Mikä puhelin kannattaisi ostaa kun haluaa nopean netin puhelimeen?
Olen miettimässä uuden puhelimen ostoa ja vaadin puhelimelta huippunopean netin.
Hinta ei kuitenkaan saisi mielellään olla yli 500 euroa.
Olen aika vahvasti ostamassa tuota samsung galaxy s2 vaikuttaisi aika hyvältä vaihtoehdolta netinkin suhteen. Kellään kokemuksia s2 netistä?
Tietääkseni s2 ja s3 netin nopeudessa ei ole suurta eroa?
Hinnassa on kuitenkin se 200 euroa eroa.
Missä puhelimissa on nopea netti?
41
1283
Vastaukset
- sgs2åååå
Sgs2 riittää hyvin siinä on niin nopea netti ettei huomais eroa note2 tai sgs3
- Täh?
Netin nopeus uusissa älypuhelimissa johtuu jostain ihan muusta kuin itse puhelimesta, se riippuu nettiliittymän nopeudesta, sekä siitä joka on sun puhelinliittymään hankittu tai sitten sun käyttämästä kiinteästä liittymästä, jos käytät WLAN-yhteyttä puhelimessa. Kiakissa parhaissa Galaxyissä ym. Android-puhelimissa, Lumioissa tai iPhoneissa se nettinopeus on suunnilleen yhtä nopea, riippuen nettiliittymän nopeudesta.
- rdghyghh
Täh? kirjoitti:
Netin nopeus uusissa älypuhelimissa johtuu jostain ihan muusta kuin itse puhelimesta, se riippuu nettiliittymän nopeudesta, sekä siitä joka on sun puhelinliittymään hankittu tai sitten sun käyttämästä kiinteästä liittymästä, jos käytät WLAN-yhteyttä puhelimessa. Kiakissa parhaissa Galaxyissä ym. Android-puhelimissa, Lumioissa tai iPhoneissa se nettinopeus on suunnilleen yhtä nopea, riippuen nettiliittymän nopeudesta.
kysymys onkin lähinnä siitä onko laitteen selaimessa vain html5 tuki vai molemmat html5 ja adobe flash
nokiassa html5
android html5 ja adobe flash
- netti on tärkein
4g mahdollisuutta ei mulla ole kun maalla asustelen.
http://www.talouselama.fi/nokialandia/vertailu iphone 5n selain nopein nokian lumian hitain/a2145633
Tuon mukaan kans s2 aika nopee netti jos jotain kutia pitää. SGS3 on kuitenkin sen verran nopeampi ja siinä on tarkempi/suurempi näyttö, että se tekee netin selailusta paljon mukavampaa kuin SGS2 mallilla.
- netti on tärkein
Onhan se ainakin isompi ja tarkempi nopeudessa en usko olevan suuria eroja ei ainakaan youtuben s2 vs s3 nettiselailu videossa ollut. En kyllä lähtisi 200 euroa maksamaan hiukan suuremman ja tarkemman näytön takia. Tuohon s2 versioonhan saa tuon päivityksen samaan versioon kuin s3 on. Parantaako tuo päivitys paljon puhelinta ja sen netin nopeutta?
- sgs2ååååååå
netti on tärkein kirjoitti:
Onhan se ainakin isompi ja tarkempi nopeudessa en usko olevan suuria eroja ei ainakaan youtuben s2 vs s3 nettiselailu videossa ollut. En kyllä lähtisi 200 euroa maksamaan hiukan suuremman ja tarkemman näytön takia. Tuohon s2 versioonhan saa tuon päivityksen samaan versioon kuin s3 on. Parantaako tuo päivitys paljon puhelinta ja sen netin nopeutta?
Parantaa jonku verran,netin nopeus ei paljoa voi enää parantua eikä ole tarvettakaan
Nopeus ei ole suoraan verrannollinen puhelimen nopeuteen vaan siihen vaikuttaa suurilta osin liittymän nopeus.
Kyseinen päivitys voi hiukan parantaa puhelimen nopeutta mutta ei paljon.- netti on tärkein
Ok itellä täl hetkel telefinlandin liittymä tiiättekö saako niihin nopeaa nettiä? En varmaan jaksa alkaa vaihtaa liittymää...
- netti on tärkein
Juu 0.4-10 megaa kai tuo o iha jees nopeuksia. Itse kun olen urheilun ystävä ois kiva jos pystys kattoo tol s2 puhelimel esim lshunterista live urheiluu onko tälläst mahollisuutta?
- hrshrs
Juu 0.4-10 megaa kai tuo o iha jees nopeuksia. Itse kun olen urheilun ystävä ois kiva jos pystys kattoo tol s2 puhelimel esim lshunterista live urheiluu onko tälläst mahollisuutta?
Mulla on kännykässä kahden megan netti. Se riittää kyllä mutta 3g yhteys kun toimii millon mitenkäkin. Liitä wlaniin niin toimii varmemmin
On mahdollisuutta jos nopeus on vähintään 2 mbit/s. Muuten se saattaa pätkiä.
- netti on tärkein
vapunen kirjoitti:
On mahdollisuutta jos nopeus on vähintään 2 mbit/s. Muuten se saattaa pätkiä.
Ok mutta ensin pitää ladata vissii joku flash player että nuo streamit pyörii.Onko android marketissa jotain hyviä sovelluksia esim sky sports tv kanavan lataamista ilmaiseksi?
Flash player pitää nykyään asentaa manuaalisesti ja se toimii tiettävästi vain kännykän omalla ja Firefox mobile selaimella. http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html
Google Playsta löytyy muutamia Sky sport streemejä: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wSkySportsLiveStreams&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS53U2t5U3BvcnRzTGl2ZVN0cmVhbXMiXQ..- nokia on mokia
Futuremarkin mobiililaiterankingissa iPad 4 on ykkösenä ja iPhone 5 kakkosena. Samsung Galaxy S3 on kolmantena ja iPad Mini neljäntenä. Ennen 12. sijalla olevaa Surfacea tulevat vielä Nexus 7, HTC One S, iPhone 4S, Acer Iconia W500, Samsung Galaxy Tab 10.1 ja HTC One S.
Digitoday teki Peacekeeper-testin hallussaan olevalla Lumia 920 -puhelimella. Lumia sai pistemäärän 329, joka oikeuttaa 14. sijaan. Microsoft Surfacen ja Lumian väliin asettuu Asuksen Eee Pad Transformer Prime.
http://www.digitoday.fi/mobiili/2012/11/05/suomalaisyhtio-ipad-murskaa-microsoft-tabletin-nopeusmittauksissa/201241382/66 - netti on tärkein
Juu täytyy varmaan tuo firefoxi ladata puhelimeen varmaan selaamista nopeuttaa ainakin koneella nopeuttaa huomattavasti.
Ei varmaan kannata tuota ladata puhelimeen vie vain muistia kun voi mennä suoraan esim lshunterin nettisivuilta katsomaan kunhan vain ensin lataa nuo flashit kuntoon. - netti on tärkein
Tiedättekö nopeuttaako joku selain puhelimessa nopeammaksi sen nettiä jos siihen lataa jonkun muun selaimen kuin mitä alkuperäinen on? Samsung galaxy s2:n kohdalla siis.
Toimiiko vähän samanlailla niinkuin tietokoneella esim kun alkuperäinen on internet explorer ja kun lataa chromen tai jonkun firefoxin niin nopeutuu huomattavasti.
http://www.dna.fi/yksityisille/liikkuvalaajakaista/Sivut/Liikkuvalaajakaistapuhelimeen.aspx
Tuolla sai 14 eurolla max nopeus 21 megaa. Telefinlandilla sai 10 eurolla 10 megaa maksimi. Onkohan tuolla nopeuserolla paljoa merkitystä? Tietääkseni ei kyllä yllä tuonne max nopeuksiin lähes ikinä... Androidiin on olemassa monia eri selaimia. Esim Opera mobie, Firefox, Dolphin Browser, Google Chrome
Google Chrome taitaa olla tällähetkellä nopein selain näistä. Noila nopeuseroilla on paljonkin merkitystä tosin vaikka operaattori lupaisi 10 mbit/s niin se ei pidä paikkaansa. Nopeus jää aina alle 10 mbit/s samoin muissa datapaketeissa.- 5230,. (500)
Kokeilkaa sky fire selainta se on kaikkein nopein ainakin omassa galaxy tab 2 7.0 tabletissa,sillä on ilo surffailla jos on kiire lukea uutiset,kirjottelen tätäkin sillä,sky firea käytän päivittäin lehtien lukemiseen ym
- TyytyväinenNOTE2:een
Jos alat urheilua puhelimesta katsomaan et halua SGS2. Osta Note, Note2 tai SGS3.
- 57+8
Osta Nokia 920 Lumia.
Siinä on 4G ja verkoissa riittää puhtia kun ei vielä muita käyttäjiä. 4G verkko ei ole vielä kovinkaan levinnyt ja lisäksi puhelinkäytössä siitä ei ole niinkään paljon hyötyä kuten tietokone käytössä.
- netti on tärkein
"Jos alat urheilua puhelimesta katsomaan et halua SGS2. Osta Note, Note2 tai SGS3. "
Miksei muka sgs2 käy tuohon? Iso näyttöhän siinäkin on. - Nimim. kokemusta on
Näyttö voi alkuun tuntua isolta, mutta jo muutaman viikon päästä se alkaa tuntua pieneltä.
- netti on tärkein
Voihan se niin olla mutta kun tällä nykyisellä lumia610 näkee jo iha kiitettäväst booxtv:tä kun puhelimen lykkää tarpeeksi lähelle kasvoja niin eiköhä toi sgs2 näyttö riitä.
- Jfjdkdbfbx
Voihan se niin olla mutta kun tällä nykyisellä lumia610 näkee jo iha kiitettäväst booxtv:tä kun puhelimen lykkää tarpeeksi lähelle kasvoja niin eiköhä toi sgs2 näyttö riitä.
Olen ainakin itse erittäin tyytyväinen, että valitsin Galaxy S3:n, enkä S2:sta. Vaikka iso näyttö saattaa tuntua alkuun erikoiselta, ei tämä enää kuukauden käytön jälkeen ole suinkaan liian kookas. Tästä puhelimesta ei myöskään puhti lopu! Kaikki sivut näkyvät täydellisesti ja lataamiseen ei kulu enää aikaa ylenpalttisesti.
Selaimeksi suosittelen lämpimästi Dolphin Browser Betaa - Chromea ja muita selaimia vastaan tämä on ylivoimaisen nopea. Sen voi todeta myös erilaisilla sivustoilla, jotka mittaavat selaimen ominaisuuksia. Toki, jos työpöytäkäytössä on Chrome, se lienee mainio valinta myös mobiiliversiona.
- netti on tärkein
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/51397/ddkts/Samsung-Galaxy-Nexus-i9250-Android-multimediatietokone
Oiskohan toi parempi valinta kuin s2 kun haluaa nopean netin ja ison näytön jolla katsoa urheilua.- hdikkkb
nexus ei tue flashplayeriä joten live stream selaimella jää katsomatta,playssä on kyllä tv sovelluksia joilla näkyy huonosti jos ollenkaan urheilu kanavia,sgs2 on riittävän nopea puhelin nettikäyttöön
Voi tukea, jos sen lataa täältä: http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html?PID=3640929
Ja käyttää kännykän omaa selainta.- netti on tärkein
Tukeeko tuo sgs2 sitten flash playeria?
Ainakin SGS3 tukee osittain ( alkuperäinen selain ja Firefox) joten eiköhän SGS2 tue myös. ( Siinä ei ole vielä 4.1 päivitystä).
- netti on tärkein
Milloin tuo päivitys tulee saataville? Eli jos oikein ymmärsin sgs2 ei pysty ainakaan kattoo noit livestriimei ilman että sen päivittää...toivottavasti päivityksen kanssa ei tule ongelmia niinkuin tässä mun nykyisessä puhelimessa tuli onko tuo sgs2 helppo päivittää?
4.1 päivitys tulee saataville SGS2 mallille joko tämän vuoden lopussa tai sitten ensivuoden alussa. Päivitys tapahtuu helposti Samsung Kies ohjelmalla: http://www.samsung.com/fi/support/usefulsoftware/KIES/JSP
- jelly is bad
Sgs2 alkuper. 2.3 käyttiksessä on flash tuki kuten myös ics 4.0,näissä siis toimii flash player varmasti
Virallinen tieto on että jb eli 4.1 selain ei tue flashiä vaan vain html5 muotoa eli on epävarmaa toimiiko flash player 11 kunnolla jelly beanissa ja kannattaako/voiko sitä edes ladata siihen..osta sgs2 js päivitä vain 4.0
Ainakin SGS3 mallissa flash player 11 toimii ihan hyvin sen omassa selaimessa. ( Android versio 4.1.1)
- netti on tärkein
Ok kun teen päivityksen pitääkö puhelin liittää tietokoneeseen vai voiko sen tehdä vain pelkällä puhelimella jos siihen voi/pystyy lataa sen kiesin?
Ja pystynkö valitsemaan päivitänkö vain 4.0 versioon vai 4.1 versioon?
Jos tuo flash ei toimi 4.1 versiossa niin voinko perua sen päivityksen? Voi tehdä puhelimella tosin silloin päivitys pitää ladata joko wlan tai operaattorin nettiyhteyden kautta. Tosin päivitys ei tule samaan aikaan saataville vaan pitää odottaa muutama päivä. ( Jos päivittää puhelimella).
Jos nyt ostaa SGS2 mallin niin siinä pitäisi olla jo 4.0 päivitys valmiina. Jos ei niin se kannattaa päivittää.
4.1 version päivitystä ei voi ainakana kovin helposti peruuttaa.- puhelin fani
Eli sieltä tietoja puhelimesta voi päivittää sen androit version?
Kyllä, jos puhelimen valmistaja on julkaissut kyseisen päivityksen sitä kautta ladattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667