reilun vuoden ikäinen patteri alkanut aika lailla toisille koirille räkyttää ja hulluks tulee ku sattuu narttu olemaan. auttaskohan leikkuutus että sais tuota piirrettä rauhottumaan ja vaikuttaako metsästys puuhiin millään lailla ku on ruvennut metsällä pelaamaan hyvin.
ärhäkkä patteri
patteri1
1
160
Vastaukset
- laalla´´´llaa
Eli koirasi nimi on patteri. Minkä rotuinen ja kumpaa sukupuolta?
Mutta itse en ikinä olisi niin itsekäs, että päästäisin aitaamattomalle alueelle vapaaksi toisille koirille aggressiivisen koiran. Missä tahansa syrjäseuduillakin voi tulla retkeilijöitä vastaan koirineen. Pidä koirasi kytkettyna, jos yhtään olet vastuullinen metsästäjä.
Leikkuu ei monesti auta, mutta joskus voi auttaa. Riippunee siitä, mikä on koiran syynä toisille koirille räyhäämiselle. Jos koira esim. on perusluonteeltaan temperamenttinen tai pelkää muita koiria, ei leikkaus auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482