meiän roolit oliskin toisinpäin, kunha vaa välittää oikeesti siit toisesta. mut onhan se aina viisaamman näköstä, kun jätkä on pitempi(:
- lkjlkjlkj
185-155=30cm...
minkä näistä valehtelit?
- tyttö98
laskin/ajattelin väärin:d
- tyttöh
itse olen poikaystävääni n. 6cm pitempi.
alussa se häiritsi mua mutta sitten tajusin ettei sillä pituuserolla ole oikeasti mitään väliä! mun mielestä se luonne on tärkein,ei pituus.
eikä se mielestäni ole yhtään noloa, vaikka poika onkin lyhyempi. =) - Anonyymi
No siis mun poikaystävä on mua 15cm lyhyempi... eikä mua haittaa mut haluisin et se ois pidempi. Mut kaikki sanoo et ollaan söpö pari ja sillä ei oo vielä murkkuikää nii ei po tullu kasvupyrähystä
- Anonyymi
Mulla ja mun poikaystävällä on 20cm pituuseroo (oon pitempi) ja vähä hävettää olla nii pitkä...
- Anonyymi
Mulla ja mun poikaystävällä on käns jotai melkee 20 cm pituuseroo mut ei sil oo viel alkanu kasvupyrähys :D. Ja kyl itekki häpeen omaa pituutta vaik oikeesti pitäs vaa ollä ylpee
- Anonyymi
Mä oon tyttö ja minun mielestä(en tiiä miksi) on noloa jos poikaystävä on paljon lyhyempi ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875