Meninpä ja otin kielilävistyksen. Nyt se on ihan Saa*anan kipee, ja hirveä nälkä! Nälkä ei lähde millään piltti-jugurtti-vanukas sörsselillä, mitä mie voin syödä?
Ei mitään kuumaa.
Auttakkee immeiset!
Kieliläväri?
5
312
Vastaukset
- Fucking Female
Voit periaatteessa syödä mitä tahansa, joka ei ole mitään kuumaa. Kielihän siinä rasittuu aika paljon, mutta. Mie ainankin alkupäivinä mussutin särkylääkkeitä ja söin sitten, tosin miulla kyllä nälkä lähti aika hyvin niillä pilteillä. Varsinkin kun ostin ihan niitä "ruoka"mössöjä.
- Henna
Sattuu ihan perkeleesti se kiinteän ruoan syöminen....
- Fucking Female
Henna kirjoitti:
Sattuu ihan perkeleesti se kiinteän ruoan syöminen....
Luitko ollenkaan, että särkylääkkeitä kannattaa käyttää jos niin haluaa tehdä? Kyllä ne ainankin miulla toimi..
- läväri kans :)
Imeskele eka vähän jotain jääpalaa, se vähän turruttaa sitä kieltä, ja sen jälkeen syöt. Jos kipu ei kokonaan lähe, ni kyllä se ainakin vähän auttaa. Ja jätski on kans hyvä konsti tähän. Ja se onkin vielä parempaa ku joku typerä jääkuutio :)
- jenni
Mulla onnistu kiinteen ruuan (ei kyllä kuuman, mutta esimerkiksi leivän) syöminen kielilävärin oton jälkeen runsaan vedenjuonnin avulla. Paljon vaan vettä samalla kun syö, minulla se ainakin auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3156148Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483626Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482817"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671202
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145973Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10938Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884