Mua ärsytetään koulussa sen takia että tykkään zeldasta.ESIM.kiertelee mun ympärillä ja sanoo linkkiä zeldaks ja huutelee esim: vihertonttu huutelee ULIULIULII
Zelda faneja?
Zeldan takia kiusataan
19
237
Vastaukset
- dark_kikwi
o/
Ikävää tollanen kiusaaminen.. kokeilisivat itse pelata ni menis sormi suuhun samantien. Ihan ku se ois lasten peli? Kuinka moni lapsi täällä puhuu englantia tai ymmärtää mitään LoZ-peleistä? Urpot... :D- The link between worlds
Minä ymmärrän kuule sujuvasti englantia ja 10 vuotias ja olen
Pelannut lähes kaikki zeldat mukaan lukien ensimmäisen. On
Kyllä paras pelisarja ikinä :)
- zelda freak
nii ne ei ees oo kokeillu sitä
- dark_kikwi
Mitä pelejä oot pelannu / omistat? Mä just ostin 3DS XL:n ja siihen Oot 3D:n. Pelasin sen viikossa läpi :D
- zelda freak
on pelattu niin paljo etten muista :D
- zelda freak
Mul on wiille mario-pelejä,avatar(siis siit leffasta,ei the last airbender),zelda skyward sword(on muuten karseen hyvä oon hero-modella ny),zelda twilight princess(oon jumissa siinä aavikkotemppelissä en muista nimee),drawn to life(aika surkee),create,need for speed nitro,crash bandicoot mind over mutant,spyro dawn of the dragon,need for speed the run,mysimmssejä kolme,metroid 3 corruption,Links crossbow training,pokepark 1 ja 2,wii play,vlub penguin game day.Gamecubelle mul on zelda wind waker,meil on ollu four swords mut meni rikki,mario kart double dash,007 everything of nothing,pro skater 4,harry potter and the prisoner of azkaban,ty 2 bush rescue,need for speed underground 1 ja 2,crash bandicoot and wrath of cortex,simpsons hit and run,pokemon colosseum,harry potter and the goblet of fire.Xboxsille pure lego batman,fifa 07(lähti 90-sentil)need for speed prostreet,need for speed hot pursuit,goldeneye rogue agent
- dark_kikwi
Siinä onkin pelattavaa kerrakseen :D Multa löytyy kans kaiken maailman pelejä wiille, ps2:selle, ds:lle, super nintendolle.. sit on näitä emulaattoreita koneella ku ei perse kestä ostaa kaikkia konsoleita xD
Pelasin skyward swordin kai 3 kertaa läpi, kerran hero modella.. Nyt alotin pelaa taas twilight princessiä :) arbiter's grounds ei oo kyllä mun suosikki ollenkaa, vaikka nyt sen jo osaan. en tykänny ss:äkään aavikkopaikasta.
Wii U:ta ja uutta Zeldaa odotellessa :)
btw minkä ikänen oot? voin sanoo etten läheskää sun ikäne
en läheskää sun ikäne
- dark_kikwi
Ymmärrän! Eipä sillä iällä toisaalta väliä, jopa mun mutsi lainaa multa wiin pelejä :D
- Ganon
Ei voi olla totta, Ku tommoset CODI fanit tulee haukkumaan maailman ainoaa pelisarjaa Video Game Hall Of Fame'ssa. Itekin on ollut sama ongelma
- Zelda forever!
Yli vuosi mennyt viestistäsi, mutta oli pakko vastata. Rupesi meinaan ärsyttämään niin pahasti. Tollasille CoD- ja Halo-pojille pitäisi opettaa, ettei ne ensinnäkään pelaisi videopelejä ilman Nintendoa. Ja sitten kunnon kurinpalautusta. Aavistan kyllä miten pahalta se tuntuu, mutta tsemppiä.
Itse rakastan Zelda-pelejä aivan järjettömästi. Kaikkien aikojen suosikkini on Twilight Princess. Olen pelannut Ocarina of Timea (normi ja 3D-versio), Majora's Maskia, Skyward Swordia, Link to the Pastia, Spirit Tracksia, Zelda 2:sta, Legend of Zeldaa ja aion hankkia Link Between Worldsin ja Wind Waker HD:n. - nodenaatti1
Minuakin pilkataan joskus koulussa Zeldan takia, itse olen pelannut kaikki läpi. Miksei nuoret voisi ymmärtää, että pelit eivät ole vain räiskintäpelejä, vaan voisivat kokeilla jotain uutta. Zelda ei TODELLAKAAN ole pelkästään lapsille. Älytöntä tuommoinen kiusaaminen. :(
- Zeldatyttö
Mun nimi on Zelda! Oon ihan suomalainen kyllä.
- rob. williams tytär
Suomessakin tämmöistä? Jos on totta, niin aivan mahtavaa!! Saat olla ylpeä! Haukkuja tulet kuulemaan aivan varmasti, mutta pitää vain löytää ne oikeat hyvät ihmiset, jotka osaa arvostaa.
- KohtmäoonLink xD
Älä välitä noista kullipallopeniksistä! :) Mulla on vaan 2 Zelda pelii (Spirit Tracks ja Ocarina of Time 3D), mutta mä rakastan tappaa Ganondorfia xD. Siis ovatko ne vammasii? Mä esim. rakastan Pokemon pelejä ja Zelda pelei, mut kukaan ei siks kiusaa mua. Mut älä hätäile! Tällä sivustolla on Supportia ja Rispektiä sua kohti!
- zelda fani
joo mulla on ocarina of time gamecubelle ja wind waker cubelle skyward sword twilight princess zelda collectors edition ja zelda minish cap et sano niil et ootte aika nössöi ku ette edes kokeile koko peliä PS:jatka sarjan pelaamista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103