Haluaisin kissalle ylhäältä käytävän wc:n, ja Amazon.com tarjoaa sellaista varsin halvalla verrattuna muihin. Oletko tilannut sieltä jotain, minkälaiset ovat toimituskulut? En löytänyt tietoa ko sivuilta. En ole tilaillut mitään aiemmin ulkomailta, joten myös tullikäytäntö mietityttää. Onko siis kokemusta, jonka haluaisit jakaa?
Oletko tilannut Amazon.com:ista?
1
118
Vastaukset
- Amazon rocks
Itse katson löytyykö brittien tai saksan sivuilta tuotetta.tulee meinaan halvemmaksi.
Jenkeistä tulee kalliilla postikululla ja tullin maksat jos summa ylittää 50 e. Mukaanlukien postikulut. Tullit maksat siis myös postikuluista, mikä on ihan syvältä.
Itse olen tilannut mausteita ja muuta pientä, kempparikamaa ja kirjoja sekä leffoja.
Amazonissahan on kauppoja, joten jos samaa tuotetta on monessa paikassa allekkain, niin pitää osata itse valita se parhain kauppa mistä ostaa......ne on yksityisyrittäjiä ja jokainen on rankattu, onko luotettava vai ei...
Onnea vaan shoppailuun.
Itse olen ollut tyytyväinen.
Amazon.co.uk. Ja amazon.de. On ne eurooppalaiset amazonit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634