Star Stable 2 Kysymystä

annazone

1. Pelaan Star Stablea ja kun menin tallille näin hevosen joka laukkasi, mutta sillä ei ollut ratsastajaa selässään. Miten se on mahdollista?! Onks joku bugi vai jotain... Sitten löysin star stable tarinan youtubesta ja siinäkin hevonen liikkuu ilman ratsastajaa, joten ei ole varmaan ongelma koneesani... Monet ei ehkä tiedä mutta jos joku tietää pliis vastatkaa!!
2. Eli oon nähny hevosia omassa pelissäni ja videoissa missä hevosella ei ole satulaa tai suitsia. Miten ne otetaan pois edes satula? Hevosia ilman satulaa näkyy aika usein.

69

1054

Vastaukset

• Siis.. Puhutko nyt star stable onlinesta? Vai ihan stabbu pelistä?
    Jos onlinesta niin voin vastata:

1. Ratsastajan voi heivata veks muokkaamalla datoja. (tai mitä ikinä ovatkaan)
    2. Noh, satulan ja suitset ja satulahuovan voi ottaa sillein pois, että otat tavaravalikon esille. Sitten otat sen lappusen esille missä näkyy hahmosi tiedot, level ja voi vaihtaa vaatteita yms. Vaihdat siitä osan "Horse" tai mitä siinä nyt näkyykään. Sitten siinä hevosen lapussa on se hevonen, ja sillä on satulahuovat jne. Niihin osoittaa nuolet. Vedät vaan ne satulahuovat suitset ja satulan ynnä muut sinne tavaravalikkoon ja TADAA!

Sori jos sekavasti selitetty..

• Ei toi toimi edes ja mikä on "ynnä" ?????

• kun star stablessa ostaa uuden hevosen,niin kuinka kauan kestää että sillä voi ratsastaa?

• Itse pääsin heti ratsastamaan :D (Jos puhut onlinesta)

• Voit heti.se menee koti talliin.

• opettakaa ratsastaa ilman tyyppiä

• miten voi luoda uuden käyttäjän kun mun vanha käyttis en pääse enään takas sille ja sit siinä samalla etin sellasta hommaa kun toi kun on se esim 3 kuukauden homma joka maksaa 11,99 ja viikossa 100sc olen ettinyt tätä jo pitkään mutta en löydä millään löysin tänään sen aamulla mutta hukkasin sen enkä löydä enään takas ja voisiko joku kertoo miten saisin sen ku en ite tiiä???

• Miten ihmeessa voin vaihtaa star stable onlinessa säköpostiosoitteen?! Minä en vaan yksinkertaisesti pysty chattailemaan tai ostamaan Star Rideriä, koska menin laittamaan sähköpostiin com vaikka minulla on fi D:

• mulla on kanssa sama ongelma yritin pari kuukautta 2014 sitten sitä ostaa iskän tilillä mutta se lisää siihen vain sinisen puhekuplan, jossa lukee että sähköpostiisi on lähetetty viesti.
      No kävin tietysti vilkaisemassa ja hyväksyin sen. kun palasin takaisin katsomaan ei mulla mitään starrideriä ollut eikä iskän tililtä oo kadonnut mitään.
      johtuisisko tää siitä että käyttäjälläni on oma sähköposti ja iskän tilillä on iskän sähköposti.
      ajattelin kokeilla että tekisin uuden käyttäjän iskän sähköpostila, jos tossa kesäkuussa sais uuelleen koittaa :O

• pitää luoda uus käyttäjä

• Mitkä datat pitää siis poistaa??

• Datat ovat kansio koneesi kovalevyssä missä voit muokata (itseasiassa vain poistaa) datoja. Jos poistat kaikki ratsastajaa koskevat datat ja menet pelaamaan et nää omaa tai muiden hahmoa. Datoja ei kannata poistaa lopullisesti sillä muuten et enää koskaan saa hahmoja näkymään (ellet uudelleen lataa star stable onlinea) aukesiko?

• 1.voi olla mahdollista että joku on muuttanut itsensä♥

• Voiko starstable 1-4 pelejä pelata vielä?

En ole löytänyt yhtääkään niistä..

Pelaan vain Star stable onlines...

Haluaisin vastauksen

• Tottakai voi, miksikäs ei :D. Mulla on Starstable ykkönen ja kakkonen ja pelaan niitä melko usein vieläkin. Kannattaa yrittää etsiä vaikka huuto netistä niitä muutaman kerran viikossa, silleen ostin omani.

• Starstable fani kirjoitti:

Tottakai voi, miksikäs ei :D. Mulla on Starstable ykkönen ja kakkonen ja pelaan niitä melko usein vieläkin. Kannattaa yrittää etsiä vaikka huuto netistä niitä muutaman kerran viikossa, silleen ostin omani.

Oko kiitti :D

• Starstable fani kirjoitti:

Tottakai voi, miksikäs ei :D. Mulla on Starstable ykkönen ja kakkonen ja pelaan niitä melko usein vieläkin. Kannattaa yrittää etsiä vaikka huuto netistä niitä muutaman kerran viikossa, silleen ostin omani.

Ääh...Millä haku-sanalla niit pitää ettii?

Kun ite pistin:Starstable.

Oon ehk pöhkö :D

• Voisko joku ystävällisesti kertoa, miten pystyy vahvistamaan sähköpostin että pystyy chattaa? :p vai pitääkö siinäki olla joku star rider?! :o

• Kirjautumalal siihen sähköpostiin jota käytti star stable tiliä luodessa ja sieltä klikkaamalla star stablen lähettämästä sähköpostista linkkiä

• pitää olla star rider. en ite kyl nää siinä järkee.

• Siis miten saan laitettuu sähköpostin jos aion ostaa star riderin?

• Voiko star stablessa ostaa hevosia ilman star rideria??

• voi

• Voi

• Mulle ei ole lähetetty mitän viestiä star stablelta niin en voi vahvistaa tiliä. Miten saan sen viestin niiltä että voin vahvistaa tilini?

• Sama ongelma :'( Oon vahvistanu sen jo kerran, mut nyt se väittää et en 0____ö
      Enkä voi jatkaa tasoja jos en osta Star Rideria.... Enkä voi ostaa sitä kun en voi vahvistaa s-postii ... Auttakaa

• Auttakaa yhyy kirjoitti:

Sama ongelma :'( Oon vahvistanu sen jo kerran, mut nyt se väittää et en 0____ö
      Enkä voi jatkaa tasoja jos en osta Star Rideria.... Enkä voi ostaa sitä kun en voi vahvistaa s-postii ... Auttakaa

Kannattaa laittaa sinne Star Stablen henkilöille viestiä kohdasta ''Contact Us'' ja kertoa että on ongelma sähköpostin vahvistuksen kanssa. Itsellänikin oli ongelmia sen vahvistuksen kanssa enkä voinut ollenkaan pelata, mutta kun laitoin sinne viestiä niin parin päivän päästä he lähettivät minulle uuden vahvistusviestin s-postiin ja sit ongelma oli ratkaistu. :)

• Moi! Olisiko jollakin life time puolta joka olis turha? haluisin :)?????

• Miten Star Stable Onlinessa voi kalastaa!? Ostin virvelin tai no ongen mikä nyt ikinä onkaan!? Kertokaa pliiiiiiduuuu

• Nyt en ymmärrä, kun poistin ne datat ja nyt mun ratsastaja eikä muutkaan ratsastajat näy mulla, mutta ne näkyy kaikille muille, esim mun klubilaiset näki mut, vaikka olin poistanut ne datat. Sitten olen nähnyt niitä pelaajia tai oikeastaan niiden hevosia laukkaamassa ilman ratsastajaa? miksi jonkun toisen ratsastaja ei näy mulle, mutta muille näkyy mun ratsastaja, silloin kun itselleni ei näy?

• auttaakaa kun mä en nää mun kamuu ja sit kun yritän pyytää sitä kamuns niin se sanoo että sinun kaverisi ei ole pelissä mut kun se on?

• Se pelaa ehkä eri servulla

• Muistelisin että jossain tehtävässä vois taluttaa hevosta. En vielä ole sellaista tehtävää saanut, enkä ole nähnyt kenenkään taluttavan hevosta. Saatan tietenkin olla väärässä. Minulla yleensä se ratsastaja leijuu jossain 30 metrin korkeudessa ;) Oon vasta saanu Star Rideryyden. Pyytäkää Francesca Beestaria kaveriksi!

• Tietääkseni taluttaa voi, ja olen nähnytkin hevosia talutettavan. Mutta talitiaisen voi opetella vasta tietyllä tasolla, jonne mahdollisesti ei pääse kuin star riderina.

• star riderinä 10 lvl pystyy ostaa niilt horse trainereilta 135 star koinssia maksaa itse olen ostanut talutus kyvyn'

• En tiiä..... Ei nyt valiotettavasti ole minkään sortij tietoa mut oisko sulla sit vastaus mistä sen Satrstablen saa?

• No kait ne itsekseen laukkaavat hevoset joilla ei oo varusteita, ne on sit kai villihevosia ja ne joilla on varusteet on sitte ehkä karannut jostain tallilta

• Tarviin apua!! Miten saan lopetettuu star riderin :'(((

• mullakin on ongelma entajuu miten pystyy ratsastamaan ilman ratsastajaa

• 1. MÄki oon nähny hevosen laukkaavan ilman ihmistä selässä mut en tiiä miten.

2.silleen voi ottaa esim. Satulan pois ku ottaa siitä sen sun tavaravalikon ja samalla esiin sen jutun ku painat siitä vasemmassa yläreunassa olevasta jutusta jossa on hevosen xp:t ja ne nii painat siitä ja siinä näkyy mitä sun hevosel on pääl ni sit painat sitä satulaa ja kuletat sen tavaravalikkoon. Helppoa

• Entä jos ostaa Star riderin ja olis pelannu vaikka viikon. Sit saa uuden koneen, voiko vielä pelata, vai pitääkö ostaa uudelleen Star rider?

Itse en Star rideriä osta jos pitää ostaa uudelle koneelle uudestaan. Toivottavasti joku tietäisi ja vastaisi, itse olen tätä aika pitkään pohdiskellut!

• Öööööp kirjoitti:

Entä jos ostaa Star riderin ja olis pelannu vaikka viikon. Sit saa uuden koneen, voiko vielä pelata, vai pitääkö ostaa uudelleen Star rider?

Itse en Star rideriä osta jos pitää ostaa uudelle koneelle uudestaan. Toivottavasti joku tietäisi ja vastaisi, itse olen tätä aika pitkään pohdiskellut!

Nii tietääkö kukaan? Haluisin tietää, kiitän super paljon vastaajille!

• Voiko joku auttaa mä yritin ostaa eilen star riderii mut sit siihen tuli semmonen sininen kuola mis se sano et mun sähköposiin on lähetetty viesti mut siel ei ollu mitään :(

• Miten saan hevosen laukkaamaan suoraan? koska kun lähden laukkaan se menee eka käyntiinsit ravii ja sitten vasta laukkaa!!

• Silleen se on peliin ohjelmoitu joten et pääse suoraan laukkaan, mut ei siin mene edes kauaa aikaa kun vaan nopeesti rämppää eteenpäi nappia/hiiren rullaa

• eipystylaittaa kirjoitti:

Silleen se on peliin ohjelmoitu joten et pääse suoraan laukkaan, mut ei siin mene edes kauaa aikaa kun vaan nopeesti rämppää eteenpäi nappia/hiiren rullaa

Kiitos

• siihen voi tehä niin et poistaa datoi ja kirjaa sisää ja on villi mut se kuka teki villiks näkee kaikki muutki villinä ja satulan jne saa pois kun painat c ja avaat inventoryn ja hepan kohalt raahaat ne varusteet inventoryys :) saat ne takas klikuttamal hiirellä sitä varustetta

• Kuule villibugi tehdään racesta että seon tieto sulle joka et tiedä ja millä levul oot mäoon 20

• Miten voi katkaista star riderin koska en saa star riderä ennen kun saan tietää että pitääkö se katkaista ja miten vai loppuun se automaattisesti

• Sitä eivoi katkasta seloppuu itsestään mulla oli 3 kuukauden seloppui itsestään nyt mulla on ikuinen

• Seon villi bugi joten koneessasi eiole vikaa

• Hei kysyisin että miten/missä voi kalastaa? Kiitos jos joku vastaa

• Jos ostan lifetime star riderin niin pitääkö se olemassa oleva keskeyttää vai keskeytyykö se itestään?

• miten sso hahmo poistetaan? kiitti jos joku vastaa:)

• miksi en saa lauantaisin 100 star coinssia kunmun pitäisi saada

• Oletko lifetime? Lifetime pelaajat ei suomessa + parissa muussa maassa saa lauantaisin enää kolikoita koska niin monet valitti että lifetime maksaa liikaa niin ne laski sen hintaa, mutta samalla poisti sen että saa kolikoita.

• miksi en saa luvattuja star coiseja lauantaisin.odotatekko että otan yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen vai selvitättekö tämän muuten? ystävällisin terveisin tessuli2006

• Niin ja vielä, ei ne suomi kaksnelosta lue, joten kuluttaja-asiamiehen mainitseminen ei auta, jos on kysyttävää niiltä niin sinne suoraan säpöä. Mutta tosiaan kuten jo sanoin tuossa ylempänä, niin muutamassa maassa ei lifetimet enää saa star coinseja koska ne laski sen hintaa.

• Miten voi vaihtaa muuten servua?

• serkun voi vaihtaa netistä, kirjaudut sisään painat tili ja asetukset rullaat alas ja siellä lukee ( suomalainen servu on se carrot tai se!)

• Ääää en tajuu kun oon ostamas sc puhelimel tulo viesti et pitää vastata yes jos haluun ostaa mistä se ottaa ne rahat?!

• Puhelinlaskusta kai lisää sen siihen

• Mä latasin pelin just muutama päivä sit mut en saanu missään kohtaa valita hahmon ja hevosen ulkonäköä, mistä ne voi muuttaa??

• millä levelillä pitää olla että kultamäen laakson saa auki :3

• Paina ylä kulmasta jossa lukee sun hevosen nimi niin paina siitä😊

• Tiedättekö miten poistaa star stable tilin?

• En tiedä pystyykö sitä itse mistään poistamaan, oman accon tiedoista pystyy vaan katkaisemaan maksut.
      Kannatta lähettää heille sähköpostia(enkuksi tai ruotsiksi heillä ei oo suomeksi siellä ketään neuvomassa)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.