VAIMONI ANTAA MUIDEN

Yrjö

miesten viedä häntä iltaisin ajelulle.Väittää menevänsä seuroihin,mutta mullapa on parempaa tietoa.Eilen illalla teki taas lähtöä "seuroihin",mutta minä poika arvasin,että taitaa mua taas jekuttaa.siispä kun hyllyvaaran kusti tuli emäntää hakemaan,meninkin kustin datsun sata-amppeerin takaluukkuun,kun tiesin,ettei se lukossa koskaan ole.no.kahvit hörpittyään muija ja kusti hyppäsivät autoon ja matka alkoi.aika vittumaista se oli olla ahtaassa tilassa ja kustin likapyykkipussin hajuja nauttia,katsos kun kustin muori pesee sen pyykit,että voi miehen kalsarit löyhkätä,mutta eteenpäin,sanoi muori hangessa.Oltiin sellanen kilometri ajeltu,niin datsuni pysähty siihen yhen maitokopin viereen.jaahas,mitäs nyt seutaa,mä fundeerasin ja raotin vähän takaluukkua.ja niinhän se oli,kusti ja muija silpas alapäänsä veks kuteista ja alkovat painia siinä kopin vieressä.tai mitä painia se nyt oli,kusti survas soironsa muijan reikään ja siinä ne naida nylkytti.kyllä mua hatutti.viidet reissut ne vetäs ja sit ajettiin meille.kusti ja muija meni sisälle ja minä tulin sit mukamas ulkohuussista.no,kahviteltiin ja puhuttiin mitä niissä seuroissa oli mukamas tapahtunu.kusti lähti sitte kotiinsa ja me mentiin muijan kans petiin.pyysin vähän lempeä,mutta muija sano että vouimat meni seuroissa.no,mullakin oli niska niin halvatun kipiä,kun takaluukun välistä niitä sillon aikasemmin kyttäsin,niin pierasin ja kävin maate.

5

20771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja

Höpö höpö......;o

• teh

hauskinta luettavaa sitten pitkään aikaan =)

• Levoton 3

Täällä meillä päin pystytään pitämään emännät kotona!

• suomi

Onko teillä kuinka kuumaa siellä Saudi-Arabiassa? Aika hellettä oli täällä Suomessakin viikonlopun.

• voihan perse

Opettele kirjoittamaan ja opettele kielioppia. 5-vuottakin voisi opiskelussa riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2554
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2396
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      66
      2323
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      23
      2030
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1769
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1559
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1378
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      17
      1273
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1123
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      957
    Aihe