Top 10 Julius Granströmit

torsioonipuraattori

1. Julius Granström ( saattaa kuulostaa itserakkaalta laittaa itsensä ykköseksi, mutta (yritän tehdä/) teen taidetta josta olen eniten kiinnostunut)

2. Julius Granström

3. Julius Granström

4. Julius Granström

5. Julius Granström

6. Julius Granström

7. Julius Granström

8. Julius Granström

9. Julius Granström

10. Julius Granström

9

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julius Granström

      Ihan hyvä lista, mutta vähän monotoninen :D

    • NilesF

      Nimi ennestään tuntematon, mutta lista silti huvittavaa sarkasmia ottaen huomioon minkälaista taidetta nimen pikainen googlaus toi eteen. No, jos itseään oma taide miellyttää niin toki hyvä, mutta tuskin kenenkään Top 10 (tai 1 000 000) -listalle pääsisi.

      • Julius Granström

        Olisi upeaa jos jakaisit oman Top 10:n (tai 1 000 000) - tossa "miljoonassa" vois tulla jo uusia nimiä.


      • kuuleppas "Julius"!
        Julius Granström kirjoitti:

        Olisi upeaa jos jakaisit oman Top 10:n (tai 1 000 000) - tossa "miljoonassa" vois tulla jo uusia nimiä.

        Luulet ihan virheellisesti että "avautumisesi" Suomi24 taidepalstalla sinun uraasi tippaakaan edistäisi! Tätä ajatustani puoltaa vahvasti juurikin tuo linkittämäsi taide omasta "osaamisestasi". Joten eiköhän olisi ihan asiallista että yrittäisit tota "ilmiselvää läpimurtoasi" ihan jossain muualla kuin täällä! Enkä todellakaan tarkoita tätä millään pahalla, mutta kun me karran ollaan nyt päästy tuosta meidän "vaikio-idiootista" täällä niin toivoisin todellakin että edes sinä osaisit yksinkerteisen laskutoimituksen, eli tyyliin 1 2. En tiedä ymmärrätkö vihjettä mutta sen kai sentään ymmärrät että noi sinun postauksesi ei edistä asiaasi tippaakaan. Vai oletko ihan oikeasti ton Laitisen sydänystävä?


      • Julius Granström
        kuuleppas "Julius"! kirjoitti:

        Luulet ihan virheellisesti että "avautumisesi" Suomi24 taidepalstalla sinun uraasi tippaakaan edistäisi! Tätä ajatustani puoltaa vahvasti juurikin tuo linkittämäsi taide omasta "osaamisestasi". Joten eiköhän olisi ihan asiallista että yrittäisit tota "ilmiselvää läpimurtoasi" ihan jossain muualla kuin täällä! Enkä todellakaan tarkoita tätä millään pahalla, mutta kun me karran ollaan nyt päästy tuosta meidän "vaikio-idiootista" täällä niin toivoisin todellakin että edes sinä osaisit yksinkerteisen laskutoimituksen, eli tyyliin 1 2. En tiedä ymmärrätkö vihjettä mutta sen kai sentään ymmärrät että noi sinun postauksesi ei edistä asiaasi tippaakaan. Vai oletko ihan oikeasti ton Laitisen sydänystävä?

        Vapaastihan tänne saa tehdä aloituksia mitä syvällisemmistä taiteekeskusteluista,olkaa hyvä enkä estä vaan kannustan siihen. Hyvin hiljainen tämä palsta kuitenkin ikävä kyllä on, eivätkä nämä muutkaan aloitukset mitään helmiä ole. Eikä minua tarvitse holhota kuin pikkulasta - kritiikki saa olla niin kriittistä kuin pystyy kirjoittamaan.

        Mutta sanoista tekoihin ja kiinnostavia taidekeskusteluja tänne palstalle niin aloitusten taso nousee.

        Enkä tietenkään oleta että suomi24 veisi taidettani suuntaan tai toiseen, muutakuin siinä tapauksessa että täältä löytyisi hyvää keskustelua taiteesta ja siitä taiteeseen ideoita.

        En tarkoita tätä keskustelun rajoittamiseksi (mihin en edes pystyisi) vaan päin vastoin kannustamiseksi uusiin keskusteluihin.


      • jdsökfjklas
        Julius Granström kirjoitti:

        Vapaastihan tänne saa tehdä aloituksia mitä syvällisemmistä taiteekeskusteluista,olkaa hyvä enkä estä vaan kannustan siihen. Hyvin hiljainen tämä palsta kuitenkin ikävä kyllä on, eivätkä nämä muutkaan aloitukset mitään helmiä ole. Eikä minua tarvitse holhota kuin pikkulasta - kritiikki saa olla niin kriittistä kuin pystyy kirjoittamaan.

        Mutta sanoista tekoihin ja kiinnostavia taidekeskusteluja tänne palstalle niin aloitusten taso nousee.

        Enkä tietenkään oleta että suomi24 veisi taidettani suuntaan tai toiseen, muutakuin siinä tapauksessa että täältä löytyisi hyvää keskustelua taiteesta ja siitä taiteeseen ideoita.

        En tarkoita tätä keskustelun rajoittamiseksi (mihin en edes pystyisi) vaan päin vastoin kannustamiseksi uusiin keskusteluihin.

        Hyvää keskustelua taiteesta. Hm.
        Mistä lähtien henkilöiden -joiden mantra on 'minä olen paras, minä olen paras'- kanssa on voinut käydä 'hyvää keskustelua' yhtään mistään aiheesta?


      • jdsökfjklas kirjoitti:

        Hyvää keskustelua taiteesta. Hm.
        Mistä lähtien henkilöiden -joiden mantra on 'minä olen paras, minä olen paras'- kanssa on voinut käydä 'hyvää keskustelua' yhtään mistään aiheesta?

        No koita aloittaa keskustelu eli tee uusi aloitus jos aloitus on mielenkiintoinen muiden mielestä niin saattaa tulla kiinnostavia vastauksiakin.

        Noista mantroista en tiedä - mutta arkijärjellä mantra picasso on paras, tai van gogh on paras tai minä olen paras on saman arvoisia - kaikki kertoo vaan yhden nimen ja sen että arvostaa sitä - kun taas top 10 kertoo jo 10 nimeä.

        perustelut kertovat viellä paljon enemmän.


    • Kansalaiskriitikko

      Vittu sun kuvat on paskoja.

    • juliusfani

      Julius is best

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe