hinta paketille?

mikko

olisin myymässä konetta ja haluaisi vähän tietää paljonko tästä kokoonpanosta voisi pyytää.

prossu amd atlon xp 2700 (thoroughbred) siili tuuletin spire cpu cooler.

emolevy msi kt4v-l agp8x.

muistit 512mt 256mt kumpikin pc2700 ddr333.

näyttis nvidia geforce fx5600 128mt ddr.

kovalevyt samsung 80gb (7200rpm) ja seagate 40gb (5400rpm).

cd/dvd asema samsung cd-rw dvd-rom
(52xcd-r,24xcd-rw,52xcd-rom,16xdvd-rom).

3.5 tuuman levyke asema (merkistä en tiedä).

tft näyttö hyundai imagequest q15.

kotelo antec pluswiew 100amg 350w coba ultra silence poweri (19db).koteloon laitettu yksi sininen neon valoputki ja 4kpl hiljaisia kotelotuulettimia(papst ja nexus).

langaton näppi hiiri(medion).

kaiuttimet pöytämalliset(siemens).

tulostin hp deskjet 3550.

koneessa on juuri asennettu uudelleen windows xp home edition ja recovery cd levyn koodeineen annan myös mukaan.takuut on voimassa lähes kaikkiin osiin.

eli valmis paketti olisi menossa myyntiin mutta en hintaa meinaa keksiä paketille.kertokaa paljonko tosta voisi pyytää niin että ei ihan pilkka hintaan mene mutta ei myöskään sika kalliiseen.

9

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MacFinn

      että täälläkin jatkuvasti kerrotaan kuinka halpoja nämä kootut teokset on, joten näytä nyt miten halpoja PC:t on...

      ei vaineskaa, koneen iästä et puhu mitään ja sehän vaikuttaa hintaan. Ja aina pitää muistaa, että ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa...

      eli mitä itse maksoit ja vähennä siitä ikävähennys. Siinä se hinta on.

      • mikko

        koneessa on lähes kaikki alle vuoden ikäistä.kaiuttimet ja 40gb kovalevy on vain vähän yli vuoden ikäisiä.


      • Zupappaduida

        "eli mitä itse maksoit ja vähennä siitä ikävähennys. Siinä se hinta on".

        Ei todellakaan näin... Tai no voihan sitä yrittää, jos joku kaheli menee lankaan. Komponenttien hinnat laskevat ja nopeasti. esim muistit...

        Ostit vaikka polttavan CD-aseman 2 vuotta sitten ahaa se maksoi silloin 150€, nyt ne maksaa vissii 20 €, (nää on hatusta heitetty, mutta you get a point...)


      • MacFinn
        Zupappaduida kirjoitti:

        "eli mitä itse maksoit ja vähennä siitä ikävähennys. Siinä se hinta on".

        Ei todellakaan näin... Tai no voihan sitä yrittää, jos joku kaheli menee lankaan. Komponenttien hinnat laskevat ja nopeasti. esim muistit...

        Ostit vaikka polttavan CD-aseman 2 vuotta sitten ahaa se maksoi silloin 150€, nyt ne maksaa vissii 20 €, (nää on hatusta heitetty, mutta you get a point...)

        Eli mistäs muusta toi ikävähennys tulee kuin muuttuneista hinnoista ja kulumisesta?


    • ...

      Mä pyytäisin tost!!

      • Juuso

        Pyytäisit vai maksaisit.

        Itse pyytäisin enemmän. Tuo TFT nostaa hyvin paketin arvoa. ehkä joku 550-700 olisin valmis maksamaan mikäli konetta tarvitsisin.


      • jake

        on hintaseurannan mukaan halvimmillaan 360€ että älä mene myymään 400 eurolla


      • Ween
        jake kirjoitti:

        on hintaseurannan mukaan halvimmillaan 360€ että älä mene myymään 400 eurolla

        Varmaan kätevintä on esim. hintaseurannan perusteella listata komponenttien hinta erikseen ja laskea yhteen ja sitten vähentää muutama kymmenen prosenttia kokonais hinnasta. Kannattaa kuitenkin muistaa että pakettisi hinta alenee päivä päivältä eli sitä ei kannata jättää kaappiin odottamaan satunnaista kahelia liian kalliilla hinnalla. Mieluummin laitat tarpeeksi halvan hinnan (ei kuitenkaan mitään poluhintaa) niin eiköhän mene nopeasti ja pääset rojuistasi eroon.


      • mikko
        Ween kirjoitti:

        Varmaan kätevintä on esim. hintaseurannan perusteella listata komponenttien hinta erikseen ja laskea yhteen ja sitten vähentää muutama kymmenen prosenttia kokonais hinnasta. Kannattaa kuitenkin muistaa että pakettisi hinta alenee päivä päivältä eli sitä ei kannata jättää kaappiin odottamaan satunnaista kahelia liian kalliilla hinnalla. Mieluummin laitat tarpeeksi halvan hinnan (ei kuitenkaan mitään poluhintaa) niin eiköhän mene nopeasti ja pääset rojuistasi eroon.

        tuoltahan voisin katsoa mitä osat tulisi maksamaan tosin paloina myytynä saisi luultavasti enemmän kuin pakettina.ei vaan ole mielenkiintoa alkaa paloina myymään.kiitos kaikille vastauksista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe