Kateruuvi 6,3mm?

Kateruuvi

Tarkoitus olisi vaihtaa peltikatolla ylosnousseet naulat ruuveihin. Mistä mahtaisi löytyä vähän paksumpia (perinteiset 4,8mm eivät oikein pure kunnolla vanhaan naulanreikään) kateruuveja, esim. 6,3mm?

Rautiasta ei löytynyt. mutta tallaisia on kuulemma olemassa, mutta missä?

9

5724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jami-2

Kysäseppä peltisepänliikkeestä tai työkaluliikkeestä. Kummassakaan ei välttämättä ole varastossa mutta kysy tilaavatko. Ainakin Wurthin valikoimissa on.

• Päsinläpijo

Mä oon saanu "remonttikokoisia" tästä
      http://www.sfsintec.biz/internet/SFS15.nsf/PageID/TDA

Toimitusaika oli noin 3 vikkoa, minimitilausmäärä 500kpl.
      6,5x32 maksoi mulle syyskuussa 23,50e 100kpl (tämä hinta ei sis. alv)

Mulla on kunnonkate :) , siis tilasin 2100kpl ja koko kontti maksoi 650e postikuluineen.

• Kateruuvi

Kiitos tiedosta! Näkyy olevan ruostumatonta tavaraa...mahtaisikohan jossakin olla tavallisia sinkittyjä/maalattuja?

• Päsinläpijo
        Kateruuvi kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Näkyy olevan ruostumatonta tavaraa...mahtaisikohan jossakin olla tavallisia sinkittyjä/maalattuja?

Heipä!
        Kyllä kaikki nämä saat myös malattuna (muistakseni velotuksetta) RAL:in värikartan mukaan ( esim http://www.terpol.fi/ral.htm )

• Kateruuvi
        Päsinläpijo kirjoitti:

Heipä!
        Kyllä kaikki nämä saat myös malattuna (muistakseni velotuksetta) RAL:in värikartan mukaan ( esim http://www.terpol.fi/ral.htm )

Kiitos tiedosta! Rosteri on vaan turhan hyvää/kallista vanhalle katolle, ihan sinkityt riittäisivät...

• Päsinläpijo
        Kateruuvi kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Rosteri on vaan turhan hyvää/kallista vanhalle katolle, ihan sinkityt riittäisivät...

Ah jaaa... sit ei mitä muuta kuin tavalliset sinkityt LVI ruuvet. Wurth:ilta saat varmasti, maksoivat noin 12-15 e/100kpl plus ALV pälle, ja vielä pitais hommata jostakin nuo aluslevyt ...
        Kun mä itte tiedustelin , lopuks kävi ilmi että LVI:n levyt hinta tulee melkein samanlainen, kun rosterin sfs:sta.

• Anonyymi

Itse laitoin siimaleikkurin siimaa pätkän reikään,valmiiksi jo kierteellä niin pysyy reijässä ja ruuvi perään ja pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe