Olen ajatellut asentaa koneeseen testimielessä XP:n rinnalle Fedora Coren. Kovo on jaettu kahteen osaan ja XP on luonnollisesti osiolla C. Kuinkas minä tuon Linuxin koneelle ruimasen? Asentuuko se kiltisti XP:n rinnalle samalle osiolle, vai pyyhkiikö se vanhalla käyttiksellä persiinsä?
Xp ja Linux
4
502
Vastaukset
- user
Jos vaan samalle osiolle "ruimaset" niin kyllä se XP:llä pyyhkii.
Laita jollekin toiselle, mielellään tyhjälle osiolle niin ei pyyhi, eikä edes kadehdi. - nimetönpelkuri
en ole asentanut dual booteja, mutta ohimennen seurannut keskusteluja freenoden #fedora kanavalla.
fc2 ei asennu yhtä kiltisti kuin fc1. käsittääkseni
levygeometria ohjeet pitää kirjoittaa manuaalisesti,
mutta parempia ohjeita: fedorafaq.org - jepjep
Huomio, ensin puhut käsittääkseni kahdesta osiosta, mutta sitten rinnalle asennuksesta. Jos asennat linux:n tosiaan toiselle osiolle se onnistuu varsin hyvin, samoin kahden osion yhdessä elo. Lilolla vain valitset kumman otat käyttöön. Lilon konffaus vain on tarkka puuha, mutta onnistuu pienellä opiskelulla.
- käyttäjä
suosiolla ostasin ennemmin pienen kovon vaikka linukalle ni ei tarviis leikkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761