Suuri arvoitus
4
351
Vastaukset
- .....
.
- tallettaja.
- B-L.
Tyhjä otsikko tulee kun:
Valitse otsikkorivi.
Painat ALT-nappulan pohjaan ( ja pidät sen pohjassa), sitten laitat perään numeron 0143 tuolta numeronäppäimistöltä (näppäimistön yläreunassa olevat numer saattavat toimia, mutta olen varmistanut sen vain tuolla oikealla puolella olevalla numerostolla).
Kun numerot on näppäilty, nostat ALT-nappulan ylös.
Sitten sama juttu vielä kahdesti (siis kolme kertaa ALT0143 )
Ei tule välilyöntejä noiden kolmen väliin, vaan yhteen.
Näyttää ettei otsikkoon tullut yhtään merkkiä, mutta on siinä silti se olematon merkki (tai varsinaisesti kolme).
Nyt sitten vain teksti tekstikenttään ja lähetät sen.
Jos haluat siihen linkin, niin sitten kiireesti toinen viesti perään ja katsot osoiteriviltä sen jälkimmäisen viestin numeron. Kun käsin muutat tuota osoiterivin numeroa yksi numero kerrallaan alaspäin ja lataat sivun, niin vähitellen pääset siihen ensimmäiseksi lähettämääsi viestiin.
Kymmenkunta riittää yleensä ja riippuu siitä miten vilkasta palstoilla on juuri siihen aikaan.
Nyt kun linkin pistää jonnekin muualle, niin muutkin pääsevät tuohon viestiin - hyvä fiilis
Heiiiiii, wohoooo
kannatuksen vuoksi
jeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491312Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin200973