Pattaya-Koh Chang lasten kanssa

amanda7

14 päivää aikaa kiertää pattaya- koh samet- koh chang 3 ja 6v lasten kanssa. Kokemuksia onnistuuko? Plus yksi päivä varattu bkk lentokentältä ennen kotiin lähtöä. Mietityttää vaan onko changi liian kaukana, viihtyykö rayongissa tai sametilla montaa päivää? Ajatuksena oli taksilla bkk-pattaya väli heti lennon jälkeen ja bussilla loput matkat.

17

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa lomaa amanda

Onnistuu varmasti mutta tee tarkemmat aikataulut vasta paikan päällä.
      Rayongissa viihtyy tosi hyvin, ei mikään turistirysä mutta mukavat rannat, rauhallista pattayaan verrattuna. changilla kävin viimeksi 2 vuotta sitten, oli ainakin mulle sopiva paikka. elikkä ei liikaa "örveltäjiä" ja leppoisa elämänmeno. bussi on ihan ok tapa, mut lasten kanssa miettisin myös pikkubussia, vähän mukavampi ja nopeampi ja hinta kuitenkin tosi halpa. Tärkeintä: älä tee liian tiukka aikataulua vaan nauti siitä missä olet..!!!!! hauskaa matkaa.

• amanda7

Kiitos vastauksestasi. Tuota pikkubussia olen kanssa miettinyt, varmasti hyvä vaihtoehto meille. Mutta uskaltaako jättää majoituksen varaamatta etukäteen? Löytyykö siis nelihenkiselle perheelle majoitusta helposti? Netistä etukäteen katsomalla melkein kaikissa on kaksi aikuista ja yksi lapsi vaihtoehtona. Tekisi mieli seikkailla tunteen mukaan mutta tuo majoitus vaan mietityttää. Viime talvena miehen kanssa kahdestaan reissuatessa majoitus löytyi helposti.

• hauskaa lomaa amanda

voithan ekaksi yöksi varata huoneen, kyllä siellä pari lasta mahtuu nukkumaan. sitte teillä on päivä aikaa katsella muuta majoitusta, paikanpäällä näkee huoneet ja hotellin paljo paremmin. tunteella vaan eteenpäin, niinku sanoit. siitä se paras loma syntyy... noita pikkubusseja löytyy helposti paikallisesta matkatoimistista, tai kysäse hotellista. . ainakin changille menee pattayalta useita pikkubusseja päivittäin, lauttamatka tratista changille sisältyi hintaan joka oli muistaakseni jotain 200 thb per nokka. niin ja hakivat hotellilta, ei tarvinnu lähteä mihinkään bussiasemalle notkumaan. voisin antaa vinkkiä majoitukseen mutta en viitsi tänne julkisesti sp osoitteita laittaa.

• Sellainen vinkki, että vierailu Ko Sametilla kannattaa ajoittaa arkipäiväksi, niin löytää helposti majoitusta (viikonloppuisin majatalot ovat täynnä bangkokilaisia viikonlopunviettäjiä). Loistava paikka lasten kanssa on esim Wong Duang Villa:
      http://www.minnethaimaassa.com/koh-samet/koh-samet-nuku/
      Tuo on niin kiva paikka, että melkein varaisin sen etukäteen ainakin muutamaksi päiväksi. Voitte laskea esimerkiksi aikataulunne niin, että menette lentokentältä taksilla Pattayalle vaikka kahdeksi päiväksi (jos sen haluatte välttämättä nähdä, onhan siellä monenlaista tekemistä lapsille) ja sieltä Sametille. Kun olette nähneet Sametia tarpeeksi, menette Koh Changille kummemmin varailematta tai varaatte jonkun paikan vaikka edellisenä iltana. Changilla on aina tilaa majapaikoissa (ellette ole liikkeellä aivan joulun aikaan).
      Pattayan lapsiystävällisia majoituksia voi katsoa täältä:
      http://www.minnethaimaassa.com/pattaya/pattaya-nuku/
      kahdessa viikossa ehditte helposti kiertää nuo kaikki paikat eikä Koh Chang ole yhtään kaukana, kun katkaisette joka tapauksessa menomatkan muiden kohteiden avulla. Hauskaa matkaa!

• tursiti

Kun menette Changille ottakaa semmonen diili että esim. minibussi vie myös changilta hotelille, eikä jätä lauttarantaan.

• mfmfmf1

vuokratkaa ehdottomasti oma minibussi,noissa matkatoimostojen,kyydeissä on vittumaista mennä ne tungetaan täyteen ja sitten ajetaan kilpaa että tyrä rytkyy eipähän tarvii pelätä pentujen kans...

• huuhaa---m

olin keväällä 2012 changil 4pvää, otin paketin pattayalta,ihan ok mut matkat sai kyl pelätä! bussikyyti oli hurjaa! ja täynnä sikailevia ryssiä!
      tommonen resort kortti on talles kun M&O RESORT www.mokohchang.com
      saattais olla lapsi perheelle ok, muistaakseni scotteri kuului vuokraan!!

myöhemmin sametilla mut se o äkkiä nähty , max 2-3 pvää, sit rupee pitkästyy!
      hyvät rannat kyl niinku changillaki!!
      luonnikast reissuu tejän perheelle!!!

• khon kean88

koh changilla suosittelen sofia garden resorttia.hyvä ja rauhallinen suomalaisomisteinen paikka

• PIILOMAINOS

paljonkos saat provisiota.

• OikeaLoma

Sofia on hieno paikka viettää lomaa lapsiperheelle Koh Changilla. Huoneet on laadukkaat, ravintolasta saa aitoa Thai- ja Suomi-ruokaa. Perhe viihtyy hotellin altalla ja saunakin on. Resortin omistaa Thaimaassa pitkään toiminut suomalainen kaveri (Jussi Ryhnen), joka pitää huolen asiakkaiden tyytyväisyydestä. Koh Changille kuljetuksen voi tilata River hotellista Pattayalta. Suosittelen!

• hauskaa lomaa amanda

pakko kommentoida, yleensä vältän näitä suomivetoisia paikkoja mutta tuo sofia oli ihan ok paikka. voisin mennä uudestaankin. olin siellä pari yötä ja hyvin viihdyin, ei sattunut paikalle yhtään näitä "örveltäjiä". kiva allas, siistit huoneet. täytyy suositella, varmaan lapsillekin hyvä paikka.

• pattaya lover
        hauskaa lomaa amanda kirjoitti:

pakko kommentoida, yleensä vältän näitä suomivetoisia paikkoja mutta tuo sofia oli ihan ok paikka. voisin mennä uudestaankin. olin siellä pari yötä ja hyvin viihdyin, ei sattunut paikalle yhtään näitä "örveltäjiä". kiva allas, siistit huoneet. täytyy suositella, varmaan lapsillekin hyvä paikka.

Taitaa olla Jussin oma viesti(ainakin kirjoitusvirheistä päätellen).
        Osa huoneista homeessa ja ruuat ylikalliita (perunamuusikin tehty jauhoista)
        Vieressä oleva Boonya resort hakkaa hinta-laatusuhteessa mennen tullen

• Onko sama

Jussi, joka oili Pattayalla jo 1993?

• Matkaan

Olisi kiva kuulla kuinka aloittajalla matka lasten kanssa meni? Itse ollaan menossa Koh Changille pian ja samaa mietitty miten parhaiten sinne päästäis. Lentämällä vai minibussilla. Onko esim.matkan varrella hyvin pysähdyspaikkoja, joista jädeä lapsille yms. Lennotkaan ei oo kalliita. Itse aiotaan olla ainakin viikko saarella jos ei enemmänkin, mutta varataan etukäteen.

• 3xx

eli riippuu mistä olette menossa saarelle suoraan lentokentältä vai jostain muualta?kentältä menisin itse lentäen,mutta esim pattyalta vuokraisn minibussin,ei missään tapauksessa näitä matkajärjestäjien minibusseja,hinta esim 4 hlö niin ei paljoa eroa,matkustus mukavauus paljon viihtysämpää kuin täyteen ahdetussa hiacessa jotka ajavat kilpaa..lentokenttä-chan välillä kulkee päivittän hyvin varusteltu bussi joka on edullinen,levähdyspaikkoja on kyllä ja osa missä olen itse pysähtynyt ovat hyviä puhtaat vessa ja hyvät ravintolat,koh chang on hieno saari hauskaa lomaa ...

• koh chang

Meille on kaikki lapsiperheet tervetulleita.Turvallinen paikka lapiperheille ja meillä mm tramboliini lapsille.
        Meiltä voi tilata myös oman minibussin kentältä hakemaan.
        www.banmae-resort.com

• korjaus
        koh chang kirjoitti:

Meille on kaikki lapsiperheet tervetulleita.Turvallinen paikka lapiperheille ja meillä mm tramboliini lapsille.
        Meiltä voi tilata myös oman minibussin kentältä hakemaan.
        www.banmae-resort.com

Koh Changilla on myös prostuongelma kuten se on pattayalla, phukessa ja hua hinissä. Pilatkoot venäläiset koko Thaimaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..

Mitä sinä minusta haluat?
      Ikävä
      76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe