VAIMONI ANTAA MUIDEN

Yrjö

miesten viedä häntä iltaisin ajelulle.Väittää menevänsä seuroihin,mutta mullapa on parempaa tietoa.Eilen illalla teki taas lähtöä "seuroihin",mutta minä poika arvasin,että taitaa mua taas jekuttaa.siispä kun hyllyvaaran kusti tuli emäntää hakemaan,meninkin kustin datsun sata-amppeerin takaluukkuun,kun tiesin,ettei se lukossa koskaan ole.no.kahvit hörpittyään muija ja kusti hyppäsivät autoon ja matka alkoi.aika vittumaista se oli olla ahtaassa tilassa ja kustin likapyykkipussin hajuja nauttia,katsos kun kustin muori pesee sen pyykit,että voi miehen kalsarit löyhkätä,mutta eteenpäin,sanoi muori hangessa.Oltiin sellanen kilometri ajeltu,niin datsuni pysähty siihen yhen maitokopin viereen.jaahas,mitäs nyt seutaa,mä fundeerasin ja raotin vähän takaluukkua.ja niinhän se oli,kusti ja muija silpas alapäänsä veks kuteista ja alkovat painia siinä kopin vieressä.tai mitä painia se nyt oli,kusti survas soironsa muijan reikään ja siinä ne naida nylkytti.kyllä mua hatutti.viidet reissut ne vetäs ja sit ajettiin meille.kusti ja muija meni sisälle ja minä tulin sit mukamas ulkohuussista.no,kahviteltiin ja puhuttiin mitä niissä seuroissa oli mukamas tapahtunu.kusti lähti sitte kotiinsa ja me mentiin muijan kans petiin.pyysin vähän lempeä,mutta muija sano että vouimat meni seuroissa.no,mullakin oli niska niin halvatun kipiä,kun takaluukun välistä niitä sillon aikasemmin kyttäsin,niin pierasin ja kävin maate.

5

20587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja

Höpö höpö......;o

• teh

hauskinta luettavaa sitten pitkään aikaan =)

• Levoton 3

Täällä meillä päin pystytään pitämään emännät kotona!

• suomi

Onko teillä kuinka kuumaa siellä Saudi-Arabiassa? Aika hellettä oli täällä Suomessakin viikonlopun.

• voihan perse

Opettele kirjoittamaan ja opettele kielioppia. 5-vuottakin voisi opiskelussa riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe