The voice kids / Kid sing jne...

The Voice Kids jatko

Moi! tänne kaikki laulukilpailuihin osallistuneet nuoret. Tääl me voidaan keskusta kaikist kivoist kilpailuist. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




P.S Mä pääsin jatkoon

74

2961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi4

      Eh, osallistuin Talent Suomen alkukarsintoihin mut ei tullut jatkoon pääsyä. Nyt osallistuin toiseen kilpailuun enkä tiiä vielä että pääsenkö jatkoon. Mutta jännittää tosi paljon ja toivoisin tosiaan pääseväni. Sekä jos mä en pääse siihen, mä osallistun yhteen laulukilpailuun, jossa pääsee suoraan paikan päälle.

      • bsa,33

        Ok. Onnea sinne ;-)


    • nepo123456789

      voisitteko kertoo että miten pääsee osallistumaan kids singiin?

    • anonyymi4

      Se on oikeestaan tosi helppoo. Googlaa mtv3.fi/kidsing, ja siellä on linkki osallistumiseen. Jossa on tietty ohjeet ja muut.

      • säde pilvi

        ok kiitti


    • belieber1

      Hei!
      tietääkö kukaan kauan kestää et tietää onko päässy jatkoon ja tuleeko sitä ilmotus jos ei??
      tarkoitan kilpailua voice of kids

      • Anonyymi

        Se kestää joku 90-120 minuuttia


    • danielhelarikorpi

      moi mä oon homo-daniel helarikorpi ja voitin talentin lälläääää :DD nyt ostan spraymaalia

      • <asc

        onko hellanlettas kateellinen p...a joka ei itse ole saanut elämässäsi mitään aikaseksi ,koita kuule kasvaa ..ai niin ethän sinä osaa edes ..voi helekutti tämä kateuden riivama Suomen kansa ..no sitä saa ain mitä tilaa siis ei mitään..ai niin huomaatko se voiiiiiiiiiiiiiiiitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! winner takes it all!!!!!!!!!!!


      • Kasvava nuori
        <asc kirjoitti:

        onko hellanlettas kateellinen p...a joka ei itse ole saanut elämässäsi mitään aikaseksi ,koita kuule kasvaa ..ai niin ethän sinä osaa edes ..voi helekutti tämä kateuden riivama Suomen kansa ..no sitä saa ain mitä tilaa siis ei mitään..ai niin huomaatko se voiiiiiiiiiiiiiiiitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! winner takes it all!!!!!!!!!!!

        Sä tässä kuulostat 8-vuotiaalta. 'Siis ihQ, woi wide ku niikuhh mä ozaa esittää kovaa!!!!!!!!!!!!11111111


      • Kasvava nuori
        Kasvava nuori kirjoitti:

        Sä tässä kuulostat 8-vuotiaalta. 'Siis ihQ, woi wide ku niikuhh mä ozaa esittää kovaa!!!!!!!!!!!!11111111

        Ja, Winner Takes It All tarkottaa voittaja ottaa kaiken ja biisi kertoo erosta...


      • snuup

        onko the voice kids tulossa vuonna 2016 tai 2015 ja onko kidsing tulossa vuonna 2015 tai 2016 ja jos joku niist on ni voitteko kertoo et miten voi ilmottautuu ku en ite tiiä


      • EnKerroLÄLLÄLLÄÄ
        snuup kirjoitti:

        onko the voice kids tulossa vuonna 2016 tai 2015 ja onko kidsing tulossa vuonna 2015 tai 2016 ja jos joku niist on ni voitteko kertoo et miten voi ilmottautuu ku en ite tiiä

        En tiiä oon ittekkii aatellu ehk osallistuu mut en löydä sivuu ja mietin viel


      • awboueouo

        Oon aatellu osallistuu 2016 voice kids, mut mä haluun vaa tietää ett onko 2015 koe esiintymiset jo ohi?


    • Juuviiiii

      Mäki pääsin the voice kidsin jatkoo:)

    • neitineneioonelonen

      The Voice Kidsiin osallistujat huom! Itselleni ilmoitus tuli päivän sisällä, ja sähköpostiin. Ilmoitus tulee siis kaikille sähköpostiin.

    • anonyymi4

      Mulle ei oo vieläkää ilmotettu et pääsinkö jatkoon voice of kidsissä. Mä oikeesti tahon päästä jatkoon.

    • Minä

      voiko the voice of kidsiin enää osallistua

      • Reetuli99

        Jos oikein muistan niin 31.12 on viiminen osallistumis päivä, voin olla väärässäkin. Korjatkaa jos muistan väärin


    • ???

      Mitä kysymyksia siinä on? siis ko laittaa sitä videota ko ennään ei onnistu laittaa netin kautta ko linkki ei toimi... laitan ite s-postin kautta mutta en tiedä mitä tietoja siihen pittää laittaa :/

    • Hevi esa

      Mul oli tarkotus osallistuu toho Voice of kidsii mut en jaksanu tehä sitä videoo nii osallistun kid singiin... HEVILLÄ EI HÄVIÄ!!!

    • dundematon

      Siis mä löyrän sen linkin mutku se vaan vie takasi sille nelosen sivulle ,, kaikilla koneilla oon koittanu ,,ei niinku mitää tapahdu ,auttakaa

    • winner2

      Osallistuin Voice of Kidsiin ja pääsin jatkoon Diandran kappaleella Outta my head. Jes!:)

    • Hei rakkaat!

      Onse kummaa miten paljon näitä britneytä ja biebereitä on ny tullu. Yli 300 hakiaa. Ja ne vittu kaikki hyväksytään? Jumalauta. Mua voi hävettÄä kaTtoo tota ohjelmaa.. Katotaan nyt mitä tulee. Luulen et ihan hyviä, mut joku jatkoo päässy linkkaa mul??
      Ja en ole kahvikuppi naiset mikään kateellinen. Mietin vain mitä tulee! Toivottavasti ne jotka osaa oikeesti laulaa. Eikä sellaset järkyt kokeiliat. Ja jos te "paremmat" kun muut xdxdxd tuutte meille kovana sanoo jotain kateellisuudesta, nii aikasti noloo. Ette ees oo ollu karsinnoissa. Huhhuh. Tätä mieltä muut ovat, ja piste.
      Musta se on hienoa että uskaltaa yrittää. Se on tosi isojuttu ja Tollane ohjelma, ei ole. Ei ole. Pikkujuttu. Monet miljoonat ihmiset kattoo sua ja sitku joku menee nuotinvierestä tai no kuulostaa suoraansanoen esterinperseestä. Se on over. Susta teehän vittu remixit tubee hahah. Et jos osaa laulaa, muuten en suosittele. Hahha noloa.


      Onnea ihmiset! Never say never. Chance this fucking world already.

      Mutta juu onnea! Älkää häpäiskö itseännä monien miljoonien edessä. Muistakaa et mä katon telkkarissa teitä ja oon niin onnellinen etten ilmottautunut. Yeah fuck this world!
      Tietty, mikään. Ei mikään. Muutu ilman riskejä.

      • Rollface

        Chance=mahdollisuus
        Change=muuttaa

        Please check your grammar


      • Oot homo :D

        Siis sä häpeet kattoo tota ohjelmaa mut kumminki u will watch it :D Ähhhähhäh lainaan "ChanGe this fucking world already"


      • Kasva...

        Kateus on pahasta....


    • ♥Aippu♥

      Milloin viimeistään ilmoitetaan, että pääseekö jatkoon? Olisi tärkeä tietää. Vastaa tähän: [email protected]

      Kiitti, jos vastaat!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥

    • Voih

      The voice kidsiin haki nettiin 1500 ihmistä joista otettiin seuraavan karsintaan n.200
      Kiitos!

    • Annsskku-Stara

      Pääsin The Voice Of Kidsiin. Vähän jännittää ne koelaulut, mut se on vaan hyvä. Onnea kaikille, jotka ovat päässeet! :)

      • Annsskku-Stara

        Ähh noloo... kirjotin The Voice Of Kids... no mut The Voice Kidsiin :DD


    • Laulaja;)

      Ilmoittauduin kid singiin ja meen ylihuomenna koelauluihin! Jännittää ihan sairaasti!! :o

    • don't do it

      :D voi teitä.. kasvakaa. oottakaa et ootte ees vähän vanhempia. ette tiiäkkää mimmone monsteri julkisuus voi olla. t. entinen lapsitähti

    • vierailija9

      Joo mie olin siellä KIDSing koelaulukarsinnoissa, eikä jatkopaikkaa herunut... Tuomari oli tosi tiukka ja jäykän oloinen.

      • !!!!

        Mäkin olin kidsingissä enkä päässy jatkoon.


      • teini vain

        Olitko liian kalpea ja puhuit suomea.


    • Jännnnäää

      Oon ihan paniikissa täällä kun ensviikol tai jopa täl viikol pitäs tulla tieto et pääseeks ääni raitkaisee jaksoihin. OMG!

    • Annsskku-Stara

      Jep :)) Ootan innol sitä, et saan tietää pääsenks telkkariin... Minkä kaupungin koelauluis sä muuten olit? :)

    • TheVoiceKidsFan

      Tietääks kukaaan ketkä tuomrit on tiiän kai että Krista Siegfrids on huhujen mukaan The Voice Kidsin tuomaristossa!

      • !!!!

        Tuomareita on elastinen, mira luoti ja krista Sigfrid.


    • Osallistunut

      Tänään tulee tieto The Voice Kidsistä. Ite olin Jyväskylän koelauluissa, ja mulle sanottiin et oon "luonnonlahjakkuus".

      • "Laulaja"

        Mitä lauloit?


    • Tänää tulee tietooo!

      Kertokaa sitte että pääsittekö jatkoo voicessa vai ette?:D

    • kimi levola

      haluun mukaan

      • Idolslandia

        KidSingistä, The Voice Kidsistä sekä Idolsista kiinnostuneille:

        Tulkaa keskustelemaan myös Idolslandiaan osoitteessa;

        www.idolslandia.fi

        Kohta alkaa myös Idols 2013!


    • niinin

      kISAT VOITTAA TUMMAIHOINEN ENGLANTIA PUHUVA ULKOMAANELVÄ.

    • kiinnostunut1

      Onko kukaan osallistunut voice kids 2014 ja saanut jatkoon pääsy vastausta?

    • Voittajafiilisnytjo

      Mä osallistuin ja jatkoon pääsinkin ;)

    • varmaa huono laulaja

      osallistuin (voice kidsiin) mut ei oo mitään kuulunu :( en varmaa päässy/pääse jatkoon

      • daniela

        mut eiks muka ilimoteta jossei pääse jatekoo ? ku mejekäläine itikki haki ohejelemaan ja vastauksii ej oo herunu


    • kiinnostunut2

      Juu mullekki tuli viesti perjantaina 24.1 et tiistaihi (28.1) mennessä pitää ilmottella sinne takas eli jos ette saa tiistaihi mennessä kirjettä nii ette kai päässyt jatkoon (huom en tiiä tasan tarkkaan mut heitän tälläsen arvauksen) ja onnee kaikille jokka pääs!

      • jännittynyt

        Pääsin jatkoon siitä nettijutusta
        Milloin sit ilmotetaan niistä koelaulista et pääseekö jatkoon oon menossa ouluu koelauluoihi muute ensviiko torstaina olikohan se joku 13 pv:)


    • jookos2

      Määki kävin ny si nois toisis koelauluis nii kertokaa heti ku saatte niitä sähköposteja

    • jeojoe

      Onks tullu tietoo pääsystä jatkoon?

    • Jessssss

      Mulle tuli tänää et jatkoon pääsin ja lähettää tarkempaa tietoo myöhemmin

      • äärimmäisenkiinnostunut

        Onko jo tietoa ensi vuoden voice kids?Koska ilmoittautuminen alkaa? APUA!


      • ykstyttötäältmaskustpäin
        äärimmäisenkiinnostunut kirjoitti:

        Onko jo tietoa ensi vuoden voice kids?Koska ilmoittautuminen alkaa? APUA!

        Mäki haluisin tietää et millon alkaa ja joo mä haluisin niin palavasti the voice kids:iin ja tost KIDSing ohjelmaan mä en osallistuis paitsi jos en pääsis the voice kids:iin en tiiä menisinköhän silloinkaan ku onkohan ne koelaulut sellasii et niis ei tuu sitä musiikki


    • innokas2

      Onko kellään tietoi millo alkaa vuojen 2015 voice kids? Innokas oisin mukaan xd

    • sanovaarosa

      Kidsingissä täytyy kuulemma kait laulaa ilman musiikkia? the Voice kidsistä en tiiä, mut haluisin tosi paljon osallistuu 2015 vuoden voice kidsii!! tietääkö kukaa millo se alkaa?xdd

    • MMZGames

      Tiiän että kovin moni ei ole samaa mieltä kanssani asiasta , mutta haluan vain sanoa mielipiteeni. Eli aina kun näen mainoksessa vaikka The Voice Kidsin niin pudistan vain päätäni ja toteen: Tuo on ehkä enemmänkin noise kids. Että siitä vaan muksut , kun unelmanne helposta rahasta murskataan tälläsessa laulukilpailussa ni mun puolesta voitte antaa mennä. Mut tässä lähinnä voittaa varmaan hän , joka kuullostaa eniten joltakin teini-tähdeltä tai , hän jonka laulamana biisi kuullosta alkuperäis versiolta. Elikkä täs haetaan uutta justin bieberiä tai robinia. Ei se tosin aina näin mene. Saatoin kuullostaa hiukan kukkahattutädiltä , mutta se nyt vaan on mielipiteeni. Kyl täs silti kasvaa nuorten esiintymiskyky , mutta oon tavannu pari voice kidsiin osllistunutta ja he olivat sellasia jotka kehuskelee sillä että pääsi karsintoihin saakka. No oon ilonen että näitä kisoja on , mutta se että niitä esitetään telkkarissa ei ole hyvä juttu. osa muksuista vaan kuvitteelee että on maailman keskipiste kun kerran on telkkarissa esiintynyt. Muistakaa oma mielipiteeni.

    • kertokaajooko

      onko tulossa vuonna 2016 tai 2015 the voice kidsii tai kidsingii

      • HakeeKoeLauluihinEhkä

        Jos mä osallistun johonkiinii se on KIDSing 2015 muh millo se on ja voikns sinne enää hakee


      • OlenJumalaMuahaha

        Hups kirjotus virheet


    • Hullulaulaja

      Halusin the voice kidsiin koska tykkään laulaa ihan hirveästi laulelen koko ajan jopa koulu matkalla ja haaveilen the voice kidsistä jep muut kin kun ei oo kuulunut että alkaako se ees toivottavasti alkaa muuten kuole. Joo aika lol

      • 13v

        Kertokaa jos tiedätte, että milloin on ilmoutautuminen. Ja haluisin päästä kovasti :)


    • lovemusic

      Millon tulee uus The voice of kids? Haluisin osallistuu kun tykkään laulaa ihan sairaasti. Kaikki alla!

    • ninatako1

      tietääkö joku miten voi osallistua voice kids 2016 oon harkinnut mutta en tiedä miten mä voin osallistua.

      kiitos

    • TyttöTampereelta11

      Onko tänä vuonna laulukilpailuita Suomessa? Oon kiinnostunut laulamiseen.

    • TulevaTähti

      Mä haluisin ens The voice kidsiin, jos sellanen tulee, tai sitten johonki toiseen (lasten) laulukilpailuun.

    • mil-pen

      Tuleeko the voice kidsiä 2016 vuonna

    • lauleskelija

      kertokaas tuleeko the voice kidsiä tänä vuonna! :)

    • MiniKissa

      Mäkin haluisin osallistuu mut koska ne on ne koe-esiintymiset?

    • KPMasterjunior

      Mut mistä pääsee ilmoittautumaan?

    • Anonyymi

      Mä haluaisin mennä voice kidsiin mut miten sinne pääsee on 10 vuotias

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe