Suloinen ja rauhallinen mopsi 5-vuotta etsi hyvää kotia.
Hinta: 50 euroa
O: Mopsi 5 -vuotias etsi uutta kotia perhemuutoksen takia
12
527
Vastaukset
- Ihmettelen vaan...
kumpaas sukupuolta koira edustaa...?
- Uusi1
Hei.Missäpäin asutte?Ja vieläkö siun koiraherra olisi vailla kotia?Laitathan sähköpostia [email protected] Mie mieleläni antaisin siun koiralle uuden ja hyvän kodin.Asun Kotkan lähellä.
- oikeesti halukas
vielläkö koira on? missä päin? otathan yhteyttä [email protected]
- ankita81
vieläkö kotia vailla? missä päin? [email protected]
- koirallekoti2
Onko koira viellä vailla kotia, meillä olisi tarjoolla rakastava ja kokenut koti maalta. Koiranne pääsisi 2koiran laumaan. Otattehan yhteyttä [email protected] tai 0458752828
- SALAL
HEI! VIELÄKÖ ON MOPSI KOTIA VAILLA TÄÄLLÄ OLIS TILAA JA ASUN SUONENJOELLA,.
- ura
hei!vieläkö on mopsi kotia vailla täällä olis tilaa ja asun omakotitalossa suonenjoella
minuun voi ottaa yhteyttä [email protected]
- M.S.92
Hei olen sinkku nainen asun yksin,olen työtön ja olen jo monta kuukautta haaveillut mopsista,siittä saisin seuraa yksinäisiin iltoihini,onko koira rekisteröity,ehkä sirutettu,madotettu jne...?asun Pohjanmaalla.minuun voi ottaa yhteyttä [email protected] osoitteesta
- Barret
Viesti on selvästi laitoin ( alkuperäinen viesti )
Mopsi maksaa paperillisena lailliselta kasvattajalta sirutettuna ja madotettuna 1500€-2500€ riippuen väristä ja sukutaulusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308