Viime yönä tulin mopolla kotiin, laitoin sen varastoon ja rattilukon päälle(niillä avaimilla) sit menin sisään ja laitoin avaimet johonkin. Aamulla ei mitään muistikuvia mihin ne pistin. Käänsin tänään koko vitun kämpän ympäri, katoin housujen taskut, ei missään. Pihaltakin katsoin jos ne olisi vaikkapa tippuneet. Mut ei. Ensin hävitän rekisteriotteen, sit avaimet. Vittu mä tarviin jonkun jäljittimen mun tavaroihin. Kaikki häviää, vituttaa tää tilanne. Missä ne avaimet voi olla?!
Vinkkejä avainten etsimiseen?
6
1399
Vastaukset
- löytyy kyllä
Esim.Key Finder- avainperä:
http://nettishop.fi/index.php?nayta=tuote&kategoria=86
Ai miten löydät avaimet: Kelaa taaksepäin sisälletulohetkeen, mitä ekas teit:
- oliko kusihätä, menit suoraan vessaan
- nälkä, jääkaapille
- nakkasit hatun kanssa vaatenaulakon päälle.
Alkaisin etsimisen eteisestä tai vaatehuoneesta. Pistitkö vahingossa toisen takin taskuun, putosko eteisen pöydältä kenkään. jne
Itse pysytn jäjittää aina sen perusteella, kun kelaan, mitä tein ekaks. - Okei, etsintä jatkuu
Tilasin tollasia avaimenperiä :) Nytkun löytää sen avaimen vielä.
- Noniih
Avain löytynyt, oli tippunut johonkin kenkään kun kaivelin eteisen läpi. :)
- tapa paikka kaikelle
kannattaa laittaa joko avainnaulakko ulko-oven viereen, tai joku kuppi/astia mihin aina laittaa avaimet kun tulee sisälle.
Naulakko hyvä kun siihen näkee, että on laittanut avaimen paikalleen, tarvitse huonekalua jonka päällä olisi. - ¨¨¨...
Yksi ratkaisu on laittaa pieni kännykkä avaimenperäksi kun muutenkin tarvitsee kaksi puhelinta, sitten voi soittaa siihen.
Leikki sikseen ripustan aina avaimet ovenkahvaan sitten ne osuvat käteen kun menen ulos. - Anonyymi
Mihin metron avaimet laitetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642