Tapani uutisvuodossa !

seimei

Tapani on Virve Rostin kansa Huomenna Uutisvuodossa vieraina ! Toivottavasti Tapsa heittää hyvää läppää siellä , niin saa epäilijätkin nähdä että huumorintajuakin ja nokkeluutta löytyy.

9

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • It is a humor

Tapsa ei nyt niitä huumorintajuisempia ole varsinkin kun huumori kohdistuu häneen. Jos tulee jotan ylinopeusvitsailuja- Tapsa käy kimppuun. Huumorintaju ei riitä.

• Odotetaan innolla illan uutisvuotoa ,kunhan vain ehtisin siksi kotiin jotta näkisi kokonaan sen .KylläTapsasta huumorintajua löytyy..Uskokaa vaan

Eipähän muuten käyny Tapsa kenenkään kimppuun vaikka ylinopeusvitsailua olikin. Virve sanoi ,että "Tapsa ajaisi heidän keikkabussiaan ", johon se Stan ( siis se partainen iso mies ), että: " ehtisitte ajoissa joka paikkaan". Siihen Tapsa, että : " Niissä on rajoittimet nykyisin. Ei auta Tapsankaan jalka. "

• Juiontze

Tapsa oli syrjäänvetäytyvä ja hiljainen. Jotenkin niin surullisen ja onnettoman tuntuinen. Keräs multa kyllä pointsit.

• Meitsi vaan

Uutisvuodossa kyllä yleensäkin nämä vakiojäsenet Jari Tervo ja se Stan ovat eniten äänessä. Ei ne vieraat niin paljon esillä ole . Myös Baba Lybeck on paljon äänessä noissa jaksoissa. Mielestäni paljon enemmän mitä Peter Nyman aikoinaan kun oli ohjelmassa tuomarina.

Tapsa oli ihan hyvin ohjelman juonessa mukana ja ihan rennolta ja hyväntuuliselta siinä vaikutti.

• Sepitini

Ei Tapsa miltään onnettomalta ja surulliselta vaikuttanut. Iloisesti hän siinä naureskeli ja hymyili useampaan otteeseenkin. Joillakin on Tapsasta vaan sellaienen käsitys että hän on aina suu päälaellaan meuhkaamassa. Ei hän sellainen normaalisti ole eikä ollut Uutisvuodossakaan, vaan oli ihan edukseen.

• paksaa

Minun mielestäni kanssa Tapsa oli väsyneen tuntuinen ja hiljainen. Muutaman harjoitellun kommentin lisäksi ei paljoa puhua. Virve Rosti puhui enemmän. Tapsa antoi sellaisen alakuloisen kuvan itsestään. Voi olla että oli väsynyt.

• Kukkurakorva

Tapsa on tosi hyvä laulaja, eikä Virvessäkään mitään moittimista.
      Se minua ärsyttää suunnattomasti, että vanhoja edesmenneitä mestareita imitoidaan.
      Esim. Kalle Kaaja& Kulkurit (luikurit) apinoivat Topi Sorsakoskea törkeästi ja vieläpä
      tosissaan.

• Voihan itku

Kyllä oli taas katsojien aliarviomista pistää tuollainen kulahtanut ex-tähtönen mukaan sinänsä mukavaan ohjelmaan. Jäi ohjelma katsomatta. Rajansa kaikella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38