Elikkäs peli julkaistaan 2013 keväällä ja tulee muuten olemaan upea peli! Hyvät hahmot on rockstar saanut luotua peliin
GTA V Trailer #2
GtaV
6
205
Vastaukset
- ,,,
Mistä sää voit muka tietää iitä kaikkii hahmoi. Niitä hän on vasta näitetty vasta muutama
- aasaerhww2
hän tarkoitti varmaan päähahmoja
- sefthu
rockstar on tehnyt paljastuksen että gta 5:ses on isojalka
- huorat
vitut tää gta v tulee olemaan paska sillä katsokaaa tarkaan trailerii niin vitusti semmosta tyhjäätilaa ja aiva saatan huora peli mää panen miehii
- ahlamsahlam
Tyhjä tila ja vapaus on just parasta peleissä
- -.-
Eipä tullu keväällä :D Saati sitten kesällä. Ja eikö gta:ssa aina oo ollu tila ja vapaus ykkösjuttu. Tosin juoni on paljon parempi kuin saints rowissa jossa on vielä enemmän vapautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768