Zeldan takia kiusataan

zelda freak

Mua ärsytetään koulussa sen takia että tykkään zeldasta.ESIM.kiertelee mun ympärillä ja sanoo linkkiä zeldaks ja huutelee esim: vihertonttu huutelee ULIULIULII

Zelda faneja?

19

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dark_kikwi

      o/

      Ikävää tollanen kiusaaminen.. kokeilisivat itse pelata ni menis sormi suuhun samantien. Ihan ku se ois lasten peli? Kuinka moni lapsi täällä puhuu englantia tai ymmärtää mitään LoZ-peleistä? Urpot... :D

      • The link between worlds

        Minä ymmärrän kuule sujuvasti englantia ja 10 vuotias ja olen
        Pelannut lähes kaikki zeldat mukaan lukien ensimmäisen. On
        Kyllä paras pelisarja ikinä :)


    • zelda freak

      nii ne ei ees oo kokeillu sitä

    • dark_kikwi

      Mitä pelejä oot pelannu / omistat? Mä just ostin 3DS XL:n ja siihen Oot 3D:n. Pelasin sen viikossa läpi :D

      • zelda freak

        on pelattu niin paljo etten muista :D


    • zelda freak

      Mul on wiille mario-pelejä,avatar(siis siit leffasta,ei the last airbender),zelda skyward sword(on muuten karseen hyvä oon hero-modella ny),zelda twilight princess(oon jumissa siinä aavikkotemppelissä en muista nimee),drawn to life(aika surkee),create,need for speed nitro,crash bandicoot mind over mutant,spyro dawn of the dragon,need for speed the run,mysimmssejä kolme,metroid 3 corruption,Links crossbow training,pokepark 1 ja 2,wii play,vlub penguin game day.Gamecubelle mul on zelda wind waker,meil on ollu four swords mut meni rikki,mario kart double dash,007 everything of nothing,pro skater 4,harry potter and the prisoner of azkaban,ty 2 bush rescue,need for speed underground 1 ja 2,crash bandicoot and wrath of cortex,simpsons hit and run,pokemon colosseum,harry potter and the goblet of fire.Xboxsille pure lego batman,fifa 07(lähti 90-sentil)need for speed prostreet,need for speed hot pursuit,goldeneye rogue agent

    • dark_kikwi

      Siinä onkin pelattavaa kerrakseen :D Multa löytyy kans kaiken maailman pelejä wiille, ps2:selle, ds:lle, super nintendolle.. sit on näitä emulaattoreita koneella ku ei perse kestä ostaa kaikkia konsoleita xD

      Pelasin skyward swordin kai 3 kertaa läpi, kerran hero modella.. Nyt alotin pelaa taas twilight princessiä :) arbiter's grounds ei oo kyllä mun suosikki ollenkaa, vaikka nyt sen jo osaan. en tykänny ss:äkään aavikkopaikasta.

      Wii U:ta ja uutta Zeldaa odotellessa :)

      btw minkä ikänen oot?

      • kun en voi sanoa(turvallisuuden kannalta)


      • oon jääny jumii arbiterissa.


    • voin sanoo etten läheskää sun ikäne

    • en läheskää sun ikäne

    • dark_kikwi

      Ymmärrän! Eipä sillä iällä toisaalta väliä, jopa mun mutsi lainaa multa wiin pelejä :D

    • Ganon

      Ei voi olla totta, Ku tommoset CODI fanit tulee haukkumaan maailman ainoaa pelisarjaa Video Game Hall Of Fame'ssa. Itekin on ollut sama ongelma

    • Zelda forever!

      Yli vuosi mennyt viestistäsi, mutta oli pakko vastata. Rupesi meinaan ärsyttämään niin pahasti. Tollasille CoD- ja Halo-pojille pitäisi opettaa, ettei ne ensinnäkään pelaisi videopelejä ilman Nintendoa. Ja sitten kunnon kurinpalautusta. Aavistan kyllä miten pahalta se tuntuu, mutta tsemppiä.

      Itse rakastan Zelda-pelejä aivan järjettömästi. Kaikkien aikojen suosikkini on Twilight Princess. Olen pelannut Ocarina of Timea (normi ja 3D-versio), Majora's Maskia, Skyward Swordia, Link to the Pastia, Spirit Tracksia, Zelda 2:sta, Legend of Zeldaa ja aion hankkia Link Between Worldsin ja Wind Waker HD:n.

    • nodenaatti1

      Minuakin pilkataan joskus koulussa Zeldan takia, itse olen pelannut kaikki läpi. Miksei nuoret voisi ymmärtää, että pelit eivät ole vain räiskintäpelejä, vaan voisivat kokeilla jotain uutta. Zelda ei TODELLAKAAN ole pelkästään lapsille. Älytöntä tuommoinen kiusaaminen. :(

    • Zeldatyttö

      Mun nimi on Zelda! Oon ihan suomalainen kyllä.

      • rob. williams tytär

        Suomessakin tämmöistä? Jos on totta, niin aivan mahtavaa!! Saat olla ylpeä! Haukkuja tulet kuulemaan aivan varmasti, mutta pitää vain löytää ne oikeat hyvät ihmiset, jotka osaa arvostaa.


    • KohtmäoonLink xD

      Älä välitä noista kullipallopeniksistä! :) Mulla on vaan 2 Zelda pelii (Spirit Tracks ja Ocarina of Time 3D), mutta mä rakastan tappaa Ganondorfia xD. Siis ovatko ne vammasii? Mä esim. rakastan Pokemon pelejä ja Zelda pelei, mut kukaan ei siks kiusaa mua. Mut älä hätäile! Tällä sivustolla on Supportia ja Rispektiä sua kohti!

    • zelda fani

      joo mulla on ocarina of time gamecubelle ja wind waker cubelle skyward sword twilight princess zelda collectors edition ja zelda minish cap et sano niil et ootte aika nössöi ku ette edes kokeile koko peliä PS:jatka sarjan pelaamista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe