ei oo perää

jaska

Nuo on huhuilijoita vain - kun ei voi todistaa asioita,mutta huhuilevat vain.

Se on nk. disinformaatiota, eli huhujen puhumista,jonkin asian mustaamiseksi.

Tuttu asia monessa eri asiassa,esim. uskonnot,politiikka,yms.

Kuka lienee porukan taustavaikuttaja(t)?

4

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dekkari

... olevan tosi syvällä lahkossa, kun noin vakavalla naamalla heittelee asiaa.

Hatustako luulet Dekkarin näitä dokumenttejä heittävän ?

Eikös tuo 2Disinformation" kuulu enempi Teidän scientologien toimialaan ?

Eiköhän meikäläinen ole jo saanut kiinnityksen scientologien hate Group:n jäsenyyteen.

• Tuusulan kona

Mielestäni on ihan oikein että tutkit Scientologiaa. Kannattaa myös saada hieman omia kokemuksia siitä, koska näyttää ilmeiseltä että
        et juurikaan itse tiedä asiasta mitään, vain siteeraat kaikki muita jostain syystä negatiivisia tahoja. Ota neuvosta vaarin! kona

• Dekkari
        Tuusulan kona kirjoitti:

Mielestäni on ihan oikein että tutkit Scientologiaa. Kannattaa myös saada hieman omia kokemuksia siitä, koska näyttää ilmeiseltä että
        et juurikaan itse tiedä asiasta mitään, vain siteeraat kaikki muita jostain syystä negatiivisia tahoja. Ota neuvosta vaarin! kona

Kiitos viestistä.

valitettavasti mitalilla on kaksi puolta edelleenkin.

Se mitä kokemuksia allekirjoittaneella on scientologiasta, lienee ihan oma asiani.

Tärkeämpää lienee esittää mitalin toista puolta ?

Tuskimpa syvällisempi scientologian asioiden tutkiminen muuttaisi käsitystäni scientologiasta.

Ei sieltä niin suurta clueta löydy.

• Kim
        Dekkari kirjoitti:

Kiitos viestistä.

valitettavasti mitalilla on kaksi puolta edelleenkin.

Se mitä kokemuksia allekirjoittaneella on scientologiasta, lienee ihan oma asiani.

Tärkeämpää lienee esittää mitalin toista puolta ?

Tuskimpa syvällisempi scientologian asioiden tutkiminen muuttaisi käsitystäni scientologiasta.

Ei sieltä niin suurta clueta löydy.

Mistä tiedät, jos et ole edes kokeillut? Jospa sieltä löytyisikin joku clue? Vai sekö siinä mättää, pelkäät, että scientologiastahan se clue sittenkin on, kun et sitä ole muualta löytänyt? Myönnän itse, että olin vuosia scientologiaa vastaan, mutta kun olin ihan hukassa ja niin huonossa kunnossa (kirjaimellisesti) henkisesti ja fyysisesti ja minulla ei ollut mitään menetettävää, niin käännyin scientologian puoleen ja tunne oli sanoinkuvaamaton. Olen kokenut sellaisia asioita, joita en voinut kuvitellakaan aikaisemmin. Ja tärkein, olen hengissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe