Pikaisen selaamisen jälkeen näyttää siltä, että Budapestissä olisi vain yksi joulutori. Onkohan niitä sitten useampia, jotain pienempää jossain päin kaupunkia?
Budapestin joulutoreja?
4
340
Vastaukset
- dora2
Joka puolella on joulutoreja, niitä on suorastaa vaikeaa välttää!
- Torille vaan
Montako Joulutoria sinä tarvitset ???
Viikonloppuna alkoi keskusta-alueella Vörösmarty tér aukion joulumarkkinat. Tervetuloa.
Tavallaan on myös Szent István katedrálisin edessä (pyhä Tapanin tuomikirkon aukiolla) ja myös Liszt Ferenc térillä. Ja olemassa kyllä joulutoreja ympäri kaupunkia - kun Budapest onhan suuri - ja on 23 kaupunginosaa, mutta tuskin turisti on käymässä kaupungin keskustan ulkupuolella.Niin myös voitte käydä MILLENÁRIS-issa (metrolla M2 Széll Kálmán tér) jossa on
Wamp eli käsityöläisten ja taiteilijoiden markkinat joka sunnuntaina alkaen 25.11.
http://wamp.hu/en
http://www.millenaris.hu
Parlamentin aukiolla (metrolla M2 Kossuth Lajos tér), maatalousministeriön holvikaarien alla on joka perjantaina aamupäivällä on tosi tori - myyjät tulevat maalta - hyviä makuelämyksiä löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857