miten otetut kuvat saadaan pc:lle datakaapelin tai irdan kautta? Itse en todella osaa
puhelimella otetut kuvat sgh e700
9
1476
Vastaukset
- Jarlon
Kaapelilla ja "EasyStudio PIMS & File Manager"lla onnistuu!
Ohjelman voit ladata samsungin sivuilta.
http://www.samsung.com/Support/ProductSupport/download/Model_Select.aspx?type=Mobile Phone&typecode=18&subtype=Mobile Phone&cmssubtypecode=1805&model=SGH-E700&filetype=SW&language=- aihu
Ohjelma toimii mutta vain puhelimeen päin, omatietokone valikkoon ei tuu uutta asemaa eli puhelinta näkyviin. Löytyiskö tarkempia ohjeita keltään.
- Jarlon
aihu kirjoitti:
Ohjelma toimii mutta vain puhelimeen päin, omatietokone valikkoon ei tuu uutta asemaa eli puhelinta näkyviin. Löytyiskö tarkempia ohjeita keltään.
Kun olet avannut easystudion ja se on hakenut numerot ja muut puhelimesta niin klikkaa siinä helpin alla olevaa file manager kuvaketta!
Avautuvassa ikkunassa vasemmassa yläkulmassa olevassa laatikossa lukee "my phone"
klikkaa siinä edessä olevaa plussaa ja sitten valitset kansion "photos" ja "my photos"
Kuvat tulevat siihen viereiseen laatikkoon josta valitset ne kaikki!
Vasemmalta alhaalta valitset kansion mihin ne siirretään ja sitten painat sitä "download" kuvaketta ja olet siirtänyt kuvat koneellesi!!! - aihu
Jarlon kirjoitti:
Kun olet avannut easystudion ja se on hakenut numerot ja muut puhelimesta niin klikkaa siinä helpin alla olevaa file manager kuvaketta!
Avautuvassa ikkunassa vasemmassa yläkulmassa olevassa laatikossa lukee "my phone"
klikkaa siinä edessä olevaa plussaa ja sitten valitset kansion "photos" ja "my photos"
Kuvat tulevat siihen viereiseen laatikkoon josta valitset ne kaikki!
Vasemmalta alhaalta valitset kansion mihin ne siirretään ja sitten painat sitä "download" kuvaketta ja olet siirtänyt kuvat koneellesi!!!my phonen merkistä ei avaudu mitään alikansioita
- Jarlon
aihu kirjoitti:
my phonen merkistä ei avaudu mitään alikansioita
Kyllä pitäisi! Mulla niitä tulee 3
-Photos
-images
-sounds
Toimiiko tuo EasyStudio ohjelma muuten? Lataa puhelinmuistion,viestit ja kalenteri merkinnät? - aihu
Jarlon kirjoitti:
Kyllä pitäisi! Mulla niitä tulee 3
-Photos
-images
-sounds
Toimiiko tuo EasyStudio ohjelma muuten? Lataa puhelinmuistion,viestit ja kalenteri merkinnät?ohjelma toimii muuten hyvin ja puhelinkin piippaa, joten kai kuvien siirtoon on mahikset mutta en vaan oo vielä onnistunut. Kiitos kaikista vinkeistä ja jos jotain tulee mieleen niin lähetelkää edelleen.
- Jarlon
aihu kirjoitti:
ohjelma toimii muuten hyvin ja puhelinkin piippaa, joten kai kuvien siirtoon on mahikset mutta en vaan oo vielä onnistunut. Kiitos kaikista vinkeistä ja jos jotain tulee mieleen niin lähetelkää edelleen.
Sit en osaa enempiä neuvoa!
Toivon mukaan saat avun ongelmaasi! - mievaan
Jarlon kirjoitti:
Sit en osaa enempiä neuvoa!
Toivon mukaan saat avun ongelmaasi!Ite sain siirrettyä puhelimeen ääniä, mutta kun yritän siirtää kuvia koneelle, niin pomppaa ruutuun crc checksum error. Auttakaa amatööriä!!!!
- aihu
mievaan kirjoitti:
Ite sain siirrettyä puhelimeen ääniä, mutta kun yritän siirtää kuvia koneelle, niin pomppaa ruutuun crc checksum error. Auttakaa amatööriä!!!!
mulla on sama ongelma puhelimeen päin toimii mutta ei puhelimesta koneelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746