Suloinen ja rauhallinen mopsi 5-vuotta etsi hyvää kotia.
Hinta: 50 euroa
O: Mopsi 5 -vuotias etsi uutta kotia perhemuutoksen takia
12
553
Vastaukset
- Ihmettelen vaan...
kumpaas sukupuolta koira edustaa...?
- Uusi1
Hei.Missäpäin asutte?Ja vieläkö siun koiraherra olisi vailla kotia?Laitathan sähköpostia [email protected] Mie mieleläni antaisin siun koiralle uuden ja hyvän kodin.Asun Kotkan lähellä.
- oikeesti halukas
vielläkö koira on? missä päin? otathan yhteyttä [email protected]
- ankita81
vieläkö kotia vailla? missä päin? [email protected]
- koirallekoti2
Onko koira viellä vailla kotia, meillä olisi tarjoolla rakastava ja kokenut koti maalta. Koiranne pääsisi 2koiran laumaan. Otattehan yhteyttä [email protected] tai 0458752828
- SALAL
HEI! VIELÄKÖ ON MOPSI KOTIA VAILLA TÄÄLLÄ OLIS TILAA JA ASUN SUONENJOELLA,.
- ura
hei!vieläkö on mopsi kotia vailla täällä olis tilaa ja asun omakotitalossa suonenjoella
minuun voi ottaa yhteyttä [email protected]
- M.S.92
Hei olen sinkku nainen asun yksin,olen työtön ja olen jo monta kuukautta haaveillut mopsista,siittä saisin seuraa yksinäisiin iltoihini,onko koira rekisteröity,ehkä sirutettu,madotettu jne...?asun Pohjanmaalla.minuun voi ottaa yhteyttä [email protected] osoitteesta
- Barret
Viesti on selvästi laitoin ( alkuperäinen viesti )
Mopsi maksaa paperillisena lailliselta kasvattajalta sirutettuna ja madotettuna 1500€-2500€ riippuen väristä ja sukutaulusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161