Pituudesta

-cm-

Kuis pitkiä te naiset ootte? Ja ootteko onnellisia senttienne kanssa, siis haluisko olla sittenki pisempi vai lyhempi?

34

3111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patu

..ja haluaisin olla pari senttiä pidempi.

• Joonika

169 ja naiseni 164. Enhaluais olla pitempi mutta paino vois jakautua vähän tasasemmin..

• n25

hieman päälle 170.

• Mettis

Joka ikinen kerta kun etsin jotain vaatekappaletta, toivon että olisin 10 cm lyhyempi, varsinkin sen jälkeen kun lähden kaupasta tyhjin käsin. Jalan kokokin on monta numeroa liian suuri. Isokokoisuudesta ei ole ollut minulle kuin haittaa. :(

• Tchi

No et ole ainoa jolla on se ongelma .
        Just vaatekaupassa toivois että olis muutaman sentin lyhyempi. Kengissä myös sama asia mut "onneks" mulle kelpaa kyllä ihan hyvin miesten kengät.
        Mut ei voi mitään , eihän sitä pituutta poiskaan saa.

• xxx

olen 170 cm, eikös tämä ole muuten naisten keskipituus tätä nykyä? Ihan tyytyväinen itse.

• Jennifer

..mutta maasta se pienikin ponnistaa..:)

• Tyytyväinen

Sopiva pituus, hieman liikaa kiloja. Joskus nuorempana olisin halunnut muutaman sentin lisää, kun yritin festareilla kuikuilla lavalla esiintyviä bändejä parimetristen jättiläisten takaa. Mutta sittenkin olen ihan tyytyväinen pituuteeni, moni muu ulkoinen seikka omassa itsessä ei sitten olekaan mieleinen juttu.

Yleensä tykästynkin (reippaasti) alle 170 centtisiin naisiin jonkun takia. Semmoisiin pieniin, söpöihin, kompaktin kokoisiin naisiin...

• Lesb0

Olen tyytyväinen pituuteeni.

• Trolli

Pikku lilliputtina teidän joukossa, ainakin 152 pitkä,onneksi kuitenkin saman kokoisen kainaloisena.Eikä todellakaan halua olla pitempi, pituutta saa tarvittaessa korkkareilla:))

• Hilma

Kaikki 152 senttiä tukka pystyssä :) Maasta se pienikin ponnistaa ja hyvin olen pärjännyt, eipä tipu korkealta kun kaatuu.

• Angie

joskus olen toivonut olevani lyhyempi..silti, ihan hyvä näin..

• Jennifer

..miten ihmisistä tulee jokin kuva jopa näiden kirjoitusten perusteella..:)

Sinut kuvittelin n. 160 pituiseksi, tummaksi ja sellaiseksi vantteran oloiseksi tytöksi..:)

No aikakin pituus män mehtään..;)

• Angie
        Jennifer kirjoitti:

Sinut kuvittelin n. 160 pituiseksi, tummaksi ja sellaiseksi vantteran oloiseksi tytöksi..:)

Hassua =)
        En ole vanttera, kukkakeppi ennemminkin =)
        Enkä ole tummakaan, tällähetkellä kaksivärinen =)

• Angie
        Jennifer kirjoitti:

..se on ihan tosi että pelkästään ihmisen äänestä, kirjoitustavasta..mistä vain voi luoda henkilölle kasvot.
        Yleensä sitten kun kasvot näkee on aina hauska yllätys miten oma mielikuvitus on taas raksuttanut =)

• Jennifer
        Angie kirjoitti:

Hassua =)
        En ole vanttera, kukkakeppi ennemminkin =)
        Enkä ole tummakaan, tällähetkellä kaksivärinen =)

..ei, ei, et millään voi olla sellainen..;D

No nyt ei auta muu kuin alkaa tekemään ajatustyötä näiden uusien "näkymien" pohjalta..:)

• Angie
        Jennifer kirjoitti:

..ei, ei, et millään voi olla sellainen..;D

No nyt ei auta muu kuin alkaa tekemään ajatustyötä näiden uusien "näkymien" pohjalta..:)

no kieltämättä lomalla on tullut kiloja=) että sanotaanko että pehmustettu kukkakeppi!!!! =)

• nessu

Ihan sopivasti mun mielestä. :)

• Epätoivoinen

Minä olen sellaiset 171cm ja haluaisin olla pidempi. Siksi varmaan kiskon tuohon tuon yhden sentin lisää, enkä pyöristä kymmenlukuun. Heh. Itse ihastun itseäni lyhyempiin naisiin, sellaisiin nätteihin ja naisellisiin. Vapaaehtoisia? ;)

• tradefox69

Olen tyytyväinen pituuteeni. Ehkä voisin pari senttiä ottaa lisää, mutta en yleensä ajattele koko asiaa.

Painokin on sopiva, painoideksin joskus laskin ja siitä tuli "hieman alipainoinen" vaikka omasta mielestä painoni on just sopiva...

Oon aika "standardimalli" joten vaatteita löytyy koon puolesta helposti, eikä tarvii esim. housujen lahkeita lyhennellä (tai pidennellä)...

• Pir

Onnellinenko senteistä? No en, mutta siinä ne menee. Mieluiten kymppi lisää. Tykkään pitkistä muutenkin, heidät huomaa vaikka rillit unohtuisi pöydälle. Väenkokouksissa meikäläiset hukkuu aina jonnekin, minua ei hevin sellaisiin vedetä (esim. Stockan hulluille päiville en ole uskaltanut kuin kerran elämässä, riitti todella).

• Zorro

164.

Voisin ottaa viitisen senttiä lisää mutta näinkin ihan hyvä. :D

• Pörriäinen

164 cm, ihan hyvä pituus. Riippuu tietysti Hänestä kenestä pidän, haluan olla pidempi ja olenkin. Hyvältä tuntuu..

• 165cm

juup, siin se oli..

• tea

167,5

• Catsy_666

ei viestiä.

• Tku-L

Ja ihan tyytyväinen oon..:)

• AnneClaire

........

• Pikkis

...

• Cooler

Olen 166 cm.

• pohjat

siihen ei ole mitään lisättävää...

• kitten75
        pohjat kirjoitti:

Mä olen vain 154cm/42kg eli sellainen taskukokoinen.. ;)

• pihjala
        pohjat kirjoitti:

samoilla senteillä..

• Katy

ja kaikki on ok sen suhteen (harmittaa vaa ehkä vähän kun suurin osa kavereista 10cm lyhyempiä, niin ei kehtaa laittaa korkeit korkoo tms. ku ois sit niin paljo pitempi..)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe