Hurjasti tuunattu kiihdyttelijä jäi jälkoihin.

Audi A4 3.0tdi Q

Mitä järkeä kaupungilla ajaa kortteleita ympäri tunteja viikonloppuisin samoja reittejä basson jytkeessä ja Biltema putki paukkuen? Tänäänkin jätin nätisti vanhan Toyota Celica japsirottelon. Oli putkistoa ja subbarista kuului basso korttelin päähän. Joka valoista lähti puoliaivo ammattikoululainen Toyolla renkaat ulvoen. Päätin viimeinkin valoissa jotka 70km/h alueella kouluttaa vähän Ralli-Roopea. Eipä enää kiihdyttely seraavissa valoissa maistunut kun vedin 100km/h asti noista 70km/h valoista. Toyo ei varmaan kulkenut vielä edes 50km/h ku itellä satanen jo mittarissa. Nöyrtyi kiihdyttelyn suhteen, basso kyllä vielä paukkui mutta pääkopp jo noilla Pettereillä lopullisesti tuhottu joten turha kai sitä bassoa hiljentää. Neliveto on eriveto, mutta amikset eivät ymmärrä...

39

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umad?

      ehkä hän oli lukiolainen, ai nii lukiolaiset ajaa isien autoilla.

    • fbfbf

      kai nyt vittu jää ku sulla on tehokkaampi auto vitun pelle !!!

      • ääliöt itkee

        oletko kateellinen menestyville köyhä juntti? Korkeakoulut käymättä? Hitsaushommista ei taida saada kunnon palkkaa kun romuilla ajelette... Koulut käymällä on sitten varaa niihin kunnon tehokkaisiin autoihin ettei tarvi itkeä kun jää valoissa, amiksia harmittaa kun se subbari ja tajuton bsson jytke ei tuokkaan pellin alle mitään ekstraa.


      • duuunarii
        ääliöt itkee kirjoitti:

        oletko kateellinen menestyville köyhä juntti? Korkeakoulut käymättä? Hitsaushommista ei taida saada kunnon palkkaa kun romuilla ajelette... Koulut käymällä on sitten varaa niihin kunnon tehokkaisiin autoihin ettei tarvi itkeä kun jää valoissa, amiksia harmittaa kun se subbari ja tajuton bsson jytke ei tuokkaan pellin alle mitään ekstraa.

        kukas se johtajan perseen pyyhkii ja vaipat vaihtaa kun johtaja on vanha ja väsynyt? se on se matalapalkkainen yhteriskunnan peruspilari jota duunariks kutsutaan ja joita ilman ei johtajalla olis mitään....


      • hahahahhah----
        ääliöt itkee kirjoitti:

        oletko kateellinen menestyville köyhä juntti? Korkeakoulut käymättä? Hitsaushommista ei taida saada kunnon palkkaa kun romuilla ajelette... Koulut käymällä on sitten varaa niihin kunnon tehokkaisiin autoihin ettei tarvi itkeä kun jää valoissa, amiksia harmittaa kun se subbari ja tajuton bsson jytke ei tuokkaan pellin alle mitään ekstraa.

        Mitenkä korkeakoulut liityy autoiluun, taisit paljastaa tyhmyytesi !


      • sivistynyt
        hahahahhah---- kirjoitti:

        Mitenkä korkeakoulut liityy autoiluun, taisit paljastaa tyhmyytesi !

        Siten, että mistä saat rahaa kunnon autoon ja osiin jos olet paskahommissa. JUNTTI...


    • voiko tyhmempää olla

      Olen aina ihmetellyt että mikä juttu niissä hirveissä stereoissa oikein amislippispäitä kiinnostaa? Miksi se basso pitää saada jumputtamaan kilometrien päähän ja sitten vielä saada sillä jumputuksella takalaatikko resonoimaan bassojen tahdissa? Kuvitteleeko että naiset jotenkin olisi pipari märkinä niille bensalenkkareille joilla bassot kovimmin hakkaa Abc:n pihalla? Parin tonnin autossa viiden tonnin stereot.......mitä järkeä???? Moottorien virttelyt ymmärrän mutta mitä '***tua nillä bassojen hakkaamisella pyritään saamaan aikaan? No joo saadaan niillä tietysti ihmiset ympärillä nauramaan ja ihmettelemään teiniamisten tyhmyyttä!!

    • mazda6

      itellani onkii mazda 6 300 hv vakio muttei enää kauvaa :D repikää sittä !!

      • 2,3 mps/260hv

        Missä mazda 6:ssa on 300 hv vakiona?


      • Kuviski
        2,3 mps/260hv kirjoitti:

        Missä mazda 6:ssa on 300 hv vakiona?

        Mazda 6 MPS. En ole varma, onko myyty Suomessa.


      • jladyhfku

        no rx-7 saattais mennä mutta 6


      • joopasen kyllä
        2,3 mps/260hv kirjoitti:

        Missä mazda 6:ssa on 300 hv vakiona?

        Morjens! Mun Mazdassa oli 325 hv ja520 nm vääntöö Harisen käynnin jälkeen! Oli sen jälkeen sopivan hätänen mps.Bemari ja Audi kuskit aina moikkailee keskisormella!


    • A6 tdi Q

      Niin että alennut sitten typeryydessä teinin tasolle. Mikä idiootti kohtaus sai sinut lähtemään kisaan kun lopputulos oli saletti, häpeä edes rontti.

      Kortti pois apinalta 100 km/h seitsämänkympin alueella

    • Evo on myös neliveto

      Itse en voi käsittää tätä vanhempaa sukupolvea joka provosoituu todella pahasti jos sen ohittaa, ei se että sinulla on arvokkaampi neliveto audi vielä tee sitä että sinua ei voisi ohittaa. Itse monesti tullut kyykytettyä sitten vastavuoroisesti näitä Pekka perheenisiä jotka luulevat t5 volvoilla tai audeillaan ohitse pääsevänsä. Ja lähes poikkeusetta jos valoihin sattuu rinnalle tuollainen uudempi auto jota ajaa n.50-v "herrasmies" haluaa hän lähteä valoista niin että minä en rinnalla pysyisi, vaikka itse rauhallisesti lähden eteenpäin. Monesti yllätys on sitten suuri kun ei se Volvo tai Audi oikein kiihdykkään riittävän lujaa ja jää kakkoseksi. Toki oma autoni nyt ei "aivan" vakio enää ole ja vaikka ei enää nyt montaa kymmentä tuhatta maksakkaan niin ei se putkesta tuleva ääni mistään bilteman putkenpäästä johdu.

      • EnsionKaveri

        Mistähän tuo "koluluttamisen" tarve oikein johtuu? Pitäisiköhän jokaisen "kouluttajan" mennä itseensä ja vähän miettiä... Tosi tervettä leikkiä isoamiestä liikenteessä. Menkää saatana lapion kanssa pellolle ottamaan miehistä mittaa. Ai niin, nykyajan pullapojat saa jo sydämmentykytystä kun nousee siitä rakkaasta peltilehmästään. Jos tuntuu että ilman autoa et olisi mitään, kannattaa jättää se isottelu väliin.


    • tadaaa=)

      mulla on suht hyvät musavehkeet autossa. en popita niillä koskaan, ihan oman kuulon takia, rakastan vaan musiikkia ja hyvää äänenlaatua. Ja vielä enemmän OMAA KUULOA!

    • Hyundai Coupe V6

      Voiha suattana ku mie jätätin Audeja tuol liikkentees viikonloppuna. Bassosta kuului kova musa ja renkkaat ulvoe lähin valoist ja motarinrampilt kiihdyttelee. Ei pysyny Audit eikä Bemmit peräs. Oon ylypiä lippiskulttuuristamme ja edustan meikäläisten ylypeyttä kylillä ja ammattikoululaisia ala ammattilaisoo tarvittaa.

    • kkaakk

      Tätä aloittajaa, kuvitteellista Autistia harmitti huisin kovin kun vanhasta Toyotasta tömähti kunnon sulosoinnut Audin alkuperäismankan pärinöiden ja sörinöitten päälle. Ei saanut selvää Katri-Helenan biisien sanoista? AC/DC potkaisi kovempaa päälle?

    • Audi=kusipää?

      Teit jäleen audi merkille pahan teon. Tietoisestikko?

    • koivuranta-64

      Hauku sinä vaan amikset. Itse syntynyt -64. Etkö perkele ymmärrä autoharrastusta.
      HAASTAN SINUT TÄLLÄ PUHEELLA, RÄYSKÄLÄÄN tai mihin haluat. KE70
      farkku Corollalla. Remmi- ja pakokaasuahdin. Aivan laillinen katuauto. Kiitos (EU:n). No, paljonko löytyy yli 500hv, 700hv, 1000hv tai yli. Jäät jälkeen.
      T:Aito ja oikea RTT (vaikka joku apinoi mun nimimerkillä)
      PS. koska?
      PPS. sovitaanko huominen?

      • BMWtuning samppa

        joo tulen haastamaan sut snägäeille. säälittävä tojo hörhö


    • golf2

      volkswagen golf 2.8l v6 vm 2000 isompi turbo penkis oon käyny ja 300 hv irtos

    • golf2

      ja neliveto jää etuvetoset sutimaa liikenne valoihin

      • harrastaja4

        4 veto ei varmasti sudi ellei ole yli 600hp
        Sitä kauheata basson jytkettä en ymmärrä, mutta subbari täytyy olla hyvän äänenlaadun saavuttamiseksi.


    • Safety first

      Oikea kiihdyttely suoritetaan 402,34 metriä pitkällä, asfalttipintaisella radalla, joka on suljettu sivullisilta. Ei siis liikennevaloissa.

    • automies

      Miks lesoilette surkeilla pikkukoneillanne? Hahah, onhan se hienoa päästä ensimmäisenä seuraaviin valoihin odottamaan... Vielä kun saisitte palkkaa itsenne nolaamisesta, nii voisitte ajaa jopa omalla autolla :D

    • Mika ---- .

      Mun vaki autossa ei ole kuin 190HV/270Nm ja siitä huolimatta lupaan pestä teidät ajassa vuosaari-lauttasaari.

    • s40 t4

      volvo s40 2.0l t4 230hv olis tarkoitus hankkia keväällä/kesällä mitsun 19t turbo, jääpä noi volvo 850 t5 haisemaan :D

      lastukii löytyy autosta :)

    • Buhahahahaa

      Älä turhaan hommaa sitä 19T ahdinta. Lohkosi vain hajoaa tuolla 83mm porauksella. Tai siis joudut rajoittamaan ne tehot siihen 280hv. Olisit ostanut sen volvosi 1.9 T4:nä, niin moottorisi jopa kestäisi isompaa ahdinta.

      Ja silti kasipätkät menee ohi lentämällä.

      Pitikö siemensiin ihan uusi lastu juottaa. Onneksi nykyaikaiset moottorinohjaukset voi päivittää ihan piuhan kautta niin ei tarvitse turhaan kolvailla.

    • 4x4 golf

      en oikee usko et 850 volvo t5 vakio 155 kW 211 hv menee jostai s40 t4 ohi jos sitä on viritetty

      nimittäin kokemusta on itelläni ollut joskus 850 t5 lastutettu niin silti jäin toiseks t4 volvolle !!

    • gfg2

      hmbngfbf

    • oman maun mukaan

      Mulla on 2l vectra 150hv kylä lähtee :D kontissa pikkuiset popit... ei jytki ei.... se on maku asia sano koira, kun persettään nuoli.

    • bassisti/audi

      mitä tulee tohon subbari bassoon,niin nämä audia
      kateelliset uusavuttomat lippahatut ei tajua kummankaan päälle mitään,subbari jumputtaa yhtä ääntä mitä taas normaalisti bassolla ei soiteta.ja audissa on omatkamat erittäin hyviä musiikin kuunteluun.t.muusikko bassisti/audi

    • pissis123

      tiiättekö kuinka hyvältä se tuntuu pinpissä se subwooferin basso, kun istuu autossa.

    • penjkki

      tuning on homoje hommaa

    • juu u

      Audi. Hieno ja oikein mukava auto!
      Riisikuppituuning löytyy tosihienoja autoja, mutta myöskin just niitä amis virityksiä.
      Jos olet oikein virittänyt autosi. Siis riisikupin niin tasan se eriveto audi jää jalkoihin. Esimerkiksi MK3 turbo supra vaikka 1jzgte tekniikalla. 500hp ja vääntöä tarpeeksi. Audi jää toiseksi.

      • hesu.

        mikä idea tossa nyt on?
        Voihan audissakin olla RS:n tekniikka (560 hp vakiona neliveto).


    • 7+13

      yhtä paljon järkeä on ostaa A4 3.0tdi kun 2.0tdi riittäisi Suomessa aivan hyvin.

    • Matematiikkaa

      Stereoissa oli enempi tehoo ku siellä moottorissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe