Suuri arvoitus
4
431
Vastaukset
- .....
.
- tallettaja.
- B-L.
Tyhjä otsikko tulee kun:
Valitse otsikkorivi.
Painat ALT-nappulan pohjaan ( ja pidät sen pohjassa), sitten laitat perään numeron 0143 tuolta numeronäppäimistöltä (näppäimistön yläreunassa olevat numer saattavat toimia, mutta olen varmistanut sen vain tuolla oikealla puolella olevalla numerostolla).
Kun numerot on näppäilty, nostat ALT-nappulan ylös.
Sitten sama juttu vielä kahdesti (siis kolme kertaa ALT0143 )
Ei tule välilyöntejä noiden kolmen väliin, vaan yhteen.
Näyttää ettei otsikkoon tullut yhtään merkkiä, mutta on siinä silti se olematon merkki (tai varsinaisesti kolme).
Nyt sitten vain teksti tekstikenttään ja lähetät sen.
Jos haluat siihen linkin, niin sitten kiireesti toinen viesti perään ja katsot osoiteriviltä sen jälkimmäisen viestin numeron. Kun käsin muutat tuota osoiterivin numeroa yksi numero kerrallaan alaspäin ja lataat sivun, niin vähitellen pääset siihen ensimmäiseksi lähettämääsi viestiin.
Kymmenkunta riittää yleensä ja riippuu siitä miten vilkasta palstoilla on juuri siihen aikaan.
Nyt kun linkin pistää jonnekin muualle, niin muutkin pääsevät tuohon viestiin - hyvä fiilis
Heiiiiii, wohoooo
kannatuksen vuoksi
jeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82032Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101383Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861054Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8190912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67775- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36612