En yleensä itke missään tilaisuudessa, enkä muutenkaan, mutta kyseisen ohjelman aikana itken lähes koko ajan.
Itketkö sinä ?
Vain elämää tv-sarja itkettää
54
279
Vastaukset
- Suolavedet silmissä
Itkin kun Cheek lauloi kauniin,herkän "puhelinlangat laulaa"-laulun.
Tuli 60- luku mieleen ja kirkkaalla Turun taivaalla loistava kuu. - ???
Missä sellainen ohjelma menee?
Koskaan kuullutkaan.- Vtuttaa 1
Olet samanlainen hölmö kun esimieheni aikoinaan.
MIKÄ NAPAKYMPPI ?????
- Suolavedet silmissä
???
Älä heittäydy hölmöksi. - hyi, hyi!
En tuota minäkään tiennyt.
Netistä yritin katsoa, mutta
oli sellaista huttua, että! - lienuskax.
En nyt tiedä, ainut mikä kosketti oli se kun Katri-Helena kertoi kuolleesta pojastaan.
- Herkkä M
Ainakin laulajat itkee. Myös "Dingo".
- Same here
Minusta ko ohjelma on hyvä. Siinä päästään tutustumaan syvemmin laulajan ajatusmaailmaan. moni lulaja on herkkä, näkee kuinka toisten esittämät versiot omista kappaleista perusteluineen koskettavat ja herkistävät.
- ------------
En itke.
Samanlaista iloa ja surua on julkkujen elämä, kuin meidän muidenkin.
Menetystä on elomme tää.
Ihan meillä kaikilla. Jotkut esitykset on herkkiä. kaiken muun turhan läpinän kelaan ohi.
Katson vain laulujen ajan kestävän ruokailun.
Onneksi sen saa tallennettua..- maarina1 ejk
Kyllä, itken lähes joka kerta. Esitykset ovat niin koskettavia...
En itke Tv:n itkeuohjelmia, en lue uutisia, jotka itkettää, en mässäile murheessa. Jos minua itkettää, itken omiani.
- 1943
Jostain olen lukenut, että itkeminen on luonnon oma suojamekanismi, se helpottaa oloa. Itse en nykyään itke kuin todella harvoin, mutta sitten itkenkin oikein kunnolla. Täytyy olla jokin ihan omakohtainen syy, ei esim. TV-ohjelma.
- mimmimummi
Mielenkiintoista nähdä seuraava kyseinen ohjelma. Ketkä artistit lähtevät mukaan siihen. On se varmaan rankkaa tehdäkin sitä ohjelmaa, mutta luulisin että myös antoisaakin osallistujille. Pidin todella niistä jotka näin.
- PMP
Hyvä ryhmä oli koossa. Ja tumma nuori nainen sai minulta pisteitä roppakaupalla.
En tiennytkään kuinka fiksu nuori nainen oli kyseessä. - mimmimummi
PMP kirjoitti:
Hyvä ryhmä oli koossa. Ja tumma nuori nainen sai minulta pisteitä roppakaupalla.
En tiennytkään kuinka fiksu nuori nainen oli kyseessä.Niin fiksuja olivat myös nuoremmat, joita aina yleensä moititaan. Itse mietin ketä haluaisin nähdä vanhemmista artisteista seuraavassa. Ainakin Hector olisi mielenkiintoinen tuttavuus kokea.
- Ilman Tähkää
Jo etukäteen keljuttaa kun se J.Suo tulee sen huippuhyvän laulukilpailun tuomariksi.
Tämä on minun mielipiteeni. - neloselle kiitos
Todellakin itken. Katson yksin, joten ei haittaa... Katri Helena on uskomattoman upea ja hänen valovoimansa vain lisääntyy iän myötä. Odotin vuolaita virtauksia hänen päivänään, mutta olikin odotettua rempseämpää menoa - ehkä hyvä niin.
Jostakin syvältä, suremattomista suruista omat tunteenpurkaukseni johtuvat. "Kätilöksi" tarvitaan juuri sellaista herkkyyttä, lämpöä ja rakkautta, joita nämä ohjelman artistit edustavat ja joka heidän olemuksestaan huokuu.- Nainen/Ikätoveri
Katri Helena itsekin korostaa kilttiyttään erittäin kauniisti.
- tiinaex...
en oo kattonu koko ohjelmaa oon kyllä kuullu puhuttavan mutta en varmaan itkis sitä sais itkee koko ajan jos koko maailman murheita rupeis kantamaan ihan tarpeeks kantamista omissa vanhemmat menettää lapsiaan lapset menettää vanhempiaan työpaikat katoo alta kuka masentuu millon mistäkin sairastuu vakavasti oon päättäny nauttia tästä elämästä jota nyt elän täysillä päivästä riippumatta niin kauan kun elän suht terveenä se mikä ei tapa se vahvistaa...
- yunå
Eipä tuo muuta ole kuin artistien mainostamista.
- Satu &Linna
Ainut tuosta joukosta, joka osaa laulaa on Jari Sillanpää.
- Ei sen enempää
Keskinkertaiset laulajat, jaria lukuunottamatta kehuvat toisiaan
Iltasanomien keskustelupalstalla jo 306 kommenttia. Kansa taitaa tykätä sittenkin. - naiseläjä.
Minulla on kai itkut suurimmaksi osaksi itketty. Harvoin itken, enkä juurikaan minkään telkkariohjelman takia.
On yksi laulu, jota en voi oikein edes kuunnellakaan, "Suoraan sydämeen sattuu", sen esittää Tommi Läntinen ja sanat ovat niin hirveän surulliset. Ehkä ainoita lauluja, joiden vuoksi voin vuodattaa kyyneleen. - märkäsilmä :)
Oikeinko itket vai kostuuko vain silmäsi?
Omat silmäni kostuu liiankin herkästi, niin iloisista, kuin myös surullisista jutuista/asioista. - naiseläjä.
Ihan oikeasti itken silloin, jos joskus tuota laulua kuuntelen. Vaan suojelen itseäni pahalta mieleltä ja ahdistukselta, kun en kuuntele. En nytkään avaa tuota linkkiä, jonka "3 10" tähän ystävällisesti laittoi. Kiitos siitä!
Toki silmäni voivat kostua sekä surusta että ilosta, mutta se ei ole itkua mielestäni.- 3+10
Muistan lapsuudestani hyvinkin selvästi sen kuinka minua kiusattiin kansakoulussa vaatteista, koska olimme köyhiä. Ei ollut varaa uusiin vaatteisiin. Sitten keskikoulussa ei enää niin kiusattukaan, koska oli iso koulu ja siellä oli paljon muitakin köyhien perheiden lapsia.
Voi oikeastaan sanoa, että keskikouluaikana minulle nousi sellainen oikeudentunto, että aina pyrin puolustamaan niitä, joita kiusattiin. - nyt on hyvä.
3+10 kirjoitti:
Muistan lapsuudestani hyvinkin selvästi sen kuinka minua kiusattiin kansakoulussa vaatteista, koska olimme köyhiä. Ei ollut varaa uusiin vaatteisiin. Sitten keskikoulussa ei enää niin kiusattukaan, koska oli iso koulu ja siellä oli paljon muitakin köyhien perheiden lapsia.
Voi oikeastaan sanoa, että keskikouluaikana minulle nousi sellainen oikeudentunto, että aina pyrin puolustamaan niitä, joita kiusattiin.Sama täällä. En ollut puettu sen ajan nuorten mielestä hyväksyttävästi. Lisäksi olin äärimmäisen ujo.
Oltiin köyhiä, vanhemmat kiihkouskovaisia, sain selkääni jos olin väärässä paikassa väärään aikaan. Olin varmaan sellainen että näytin väistelevän lyöntiä koko ajan. - 3+10
nyt on hyvä. kirjoitti:
Sama täällä. En ollut puettu sen ajan nuorten mielestä hyväksyttävästi. Lisäksi olin äärimmäisen ujo.
Oltiin köyhiä, vanhemmat kiihkouskovaisia, sain selkääni jos olin väärässä paikassa väärään aikaan. Olin varmaan sellainen että näytin väistelevän lyöntiä koko ajan.Onneksi vanhempani eivät olleet uskovaisia. Lähinnä kai tapauskovaisia ja kuuluivat kirkkoon. Äiti ehkä enemmänkin jostain jeesuksesta silloin tällöin jotain sanoi, isä ei koskaan.
Koulukiusaamista on ollut aina ja ikävä kyllä siihen ovat syyllistyneet myös opettajat. Minun lastani kiusattiin sekä ala- että yläasteella, mutta kun sain siitä tietää, niin otin välittömästi yhteyttä opettajiin ja kävimme mieheni kanssa koulussa juttelemassa. Kyllä opettajat yhtä lukuunottamatta ainakin pyrkivät puuttumaan asiaan.
Siitä olen tytyväinen, ettei se kiusaaminen ainakaan tunnu enää lapseeni vaikuttavan. Hän on yritteliäs ja rohkea nuori aikuinen nyt. Lapsuuden ystävyyssuhteet ovat säilyneet. Hyvä että sellaisia niinä aikoina oli. Täytyy tosin sanoa, että murrosikä oli vaikeaa aikaa, tavarat lentelivät ja ovet paukkuivat.
Musiikista (jota tämä ketju käsittelee) sen verran, että hän oli melko lahjakas rumpali jo 14-vuotiaana ja kävi myös kitaratunneilla. En tiedä onko harrastus jatkunut, koska hän muutti opiskelemaan ja töihin toiselle paikkakunnalle. - ...
3+10 kirjoitti:
Onneksi vanhempani eivät olleet uskovaisia. Lähinnä kai tapauskovaisia ja kuuluivat kirkkoon. Äiti ehkä enemmänkin jostain jeesuksesta silloin tällöin jotain sanoi, isä ei koskaan.
Koulukiusaamista on ollut aina ja ikävä kyllä siihen ovat syyllistyneet myös opettajat. Minun lastani kiusattiin sekä ala- että yläasteella, mutta kun sain siitä tietää, niin otin välittömästi yhteyttä opettajiin ja kävimme mieheni kanssa koulussa juttelemassa. Kyllä opettajat yhtä lukuunottamatta ainakin pyrkivät puuttumaan asiaan.
Siitä olen tytyväinen, ettei se kiusaaminen ainakaan tunnu enää lapseeni vaikuttavan. Hän on yritteliäs ja rohkea nuori aikuinen nyt. Lapsuuden ystävyyssuhteet ovat säilyneet. Hyvä että sellaisia niinä aikoina oli. Täytyy tosin sanoa, että murrosikä oli vaikeaa aikaa, tavarat lentelivät ja ovet paukkuivat.
Musiikista (jota tämä ketju käsittelee) sen verran, että hän oli melko lahjakas rumpali jo 14-vuotiaana ja kävi myös kitaratunneilla. En tiedä onko harrastus jatkunut, koska hän muutti opiskelemaan ja töihin toiselle paikkakunnalle.Et tiedä?
Kyllä tollanen pikkujuttu pitäis olla tiedossa. Aika suurpiirteistä meininkiä. Tyyppihän voi olla viikonloppuisin keikkamuusikkona tai tehdä omaa musaa, eikä himassa kiinnitetä asiaan mitään mielenkiintoa. Meillä oli pändit aina kasassa, on joillain edelleenkin, mutta kyllä kaikki niistä tiesi kotonakin. Soittimet kalliita, osa sai avustusta kotoota, kun itllä i ollut rahaa. Ja jotkut siis edelleen sivutoimisia pelimanneja, jotain teostokorvauksia levytyksistä ja keikkapalkkioita, ei muusikko elä pelkällä taiteen voimalla.
=DW=
- sydämiä lentelee
Taas on viikko vierähtänyt. Ihana ilta tulossa.
- maarina1 ejk
Kyllä, sitä odotellaan...
- Katri-Fani
Odotan suurella mielenkiinnolla kirjaa : Lavatähti ja kirjamies.
Musikaali jäi näkemättä. - ...
Jätin väliin.
Syynä surkeat ja vastenmieliset esiintyjät, kutri helunakin oli myynyt kuolleen poikansa po. ohjelmassa medialle. Ainoa siedettävä ois ollut ehkä Jonne Aaron, mutta eip yks asiallinen artisti paljoa tuossa lokasangossa saa kanavaa kääntymään.
Ohjelma käsittääkseni herättänyt kuitenkin paljon positiivisia reaktioita, liikaa ollut näitä idolsseja ja ties mitä bb-taloja, joissa ideana lähinnä tehdä näyttelijöistä epämiellyttäviä, tossa ohjelmassa se onnistui ilman erityissuorituksia.
Suurin kammotus vielä edessä, joku t. kansa, danny ja muut kahelit joulukinkkurahan puutteessa ja joku hiton konsertti Finlandiatalolla. Hitto, ikäloppuja loispummeja esittämässä jotain 50 vuoden takaisia cover-piisejään. Ihan varmasti kuuluu East Virginia, josta sillä plondilla laulajalla aivan kaama vrsio alunperinkin. Hitto. äijä jotain 70 vuotias ja ahneuttaan koittaa viedä nuoremmilta leivän. Jos Him Tavalla tälle vuodelle, siellä vois sentään käydäkin. Riippune rumpalin terveydestä, keikkataukoa ollut sen takia.
i tollaset vanhat gubet enää ketään kiinnosta, menkööt jonnekin vaihteleen vaippojaan ja t. kansa vois mennä autokouluun viiminkin, että oppisi tuntemaan nopeusrajoitusmerkit :DDDD
Yostahan ei puutu kuin petteri punakuono ja kirkkokuoro. Ja takuuvarmasti telkkarioikeudet ja levysopparit on siinä mallissa, että niitä saa katella vetutukseen asti.
Jore sillanpää muuten näytti laihtuneen, levyt ei myy, nälkähän siinä tule, sama myydä itsensä telkkariin, että saa jouluksi läskiä pöytään.
=DW=- Pirre*
DW, kerrankin menen kanssasi yhtä jalkaa, olit ärsyttävän oikeassa, miun mielestä :)
- eipä tässä muuta
Jätit väliin ja tiedät kuitenkin mitä tapahtui? Kerro miten Katri muka myi kuolleen poikansa ohjelmassa? Ovatko kuolleet tabu, tabu jota ei koskaan saisi mitenkään mainita? Onko julkkiksen kuollut lapsi jotenkin eri kuin meidän tavallisten tallaajien?
Minäkään en pitänyt osasta ohjelmaan osallistuneista, kuitenkin jakso jaksolta aloin pitämään heistä enemmän. Harvinainen ohjelma, ohjelma joka antoi tähdistä hyvin inhimillisen kuvan.
Sulkemalla silmänsä ja elämällä ainoastastaan omien luulojensa varassa maailma muuttuui kovin kapeaksi.
Äläkä huoli, ei vanhoja partoja oteta enää konsertteihin esintymään jos he eivät vedä yleisöä. En ymmärrä paheksuntaasi, ei heidän esintymisensä ole varmaankaan sinulta pois.
Usein lihominen johtuu alhaisesta tulotasosta, terveellinen ruoka on kalliimpaa kuin epäterveellinen.
- katsoin 2 kertaa
Joo se K H.n kalakaverin veli oli paras. Hyvä Jonne.
Onneksi hyvä ohjelma saa jatkoa. Tapaamme vuoden päästä uudet artistit. Ohjelma on saanut suuren suosion...
Eilisillan ehkä koskettavin oli mielestäni Katrin ja Erinin duetto.
Monista laulajista on löytynyt uusia juttuja, kuten Cheek on huippu sanoittaja. Jonne Aaron oli minulle melko vieras, mutta
hyvin herkkä tulkitsija, sanoittaja..Onneksi näiden kaikki esitykset ovat tallennettu , youtubesta nähtävillä, sekä ohjelman sivuilta...Jep. Joka kerta. Katon aina että kumpi meistä aloittaa ensin, minä vai Erin :)))
Se on loistava ohjelma. Siinä on mukana muutama joista en ole pitänyt aikaisemmin, mutta tämän myötä kunnioitus heitä kohtaan muusikkoina on noussut. Että ne saavatkin toisten kappaleet niin täysin sopimaan heidän persoonaansa! Varmaankin ollut sovitusapua joltain ammattilaiselta, mutta silti! Dingoa/Nipaa en ole sietänyt, mutta ah sitä tunteen paloa niissä joissakin biiseissä!
Aina silloin tällöin elämässä on sellaisia hetkiä, ettei millään jaksaisi TAAS itkeä sitä omaa kurjuutta. Kun ei se siitä miksikään muutu, täytyy vaan päästä yli. Silloin on mukavaa liikuttua sydänjuuriaan myöten jostain Lassiesta tai Pieni talo preerialla-sarjasta. Vain elämää- sarjaa sopii tähän myös vallan hyvin.- oraakkeli oiva
Mielenkiintoisia henkilökemioita. Siltsu diggasi selvästi Cheekia.. Koskahan saadaan lukea lööpeistä Kaijan ja Nipan kalareissuista.. Ja Katrin ja Jonnen välillä oli ihana lämpö. Kuinka lempeästi Katri katsoikaan Jonnea..ai että!
- Nuuksio
Siinä oli välillä varsin voimakkaat yhtäläisyysmerkit.
- +++++
Kiva, että telkkari itkettää, jos ei oikeassa elämässä ole tarpeeksi itkun aihetta.
Minulla on.- uusinat tulee
Nythän tuota saa itkeä kokoillan ja huomenna lisää!!
- meeriamanda
En ole aiemmin katsonut nyt vasiten tälläsin itseni " aitiopaikalle " telkun äärelle ja kieltämätä Katrin laulama Vanhanainen hunninkolla sai kyynelkanavat auki, kiilsi silmät ´pojilla´ ja Erinilläkin, todella upea esitys.
Tänään niitä saa taas itkeä. Vaikka näkee ne tietysti netissäki viel jälkeen päin...Kyllä on ollut mahtava ohjelma.
- O-a
" Maduixa "
Tänään 17-23 Vain elämää-ohjelman supermaraton.
On helppo nauhoittaa , kun kerralla tulee kaikki.
Kanava: LIV - Pirre*
Uteliaisuuteni heräsi, - näinköhän tuo ohjelma meni nyt katsottavaksi:), vaikka en olekaan vannoutunut dänien ja muitten fossiilien harras ihailija enää; joskus tykkäsin, - musiikkimakuni on muuttunut melk.täysin..
Sanoisin, et kannattaa katsoa. Minunkin käsitykseni muuttui moniin laulajiin tämän myötä. Mm. Cheek, Jonne ja Nipa.
Erinkin yllätti minut täysin, erittäin herkkä tulkitsija.
- kuka mitäkin
En pidä Katri-Helenasta ja siksi ei ohjelma kiinnosta.
- vannomatta paras
minäkään en pitänyt ennen ohjelman katsomista
- O-a
Ako Kiiski ja puoliakustinen basso sekä muut huippumuusikot saavat minut tv:n ääreen aina kun "Vain elämää" ilmestyy kuvaruutuun.
Kitaristikin on ihan käsittämättömän taitava. - Tuttu kaveri
Peter Engberg on kitaristin nimi.
Ollut mm Tapani Kansan, Kaija Koon, Samuli Edelmanin ym huippujen säestäjänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345778Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t101889Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291538En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4947- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43893- 13849