VAIMONI ANTAA MUIDEN

Yrjö

miesten viedä häntä iltaisin ajelulle.Väittää menevänsä seuroihin,mutta mullapa on parempaa tietoa.Eilen illalla teki taas lähtöä "seuroihin",mutta minä poika arvasin,että taitaa mua taas jekuttaa.siispä kun hyllyvaaran kusti tuli emäntää hakemaan,meninkin kustin datsun sata-amppeerin takaluukkuun,kun tiesin,ettei se lukossa koskaan ole.no.kahvit hörpittyään muija ja kusti hyppäsivät autoon ja matka alkoi.aika vittumaista se oli olla ahtaassa tilassa ja kustin likapyykkipussin hajuja nauttia,katsos kun kustin muori pesee sen pyykit,että voi miehen kalsarit löyhkätä,mutta eteenpäin,sanoi muori hangessa.Oltiin sellanen kilometri ajeltu,niin datsuni pysähty siihen yhen maitokopin viereen.jaahas,mitäs nyt seutaa,mä fundeerasin ja raotin vähän takaluukkua.ja niinhän se oli,kusti ja muija silpas alapäänsä veks kuteista ja alkovat painia siinä kopin vieressä.tai mitä painia se nyt oli,kusti survas soironsa muijan reikään ja siinä ne naida nylkytti.kyllä mua hatutti.viidet reissut ne vetäs ja sit ajettiin meille.kusti ja muija meni sisälle ja minä tulin sit mukamas ulkohuussista.no,kahviteltiin ja puhuttiin mitä niissä seuroissa oli mukamas tapahtunu.kusti lähti sitte kotiinsa ja me mentiin muijan kans petiin.pyysin vähän lempeä,mutta muija sano että vouimat meni seuroissa.no,mullakin oli niska niin halvatun kipiä,kun takaluukun välistä niitä sillon aikasemmin kyttäsin,niin pierasin ja kävin maate.

5

20275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja

Höpö höpö......;o

• teh

hauskinta luettavaa sitten pitkään aikaan =)

• Levoton 3

Täällä meillä päin pystytään pitämään emännät kotona!

• suomi

Onko teillä kuinka kuumaa siellä Saudi-Arabiassa? Aika hellettä oli täällä Suomessakin viikonlopun.

• voihan perse

Opettele kirjoittamaan ja opettele kielioppia. 5-vuottakin voisi opiskelussa riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe