Paras aamupala

Herkkusuu!

Missä Bangkokin 4-5 tähden hotellissa on paras aamupala?

15

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoijaa

      aika vaikea sanoa kun hotelleja on toista tuhatta...kai siellä jotain on...kaikkea sitä kysytään?

      • BusinessBaby

        Ei Bangkokissa ole 4-5 tähden hotelleja toista tuhatta, reilusti vähemmän.
        Paras aamiainen on ollut Shangri La hotellissa. Aamiaisissa on tosiaan suuria eroja tosin kaikki kun ei ole päässyt Luxus hotellien aamiaistaan ääreen niin eivät voi edes kuvitella sitä.


      • Herkkusuu!

        Siksi juuri tarvitsen neuvoja kun en ehdi ihan joka hotellia testata!


      • ei ongelma
        Herkkusuu! kirjoitti:

        Siksi juuri tarvitsen neuvoja kun en ehdi ihan joka hotellia testata!

        miksi aamupala on niin tärkeä? eikö illallinen on paljon tärkeämpi.---thaimaa aamiainen on munakasta, hedelmiä, kahvia, teetä, jogurttia....ei siis mitään sen ihmeellistä mutta kyllä sillä pärjää.


      • nippe nappe
        ei ongelma kirjoitti:

        miksi aamupala on niin tärkeä? eikö illallinen on paljon tärkeämpi.---thaimaa aamiainen on munakasta, hedelmiä, kahvia, teetä, jogurttia....ei siis mitään sen ihmeellistä mutta kyllä sillä pärjää.

        On noissa 4-5 tähden hotelleissa kyllä muutakin aamupalalla. Mercuressa oli ainakin buffet, mistä sai melkein ihan mitä vaan, ranskalaistyyppisiä tuoreita croissantteja, maitokahvia, kaakaota, marmeladia, voita, englantilaista tyyliin munaa-pekonia-papuja-makkaroita-lihapullia, ihanaa teetä eri laatuja, amerikkalaista aamiaista tyyliin donitseja, lettuja, vohveleita, hilloja, siirappeja, laihaa kahvia ... ja tietysti aasialaisia aamupalaruokia myös, riisikeittoa, dim sumeja, monen laisia munia, hedelmiä kaiken laisia ... ja totta kai leipää jaa monen laisia leikkeleitä, mehuja ja jogurttia.

        Minusta on mukava lomalla kun on erillaisia aamupaloja hyvässä hotellissa.


      • aussikuoharia
        nippe nappe kirjoitti:

        On noissa 4-5 tähden hotelleissa kyllä muutakin aamupalalla. Mercuressa oli ainakin buffet, mistä sai melkein ihan mitä vaan, ranskalaistyyppisiä tuoreita croissantteja, maitokahvia, kaakaota, marmeladia, voita, englantilaista tyyliin munaa-pekonia-papuja-makkaroita-lihapullia, ihanaa teetä eri laatuja, amerikkalaista aamiaista tyyliin donitseja, lettuja, vohveleita, hilloja, siirappeja, laihaa kahvia ... ja tietysti aasialaisia aamupalaruokia myös, riisikeittoa, dim sumeja, monen laisia munia, hedelmiä kaiken laisia ... ja totta kai leipää jaa monen laisia leikkeleitä, mehuja ja jogurttia.

        Minusta on mukava lomalla kun on erillaisia aamupaloja hyvässä hotellissa.

        Luxus aamiaisella on myös sushia ja kuohuviiniä


    • Herkkusuu!

      Aamupala on päivän tärkein ateria. Illallisen olen jo ratkaissut. Tosin olen kuullut että esim. Noissa paremmissa paikoissa on tarjolla paljon muutakin.

    • Annastiina60

      Kyllä noissa 4-5 tähden hotelleissa on aikas hyvä aamiainen.
      Itse olemme olleet Tawana Bangkokissa (4 tähteä) hyvä aamiainen mutteis loistokas,
      nyt olemme menossa Anantara Bangkok Sathorniin, (viisi tähteä) aamiainen on kuulemma huippuhyvä. kommentoin kun palaamme tammikuussa lisää.
      Kyllä siis yleensä tuon tasoisissa hotelleissa on iso valikoima syötävää.
      Erilaisia kananmunajuttuja, tehdään jokaiselle oman maun mukaan. leipää, juustoa, leikettä, vihanneksia, hedelmiä erilaisia ja paljon, muroja, jogurttia, erilaisia mehuja,
      yleensä kaikenlaista leivonnaista jos jonkinlaista jne..

      • Sathorninkävijä

        Oltiin viime viikolla tuossa Anantara Sathornissa. Aamiainen oli kyllä erinomainen ja ruokaa laidasta laitaan, nirsommillekin kelpaavia perusjuttuja plus ihania paikallisia ruokia. Eksoottiset hedelmät ja sinihomejuusto jäivät päällimmäisinä mieleen. Nälkää ei tarvinnut nähdä tuntikausiin aamiaisen jälkeen!


      • roolipeliäkö?

        Jää sinne, niin tuun joskus käymään, kun oon vaihtanut roolia..


      • ruuvi löysälläkö

        Kanamunia saa Suomestakin et kai sä nyt niin tolvana oot, ett lähet Taikkuihin saakka syömään munia vai, ymmärsinkö mä oikein?


      • holokaustinenko jo?
        Sathorninkävijä kirjoitti:

        Oltiin viime viikolla tuossa Anantara Sathornissa. Aamiainen oli kyllä erinomainen ja ruokaa laidasta laitaan, nirsommillekin kelpaavia perusjuttuja plus ihania paikallisia ruokia. Eksoottiset hedelmät ja sinihomejuusto jäivät päällimmäisinä mieleen. Nälkää ei tarvinnut nähdä tuntikausiin aamiaisen jälkeen!

        Jääkö Taikuissa **** tai *****-tähden aamupalan jälkeen nälkä ja syöminenkö on Bangokissa se tärkein juttu..


      • Sathorninkävijä
        holokaustinenko jo? kirjoitti:

        Jääkö Taikuissa **** tai *****-tähden aamupalan jälkeen nälkä ja syöminenkö on Bangokissa se tärkein juttu..

        Ei tärkein, mutta toki osa matkaa ja otsikon mukainen havainto :)

        Hyvää matkaa sinullekin!


      • mieti nyt
        ruuvi löysälläkö kirjoitti:

        Kanamunia saa Suomestakin et kai sä nyt niin tolvana oot, ett lähet Taikkuihin saakka syömään munia vai, ymmärsinkö mä oikein?

        ei kukaan nyt taikkuihin edes lähde aamupalan takia....kai sen nyt tajuaa tyhmäkin....


      • umlauleoo
        mieti nyt kirjoitti:

        ei kukaan nyt taikkuihin edes lähde aamupalan takia....kai sen nyt tajuaa tyhmäkin....

        PARAS on se aamupala, jonka paarin misu aamulla nielaisee......monessakin mielessa....jopa sen teko on hauskaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe