Kysely ja keskustelua Cheekistä

LiigaLove

Ensin aion sanoa, että jos ei pätkääkään kiinnosta, jos vihaat Jarea, tai et tiedä hänestä mitään, jätä vastaamatta, koska Mua kiinnostaa vain fanien vastaukset!
Mut haluisin kysyä pari juttua:
Ootko käynyt keikalla?
Mitkä levyt sulla on?
Mikä on paras levy ja miksi?
Parhaat kappaleet ja miksi?
Huonoimmat kappaleet ja miksi?
Mistä saakka oot kuunnellut?
Mitä mieltä ulkonäöstä?
Entä pukeutumisesta?
Mitä mieltä hänestä tossa Vain elämää-ohjelmassa, jos oot seurannut?
Parasta musiikissa?
Parasta ulkonäössä?
Onko sulla jotain fanituotteita?
Mitä niistä tahtoisit?
Onko nimmaria?
onko julisteita tai kuvia hänestä huoneessasi?
Mitä mieltä olet uudistetuista nettisivuista?
Oletko seurannut Twitterin, Facebookin tai Instagramin kautta?


Koitan keksiä lisää:)

113

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiigaLove

      Kysymyksiä nro 2:

      Oletko nähnyt kaikki musiikkivideot?
      Mikä niistä oli paras ja miksi?
      Mitä haluaisit Jaren tekevän?
      Oletko kuunnellut Herrasmiesliigan tai 5th elementin kappaleita?
      Oletko kuunnellut jonkun vuoden ei pahalla mut tahallaan-kappaleen? Minkä?
      Mikä niistä oli paras?
      Onko Jarella hieno auto?
      Mitä fanituotteita täytyisi tulla?
      Mikä on ollut Jaren hienoin asu?
      Tiesitkö, että hän sai kutsun linnanjuhliin? Katsotko?
      Mikä oli paras hänen Vain elämää-ohjelmassa laulamistaan kappaleista?
      Mikä oli hauskin Jaren tekemä juttu siinä ohjelmassa?



      Katsotaan keksinkö lisää^.^ Saa pistää keskustelua pystyyn!

      • gasgas

        Sori et vastaan mut on aivan pakko sanoo yks asia. Cheek on oikeesti aivan kauhee laulaja. Sen lauluissakaan ei oo mitään järkeä ja se on niin tyhmä ja huono että sitä ei voi kuunnella. >:S


      • LiigaLove
        gasgas kirjoitti:

        Sori et vastaan mut on aivan pakko sanoo yks asia. Cheek on oikeesti aivan kauhee laulaja. Sen lauluissakaan ei oo mitään järkeä ja se on niin tyhmä ja huono että sitä ei voi kuunnella. >:S

        Selväselväselvä. Ymmärretty. Et tainnut olla fani, kenties?
        En oleta et kaikki siitä pitäis mutta tuntuu, ettei missään ketään voi sanoa sitä kuin idiootiksi. Missä ne kaikki fanit on, joita on oikeasti olemassa?


      • LiigaLove
        LiigaLove kirjoitti:

        Selväselväselvä. Ymmärretty. Et tainnut olla fani, kenties?
        En oleta et kaikki siitä pitäis mutta tuntuu, ettei missään ketään voi sanoa sitä kuin idiootiksi. Missä ne kaikki fanit on, joita on oikeasti olemassa?

        Joojoo teidän et oon tyhmä, kun vastaan omiin kysymyksiini, mutta on tylsää ja saatais sit jotain pohjaa tälle keskustelulle!
        Ootko käynyt keikalla? Yhden kerran,ja se oli yks mun lyhyen elämän parhaista asioista


      • LiigaLove
        LiigaLove kirjoitti:

        Joojoo teidän et oon tyhmä, kun vastaan omiin kysymyksiini, mutta on tylsää ja saatais sit jotain pohjaa tälle keskustelulle!
        Ootko käynyt keikalla? Yhden kerran,ja se oli yks mun lyhyen elämän parhaista asioista

        Parasta musiikissa? Kaikki? Jare kertoo kaiken niin avoimesti. Paras ääni.
        Parasta ulkonäössä? Kaikki... Silmät, hymy, ILMEET!
        Onko sulla jotain fanituotteita? Ei ole, kun rähinä ei enää myy ja vaatteet on liian suuria:(
        Mitä niistä tahtoisit? no kaikki, mut erityisesti Jare Henrik Tiihonen-t-paidan, sokka irti-hupparin ja huivin.
        Onko nimmaria? Ei valitettavasti jakanut silloin:(
        onko julisteita tai kuvia hänestä huoneessasi? joka puolella!
        Mitä mieltä olet uudistetuista nettisivuista? Raikkaammat kuin vanhat, toivottavasti päivitetään usein
        Oletko seurannut Twitterin, Facebookin tai Instagramin kautta? Juu, tsekkaan Instagramin päivittäin, mut en oo reikisteröitynyt.


      • LiigaLove
        LiigaLove kirjoitti:

        Parasta musiikissa? Kaikki? Jare kertoo kaiken niin avoimesti. Paras ääni.
        Parasta ulkonäössä? Kaikki... Silmät, hymy, ILMEET!
        Onko sulla jotain fanituotteita? Ei ole, kun rähinä ei enää myy ja vaatteet on liian suuria:(
        Mitä niistä tahtoisit? no kaikki, mut erityisesti Jare Henrik Tiihonen-t-paidan, sokka irti-hupparin ja huivin.
        Onko nimmaria? Ei valitettavasti jakanut silloin:(
        onko julisteita tai kuvia hänestä huoneessasi? joka puolella!
        Mitä mieltä olet uudistetuista nettisivuista? Raikkaammat kuin vanhat, toivottavasti päivitetään usein
        Oletko seurannut Twitterin, Facebookin tai Instagramin kautta? Juu, tsekkaan Instagramin päivittäin, mut en oo reikisteröitynyt.

        Oletko nähnyt kaikki musiikkivideot? Jep;)
        Mikä niistä oli paras ja miksi? äh... Varmaan anna mä meen, en osaa selittää. Syypää sun hymyynkin on hyvä.
        Mitä haluaisit Jaren tekevän? Omaelämänkerran ja elokuvan :P
        Oletko kuunnellut Herrasmiesliigan tai 5th elementin kappaleita? Joo, joitakin
        Oletko kuunnellut jonkun vuoden ei pahalla mut tahallaan-kappaleen? Minkä? kaikki ne
        Mikä niistä oli paras?
        en tiiä... 2012 tai 2009 mut en mää muista mikä on mikä:D


      • LiigaLove
        LiigaLove kirjoitti:

        Oletko nähnyt kaikki musiikkivideot? Jep;)
        Mikä niistä oli paras ja miksi? äh... Varmaan anna mä meen, en osaa selittää. Syypää sun hymyynkin on hyvä.
        Mitä haluaisit Jaren tekevän? Omaelämänkerran ja elokuvan :P
        Oletko kuunnellut Herrasmiesliigan tai 5th elementin kappaleita? Joo, joitakin
        Oletko kuunnellut jonkun vuoden ei pahalla mut tahallaan-kappaleen? Minkä? kaikki ne
        Mikä niistä oli paras?
        en tiiä... 2012 tai 2009 mut en mää muista mikä on mikä:D

        Onko Jarella hieno auto? tietysti
        Mitä fanituotteita täytyisi tulla? pienempiä vaatteita, ja vähän kaikkea... Koulutarvikkeita:)

        Mikä on ollut Jaren hienoin asu? En mä niitä kaikkia muista, mut kaikki on hyviä! Raitapaita sopii sille;)
        Tiesitkö, että hän sai kutsun linnanjuhliin? Katsotko? no tietysti tiesin ja tietysti katon
        Mikä oli paras hänen Vain elämää-ohjelmassa laulamistaan kappaleista? Hmmmmm... Ne kaikki oli tasavertaisia, mutta nyt oon eniten kuunnellut tinakenkätyttöä.
        Mikä oli hauskin Jaren tekemä juttu siinä ohjelmassa? Se kun se laittoi sokeripalat "hampaiksi", teki pullaäijän, maalasi tikku-ukon... Ja sen ilmeet ja kun se nauraa saa mut aina vähintään hymyilemään:)


      • Red-Bull
        LiigaLove kirjoitti:

        Onko Jarella hieno auto? tietysti
        Mitä fanituotteita täytyisi tulla? pienempiä vaatteita, ja vähän kaikkea... Koulutarvikkeita:)

        Mikä on ollut Jaren hienoin asu? En mä niitä kaikkia muista, mut kaikki on hyviä! Raitapaita sopii sille;)
        Tiesitkö, että hän sai kutsun linnanjuhliin? Katsotko? no tietysti tiesin ja tietysti katon
        Mikä oli paras hänen Vain elämää-ohjelmassa laulamistaan kappaleista? Hmmmmm... Ne kaikki oli tasavertaisia, mutta nyt oon eniten kuunnellut tinakenkätyttöä.
        Mikä oli hauskin Jaren tekemä juttu siinä ohjelmassa? Se kun se laittoi sokeripalat "hampaiksi", teki pullaäijän, maalasi tikku-ukon... Ja sen ilmeet ja kun se nauraa saa mut aina vähintään hymyilemään:)

        Red-Bull antaa siivet, mutta se pitää juoda ensin.


      • Janina
        gasgas kirjoitti:

        Sori et vastaan mut on aivan pakko sanoo yks asia. Cheek on oikeesti aivan kauhee laulaja. Sen lauluissakaan ei oo mitään järkeä ja se on niin tyhmä ja huono että sitä ei voi kuunnella. >:S

        vittun tyhmä oot ite jare on IIHANAAA t jANINA 12V


      • Janina
        Janina kirjoitti:

        vittun tyhmä oot ite jare on IIHANAAA t jANINA 12V

        et hauku jaree gagas


      • Janina
        LiigaLove kirjoitti:

        Selväselväselvä. Ymmärretty. Et tainnut olla fani, kenties?
        En oleta et kaikki siitä pitäis mutta tuntuu, ettei missään ketään voi sanoa sitä kuin idiootiksi. Missä ne kaikki fanit on, joita on oikeasti olemassa?

        liigalove mä olen enemmänkin ku cheekin fani


      • Goottityttö
        gasgas kirjoitti:

        Sori et vastaan mut on aivan pakko sanoo yks asia. Cheek on oikeesti aivan kauhee laulaja. Sen lauluissakaan ei oo mitään järkeä ja se on niin tyhmä ja huono että sitä ei voi kuunnella. >:S

        gasgas mä vastaan nyt sun kommenttiin:

        Cheek ei laula se räppää!!! Ja jos et oo sen fani ni ei tarvi tulla tänne vittuilee!!
        Se oli mun mielipide sun kommenttiin.LiigaLove saa fanittaa ketä se haluu mut sun ei tarvi tulla tänne valittamaa!


      • 1.tottakai
        2.liekeissä
        3.antaa hänen puhelin numeron tai tulla käymään joutsenossa
        4.joo
        5.juu
        6.en muista
        7.joo
        8.en tiedä
        9.kaikki
        10.joo
        11.joo
        12.enkelit
        13.oikeastaan kaikki


      • gasgas kirjoitti:

        Sori et vastaan mut on aivan pakko sanoo yks asia. Cheek on oikeesti aivan kauhee laulaja. Sen lauluissakaan ei oo mitään järkeä ja se on niin tyhmä ja huono että sitä ei voi kuunnella. >:S

        Cheek on paras


      • LiigaLove kirjoitti:

        Joojoo teidän et oon tyhmä, kun vastaan omiin kysymyksiini, mutta on tylsää ja saatais sit jotain pohjaa tälle keskustelulle!
        Ootko käynyt keikalla? Yhden kerran,ja se oli yks mun lyhyen elämän parhaista asioista

        Mä oon käyny jokaisella keikalla😌


    • jholhjolhjlhjl

      missä on vavavoomi? vastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • va va voom

        Red-Bull antaa siivet, mutta se pitää juoda ensin. Mä join sitä. Juo säki. :D


    • girl 98'

      Ootko käynyt keikalla?kerra..
      Mitkä levyt sulla on?ei mitää!
      Mikä on paras levy ja miksi?ei mikää
      Parhaat kappaleet ja miksi?ei mitkää hyi
      Huonoimmat kappaleet ja miksi?kaikki koska paskaa
      Mistä saakka oot kuunnellut?hyi en oo erityisemmi kuunntellu
      Mitä mieltä ulkonäöstä?ihasemi
      Entä pukeutumisesta?y0
      Mitä mieltä hänestä tossa Vain elämää-ohjelmassa, jos oot seurannut?en ole seuraillu
      Parasta musiikissa?yh
      Parasta ulkonäössä?simmut
      Onko sulla jotain fanituotteita?ei!
      Mitä niistä tahtoisit?e midi
      Onko nimmaria?oli mut poltin sen muahhaa! perus
      onko julisteita tai kuvia hänestä huoneessasi?no emminä semmotteesee alistu
      Mitä mieltä olet uudistetuista nettisivuista?en pahemmi oo kahtellu
      Oletko seurannut Twitterin, Facebookin tai Instagramin kautta?emmä
      Oletko nähnyt kaikki musiikkivideot?eh
      Mikä niistä oli paras ja miksi?..
      Mitä haluaisit Jaren tekevän?..
      Oletko kuunnellut Herrasmiesliigan tai 5th elementin kappaleita?öö e SO?
      Oletko kuunnellut jonkun vuoden ei pahalla mut tahallaan-kappaleen? Minkä?.-.-.-
      Mikä niistä oli paras?^^^^^^^^
      Onko Jarella hieno auto?y0 iha semi
      Mitä fanituotteita täytyisi tulla?ee midi :p
      Mikä on ollut Jaren hienoin asu?äh
      Tiesitkö, että hän sai kutsun linnanjuhliin? Katsotko?jj EN
      Mikä oli paras hänen Vain elämää-ohjelmassa laulamistaan kappaleista?en kuule oo kuunnellu
      Mikä oli hauskin Jaren tekemä juttu siinä ohjelmassa?en pahemmi ole kahtellu

      • Janina

        seurusteleeko jare täl hetkel


      • mut on luotu lentämään
        Janina kirjoitti:

        seurusteleeko jare täl hetkel

        Ei seurustele, tai ei ainakaan pitäs seurustella, luulisin.


      • Janina
        mut on luotu lentämään kirjoitti:

        Ei seurustele, tai ei ainakaan pitäs seurustella, luulisin.

        ok tuli vaan mieleen ku tuli liinan juhliin yksin vitun naiset ku ei voi ottaa jaree se on niin IIHANNAAA muuten voisin ottaa sen mut seukkaan kaks vuotta nuoremman tyypin kaa ja oon vast 12v ja jare on mun mutsin ikänen eli 31vjipiikayjei mun sylikummi on jaren facekamu pyysin jaree kamuks faces jareisbest


    • jare on metro

      cheek on suuntautunut eläimiin!!!!

    • einäin.

      Hei LiigaLove teet itses pelleks kun jumaloit ja nuolet sen Cheekkis persettä :D:D

    • cheekki

      Mun mielipide cheekistä:

      Se on ruma, paska laulaja, jolla ei oo muita faneja kuin sinä.

      • LiigaLove

        Tota ei usko kukaan, eikä varsinkaan jälkimmäistä!


      • Rollface
        LiigaLove kirjoitti:

        Tota ei usko kukaan, eikä varsinkaan jälkimmäistä!

        Mää uskon.


      • Sucks
        Rollface kirjoitti:

        Mää uskon.

        Meitsi uskoo kanssa. Ihan kuin se olis sanottanu biisinsä samalla poltellen pilveä... Niissä ei oo mitään järkee ja ei se laulajanakaan mikää kummonen ole :/


      • LiigaLove
        Sucks kirjoitti:

        Meitsi uskoo kanssa. Ihan kuin se olis sanottanu biisinsä samalla poltellen pilveä... Niissä ei oo mitään järkee ja ei se laulajanakaan mikää kummonen ole :/

        Ok... Eipä taida Suomi24:sen palstoilla paljoa sen faneja löytyä...


      • kunfacepalmeiriitä
        LiigaLove kirjoitti:

        Ok... Eipä taida Suomi24:sen palstoilla paljoa sen faneja löytyä...

        Joten mees sinne äitis kellarii soittaa niitä rumpujas ja laita viel sukka irti soimaa nii kyllä lähtee :D


      • LiigaLove
        kunfacepalmeiriitä kirjoitti:

        Joten mees sinne äitis kellarii soittaa niitä rumpujas ja laita viel sukka irti soimaa nii kyllä lähtee :D

        Meillä ei oo kellaria, en omista rumpuja ja sukka irti ei tiettävästi ole laulu, eli eipä taida onnistua.


      • Rollface
        LiigaLove kirjoitti:

        Meillä ei oo kellaria, en omista rumpuja ja sukka irti ei tiettävästi ole laulu, eli eipä taida onnistua.

        Ollaampa sitä viisaita


      • :DD
        LiigaLove kirjoitti:

        Meillä ei oo kellaria, en omista rumpuja ja sukka irti ei tiettävästi ole laulu, eli eipä taida onnistua.

        ÄITIS kellariin. onko sulla joku lukihäiriö?


      • LiigaLove
        :DD kirjoitti:

        ÄITIS kellariin. onko sulla joku lukihäiriö?

        Ei ole, mutta jos kun äidillä olis kellari, se olis sen tontilla jossa myös me muut asutaan katos:D On se tarkkaa.


      • hufjkol
        LiigaLove kirjoitti:

        Ei ole, mutta jos kun äidillä olis kellari, se olis sen tontilla jossa myös me muut asutaan katos:D On se tarkkaa.

        äitis kellari ajattele vähä... se on sellane kiertoilmaus. eli toisin sanoen painu vittuun(tarkemmin ottaen äitisi), tiedäthän mikä se vittu on?


    • liongirl1

      Ootko käynyt keikalla? No en!!!
      Mitkä levyt sulla on? Ei oo mitää.
      Mikä on paras levy ja miksi? Ei mikää.
      Parhaat kappaleet ja miksi? Ei oo yhtää hyvää.
      Huonoimmat kappaleet ja miksi? Ihan yhtä paskoja kaikki.
      Mistä saakka oot kuunnellut? En oo ikinä kuunnellu.
      Mitä mieltä ulkonäöstä? Ruma.
      Entä pukeutumisesta? Ruma.
      Mitä mieltä hänestä tossa Vain elämää-ohjelmassa, jos oot seurannut? ?????
      Parasta musiikissa? Ei mikää.
      Parasta ulkonäössä? Ei mikää.
      Onko sulla jotain fanituotteita? EI
      Mitä niistä tahtoisit? No en mitää.
      Onko nimmaria? Ei, enkä haluiskaa.
      onko julisteita tai kuvia hänestä huoneessasi? Ei todellakaa!
      Mitä mieltä olet uudistetuista nettisivuista? Mistä?
      Oletko seurannut Twitterin, Facebookin tai Instagramin kautta? En.
      Oletko nähnyt kaikki musiikkivideot? En yhtäkää.
      Mikä niistä oli paras ja miksi? Ku en oo nähny yhtäkää.
      Mitä haluaisit Jaren tekevän? Painuvan helvettiin.
      Oletko kuunnellut Herrasmiesliigan tai 5th elementin kappaleita? ?????
      Oletko kuunnellut jonkun vuoden ei pahalla mut tahallaan-kappaleen? Ööööö....
      Mikä niistä oli paras? .....................................
      Onko Jarella hieno auto? En tiä ku en oo nähny.
      Mitä fanituotteita täytyisi tulla? Ei mitää.
      Mikä on ollut Jaren hienoin asu? ........
      Tiesitkö, että hän sai kutsun linnanjuhliin? Katsotko? Tiesin ja näin linnanjuhlat.
      Mikä oli paras hänen Vain elämää-ohjelmassa laulamistaan kappaleista? ........
      Mikä oli hauskin Jaren tekemä juttu siinä ohjelmassa? En edelleenkää oo nähny!!

    • ööfl

      Räp on perseestä.

    • gasgas

      Cheek on kaikista vastenmielisin laulaja ja sen kaikki laulut on täyttä paskaa, eikä se osaa muuta kun pahoinpidellä itseään. ja vielä yksi juttu cheek on kauhee vatipää idiootti.

    • 10-99

      Cheek on läski hintti joka elää ruokapalkalla

      • Janina

        tyypit lopettakaa toi jaren haukkuminen vai mitä liigalove ettei kannata vlittää noista jaren haukkuisista vai mitä liigalove et jare on ihana


      • LiigaLove
        Janina kirjoitti:

        tyypit lopettakaa toi jaren haukkuminen vai mitä liigalove ettei kannata vlittää noista jaren haukkuisista vai mitä liigalove et jare on ihana

        Sori Janina, noi hyypiöt sai käännettyy mun mielen jarea kohtaan. Se on kauhee.


      • Janina
        LiigaLove kirjoitti:

        Sori Janina, noi hyypiöt sai käännettyy mun mielen jarea kohtaan. Se on kauhee.

        ok noi ei teille tyhmille hyypiille mtään maha t janina 12v


      • LiigaLove
        LiigaLove kirjoitti:

        Sori Janina, noi hyypiöt sai käännettyy mun mielen jarea kohtaan. Se on kauhee.

        Mulla on uusi nimimerkki, enkä kirjoita enää tällä. Sori. En kirjoittanut näitä viimeisimpiä.


      • Fack jeah
        LiigaLove kirjoitti:

        Mulla on uusi nimimerkki, enkä kirjoita enää tällä. Sori. En kirjoittanut näitä viimeisimpiä.

        Hyvä, painu helvettiin


      • LiigaLove
        Fack jeah kirjoitti:

        Hyvä, painu helvettiin

        Palasin vielä tällä nimimerkillä( en halua kertoa uutta) kirjoittamaan tän kommentin, enempää ei tule. Te vihaatte Mua siks että tykkään Cheekistä, ja sen takia olen idiootti? Ok. Ja vaan heitätte lisää bensaa liekkeihin kirjottamalla Mua vastaan ja trollaamalla keskusteluissa? Luuleeko joku tosissaan et joku tuntematon Suomi24:ssa sais käännytettyä tai muutettua Mua mitenkään? En mä ota nokkiini siitä jos te pistätte vihakommentteja mun keskusteluihin, ei ne mielipiteet jaksa kiinnostaa Mua, kenties uskotte et oon joku pikkutyttö joka menee äitinsä syliin itkemään niiden takia? Tää on vaan netti, keskustelupalsta, jossa kaikki voi kirjoittaa eikä yhdellä kommentilla täällä oo mitään vaikutusta mun elämään, jossa mä voin puhua kasvotusten jonkun kanssa. (niin ja jos joku tohon jotain sanoo, mulla ON elämä) Ja jos te oikeasti voitte ärsyyntyä niin paljon mun kirjoituksista, sulkekaa se läppäri ja katsokaa peiliin. Miettikää omia kirjoituksianne, jaksaako niitä kukaan lukea! Tästedes en pistä YHTÄÄN Cheek-aloitusta tänne, saadaan viattomien ulkopuolisten silmiltä tollaset trollien kaatopaikat siivottua. Mutta nyt menen huoneeseeni kuuntelemaan Cheekkiä Cheekin kuvien keskelle ja juttelemaan Cheekfani-kaverini kanssa Cheekistä!


      • Janina
        LiigaLove kirjoitti:

        Palasin vielä tällä nimimerkillä( en halua kertoa uutta) kirjoittamaan tän kommentin, enempää ei tule. Te vihaatte Mua siks että tykkään Cheekistä, ja sen takia olen idiootti? Ok. Ja vaan heitätte lisää bensaa liekkeihin kirjottamalla Mua vastaan ja trollaamalla keskusteluissa? Luuleeko joku tosissaan et joku tuntematon Suomi24:ssa sais käännytettyä tai muutettua Mua mitenkään? En mä ota nokkiini siitä jos te pistätte vihakommentteja mun keskusteluihin, ei ne mielipiteet jaksa kiinnostaa Mua, kenties uskotte et oon joku pikkutyttö joka menee äitinsä syliin itkemään niiden takia? Tää on vaan netti, keskustelupalsta, jossa kaikki voi kirjoittaa eikä yhdellä kommentilla täällä oo mitään vaikutusta mun elämään, jossa mä voin puhua kasvotusten jonkun kanssa. (niin ja jos joku tohon jotain sanoo, mulla ON elämä) Ja jos te oikeasti voitte ärsyyntyä niin paljon mun kirjoituksista, sulkekaa se läppäri ja katsokaa peiliin. Miettikää omia kirjoituksianne, jaksaako niitä kukaan lukea! Tästedes en pistä YHTÄÄN Cheek-aloitusta tänne, saadaan viattomien ulkopuolisten silmiltä tollaset trollien kaatopaikat siivottua. Mutta nyt menen huoneeseeni kuuntelemaan Cheekkiä Cheekin kuvien keskelle ja juttelemaan Cheekfani-kaverini kanssa Cheekistä!

        siis LidaLove ookko enää Jaren fani vai et mä olen T. Janina 12.v


    • liigalove

      jare imi mun pippelii!!!

    • CheekLover♥!

      En sano muuta ku et rakastan Jareeeeeh♥

      • LiigaLove

        No olkoon, käytän sitten tätä nimimerkkiä vielä näissä jo olemassa olevissa keskusteluista. Eli: Rakastan Jarea ihan yhtä paljon kuin ennenkin.


      • Janina
        LiigaLove kirjoitti:

        No olkoon, käytän sitten tätä nimimerkkiä vielä näissä jo olemassa olevissa keskusteluista. Eli: Rakastan Jarea ihan yhtä paljon kuin ennenkin.

        mäkin rakastan jarea se ei vaan hyväksyny mua faces kamuks ei se mitään sille tulee niitä pyyntöi kai ainakin sata päiväs niin ymmärrän kun se ei hyväksynyt lähetin viestin sille faces t janina 12v


      • Janina
        Janina kirjoitti:

        mäkin rakastan jarea se ei vaan hyväksyny mua faces kamuks ei se mitään sille tulee niitä pyyntöi kai ainakin sata päiväs niin ymmärrän kun se ei hyväksynyt lähetin viestin sille faces t janina 12v

        LiigaLove jutellaan Cheekistä minkä ikäinen muuten olet kysy mult Jotain Cheekistä niin mä vastaan


    • liigalove

      Sormetatko sinäkin cheekkiä kuunnellesasi?

      • Janina

        wat


      • LiigaLove
        Janina kirjoitti:

        wat

        Eikö ne trollit sen vertaa opi että kirjoitan aina isoilla alkukirjaimilla, kas näin: LiigaLove! Älkää uskoko mitään mitä tässä keskustelussa sanotaan, ellei se ole hmm... Mun tyylistä?


      • Va Va Voom
        LiigaLove kirjoitti:

        Eikö ne trollit sen vertaa opi että kirjoitan aina isoilla alkukirjaimilla, kas näin: LiigaLove! Älkää uskoko mitään mitä tässä keskustelussa sanotaan, ellei se ole hmm... Mun tyylistä?

        nimim. "cheekki", on cheekillä paljon enemmän faneja kuin yksi, todistettavasti yli kaksi, sillä minäkin kuulun fanikuntaan! On mullaki elämä.


      • Janina
        Va Va Voom kirjoitti:

        nimim. "cheekki", on cheekillä paljon enemmän faneja kuin yksi, todistettavasti yli kaksi, sillä minäkin kuulun fanikuntaan! On mullaki elämä.

        mie rakastan jareeeeh-


      • Va Va Voom
        Janina kirjoitti:

        mie rakastan jareeeeh-

        sit kun oot 20 v, cheek on 40v, no ei se haittaa yhtäsöpö se on varmaa sillonki :)


    • näköhavainto

      Cheek on pedo näin tänää töölössä kun se houkutteli lapsia autoon ;(

      • Va Va Voom

        joo kaikki trollaajat ja muut wannabetyypit, voitte lähteä.
        Ja edellisen kommentin aitous aika hiljasta..
        Ja sitten yhteiskunta-asioista. Olen myös oikeistoa kannattava ihminen
        - älkää rankaisko ahkeraa, 50 pinnaa veroja tekee räppärist katkeran.
        Pitäisikö olla sitten yhteiskunnan elätti, ja saada täysin samat rahat kuin ahkera työssään, vähemmällä vaivalla.


      • LiigaLove
        Va Va Voom kirjoitti:

        joo kaikki trollaajat ja muut wannabetyypit, voitte lähteä.
        Ja edellisen kommentin aitous aika hiljasta..
        Ja sitten yhteiskunta-asioista. Olen myös oikeistoa kannattava ihminen
        - älkää rankaisko ahkeraa, 50 pinnaa veroja tekee räppärist katkeran.
        Pitäisikö olla sitten yhteiskunnan elätti, ja saada täysin samat rahat kuin ahkera työssään, vähemmällä vaivalla.

        Kovin tiedoton olen politiikkajutuissa, mutta täysin samaa mieltä:)


      • Janina
        LiigaLove kirjoitti:

        Kovin tiedoton olen politiikkajutuissa, mutta täysin samaa mieltä:)

        niin se onkin Jare on saman ikäinenkun mut mutsi ja Jare ei ole mikään pedo se joka niin väittää painuu suolle


      • »jare«
        Janina kirjoitti:

        niin se onkin Jare on saman ikäinenkun mut mutsi ja Jare ei ole mikään pedo se joka niin väittää painuu suolle

        niin se onkin Jare on saman ikäinenkun mut mutsi ja Jare on pedo se joka toisin väittää voi painuu suolle


      • Va Va Voom
        »jare« kirjoitti:

        niin se onkin Jare on saman ikäinenkun mut mutsi ja Jare on pedo se joka toisin väittää voi painuu suolle

        ei helkkari! "Mikään ei saa mua luovuttamaan, et voi mua satuttaa. Et voi pilata mun fiilistä millään, mul on kaikki hyvin tänää"
        Mua ei haittaa vaik te angstaatte mulle ja liigalovelle! Mua ei haittaa!
        Mä en jaksa enää tapella teidän kaa. Keskityn elämään, ja jos te luulette saavan pilattua mun elämän, ootte tyhmiä!
        Voin tehä vaikka sata forkkaa vaan cheekistä, JBstä ja siitä, et oon nii onnelline!
        Ja nyt mä meen kuuntelemaan cheekkiä JBn ja cheekin kuvien keskelle ja ihmettelemään teitä ja teidän mailmaanne! Ja katon youtuben läpi kotaisin JBstä ja Lord estist ja cheekist


      • Vihdoinki
        Va Va Voom kirjoitti:

        ei helkkari! "Mikään ei saa mua luovuttamaan, et voi mua satuttaa. Et voi pilata mun fiilistä millään, mul on kaikki hyvin tänää"
        Mua ei haittaa vaik te angstaatte mulle ja liigalovelle! Mua ei haittaa!
        Mä en jaksa enää tapella teidän kaa. Keskityn elämään, ja jos te luulette saavan pilattua mun elämän, ootte tyhmiä!
        Voin tehä vaikka sata forkkaa vaan cheekistä, JBstä ja siitä, et oon nii onnelline!
        Ja nyt mä meen kuuntelemaan cheekkiä JBn ja cheekin kuvien keskelle ja ihmettelemään teitä ja teidän mailmaanne! Ja katon youtuben läpi kotaisin JBstä ja Lord estist ja cheekist

        Noniin elikkäs kukaan täällä ei yritä tapella tai pilata sun elämää. Sitä kutsutaan mielipiteen ilmaisuksi, etkä selvästikään kestä, jos joku ei ole samaa mieltä kanssasi. Ja "olet tyhmä" on mahdollisesti huonoin vastalause koskaan.


      • Vihdoinki
        Va Va Voom kirjoitti:

        ei helkkari! "Mikään ei saa mua luovuttamaan, et voi mua satuttaa. Et voi pilata mun fiilistä millään, mul on kaikki hyvin tänää"
        Mua ei haittaa vaik te angstaatte mulle ja liigalovelle! Mua ei haittaa!
        Mä en jaksa enää tapella teidän kaa. Keskityn elämään, ja jos te luulette saavan pilattua mun elämän, ootte tyhmiä!
        Voin tehä vaikka sata forkkaa vaan cheekistä, JBstä ja siitä, et oon nii onnelline!
        Ja nyt mä meen kuuntelemaan cheekkiä JBn ja cheekin kuvien keskelle ja ihmettelemään teitä ja teidän mailmaanne! Ja katon youtuben läpi kotaisin JBstä ja Lord estist ja cheekist

        Ja pienenä lisäyksenä tätä mielipiteen ilmaisua ei voi sanoa angstaamiseksi, eikä varsinkaan huonoksi asenteeksi. Olet aika ahdasmielinen, jos oletat, että erilaisella musiikkimaullamme on jotain vaikutusta yleisesti asenteeseemme muita ihmisiä kohtaan.


    • JJOUJOUJOU

      '' säälittää ku kuuntelette noin skeidaa musaa ''

      Ite kuuntelet JB joka on selasta aivopesu musiikkia xD Kuuntelen oikeeta räppiä, ja kuten oon jo sanonu ei mua oikeestaan haittaa jos kuuntelette cheekkiä, vaan se että haukutte 80 luvun ja 90 luvun räppiä. Ja vielä kun liigalove vai mikä vitu takapulpetin tyttö ny onkaa nii sano että cheekillä on hyvä ääni muut vaan mörisee,,
      sehän se jus räpissä onkin että kaikilla on niin uniikki ääni, ja kuunteleppa kun cheek puhuu se vasta sitä mörinää onkin.

      • Va Va Voom

        ohhohoooooo!
        Sain kyllä päivän parhaat naurut! XD


      • LiigaLove

        Sillä on MIEHEKÄS ääni, eikä mikään ärsyttävä ja persoonaton ininä. Ja Va Va Voomille, toi kommentti oli ihan sellanen mitä mäkin olisin kirjottanut (Paitsi ehkä jättäisin sen musiikin pelkkään Cheekkiin... :P)


      • Vihdoinki
        LiigaLove kirjoitti:

        Sillä on MIEHEKÄS ääni, eikä mikään ärsyttävä ja persoonaton ininä. Ja Va Va Voomille, toi kommentti oli ihan sellanen mitä mäkin olisin kirjottanut (Paitsi ehkä jättäisin sen musiikin pelkkään Cheekkiin... :P)

        Sittenhän kaikki pummit ja muut on äänensä perusteella miehekkäitä. Ja etkai vaan sattumalta viitannu Bieberiin tolla persoonattomalla ininällä? Va va voom ei pakosti pitäisi tästä...


    • JJOUJOUJOU

      no selitäs sitte mitä mun kommentissa oli vikaa???

      • Va Va Voom

        no mutta santeri, mietippä sitä itse.
        Joo ja JBllä ei ole mtn persoonatonta ininä-ääntä. Mutta aiheesta en jakaa tapella.


      • JJOUJOUJOU
        Va Va Voom kirjoitti:

        no mutta santeri, mietippä sitä itse.
        Joo ja JBllä ei ole mtn persoonatonta ininä-ääntä. Mutta aiheesta en jakaa tapella.

        ''mietippä sitä itse'' Meinaa sitä että palvot cheekkiä niin paljon että et vain hyväksy että joku ei pidä siitä, etkä vaan pysty sanomaan muuta ku '' uu jare on niin ihana kaikki muut on huonoja jare keksi räpin koska se on cheeeeeekk uuuuu ''


    • JJOUJOUJOU

      Ensin: Cheekillä on hyvä laulu ääni, sitten kun sanon että se ite mörisee niin sitten ''
      ''uuu sil o miehekäs ääni ::.dddDdD '' Ja sitten tuossa cheeking vihaajille keskustelussa tuut jollai wikipedia tiedollas selittää että cheek olis niin paras. Ja on sulla aika rajottunut musiikkimaku. Mutta ny haluan vastauksen siihen että mitä vikaa on 80 ja 90 luvun räpissä??

      • Va Va Voom

        kyllä me tiedetään jo, että elät 80 luvulla.


      • JJOUJOUJOU
        Va Va Voom kirjoitti:

        kyllä me tiedetään jo, että elät 80 luvulla.

        taas kävi näin, et pysty sanomaan mitään mikä liittyy viestiini koska palvot vain cheekkiä ja kyllähän mä mieluumin eläisin 80-luvulla kun 2000 luvulla tällästen pellejen kanssa.


      • Va Va Voom
        Va Va Voom kirjoitti:

        kyllä me tiedetään jo, että elät 80 luvulla.

        Joo sul menee hyvin, en kerkee rupatteleen aiheest


      • LiigaLove
        Va Va Voom kirjoitti:

        kyllä me tiedetään jo, että elät 80 luvulla.

        "Olen aina kelannut, että jos joku pystyy tekemään jotain, niin se meinaa sitä, että minäkin pystyn! Mietitään esimerkiksi tätä räppitouhua. En tuntenut ketään muita räppäreitä, kun aloin tehdä itse musaa. Jouduin keksimään ja opettelemaan kaiken itse. Aloin äänittää itse itseäni, tekemään biittejä, miksaamaan omat biisit ja niin edespäin. Se itse oppiminen ja tee-se-itse- asenne ovat urani kivijalka. Vaikka minulta vietäisiin kaikki muu pois, omistaisin edelleen ne taidot, jotka olen vuosien aikana saanut, ja pystyn siksi nousemaan aina uudestaan."(pätkä Jaren haastattelusta, 'mikä teki Cheekistä Cheekin')


      • Va Va Voom
        LiigaLove kirjoitti:

        "Olen aina kelannut, että jos joku pystyy tekemään jotain, niin se meinaa sitä, että minäkin pystyn! Mietitään esimerkiksi tätä räppitouhua. En tuntenut ketään muita räppäreitä, kun aloin tehdä itse musaa. Jouduin keksimään ja opettelemaan kaiken itse. Aloin äänittää itse itseäni, tekemään biittejä, miksaamaan omat biisit ja niin edespäin. Se itse oppiminen ja tee-se-itse- asenne ovat urani kivijalka. Vaikka minulta vietäisiin kaikki muu pois, omistaisin edelleen ne taidot, jotka olen vuosien aikana saanut, ja pystyn siksi nousemaan aina uudestaan."(pätkä Jaren haastattelusta, 'mikä teki Cheekistä Cheekin')

        liigalove! Jipii! Olin just tylsyydenkuoleman partaalla


      • JJOUJOUJOU
        LiigaLove kirjoitti:

        "Olen aina kelannut, että jos joku pystyy tekemään jotain, niin se meinaa sitä, että minäkin pystyn! Mietitään esimerkiksi tätä räppitouhua. En tuntenut ketään muita räppäreitä, kun aloin tehdä itse musaa. Jouduin keksimään ja opettelemaan kaiken itse. Aloin äänittää itse itseäni, tekemään biittejä, miksaamaan omat biisit ja niin edespäin. Se itse oppiminen ja tee-se-itse- asenne ovat urani kivijalka. Vaikka minulta vietäisiin kaikki muu pois, omistaisin edelleen ne taidot, jotka olen vuosien aikana saanut, ja pystyn siksi nousemaan aina uudestaan."(pätkä Jaren haastattelusta, 'mikä teki Cheekistä Cheekin')

        '' jouduin keksimään kaiken itse '' No ei kai? ja mun tarkotus ei ole nyt haukkua kokoajan tätä cheekkiäs vaan saada teiät ymmärtämään että cheek ei ole mikään 2pac


    • JJOUJOUJOU

      ei vittu, sä vaan pelkäät sanoa jotain muuta kun noita sun kauheita ''servauksias'' ilman noita alkuperäisiä räppäreitä sitä sun ihanaa cheekkiä ei edes olisi joten pliis vähän kunnioitusta hei. No eihä viisautta voi odottaakkaan tollaselta 5 vuotiaan tasolle jääneestä cheek fanista

      • Va Va Voom

        tunnen myötähäpeää...


      • Vihdoinki

    • JJOUJOUJOU

      Sori mutta ittelensä ei voi tuntea myötähäpeää, pelkkää häpeää vaan. Ja muuten vastatkaa ny siihen kysymykseen ny vaan

      • Va Va Voom

        jaa, opettele ensin tuntemaan sana "myötähäpeä" niin voin harkita vastausta :D


    • JJOUJOUJOU

      Et vaan tainnut tajuta, vastaa ny siihen kysymykseen vaan

    • JJOUJOUJOU

      noh? mitä kävi tuliko cheek kosimaan ovelle?

    • JJOUJOUJOU

      No näin sit tässä kävi, ei uskalleta vastata mitää ku ideat väistää se aihe oikeesta räpistä loppu

      • Vihdoinki

        Niin se on, sit se miettii koko yön mitä vastaids..


    • mallamus

      Va va voom, miksi olet laittanut tänne noin epäasiallisia kommentteja? Siis ihan oikeesti... Ja minkä takia et kunnioita vanhaa musiikkia? Joskus olet ihan fiksu tyyppi joillain palstoilla, mutta kaikissa, mitkä littyvät cheekkiin, taas et. Siis mulla ei oo mitään cheekkiä vastaan. LiigaLovekin on asiallisempi kun sinä.

    • JJOUJOUJOU

      Ja va va voom, oot oikeasti tosi lapsellinen

      • LiigaLove

        Ei pahalla, mut JJOUJOUJOU on lapsellinen, kun ei osaa laittaa edes pisteitä lauseiden perään... :D
        Kirjoitin jo aiemmin samantyyppisen selityksen, mutta painoin sitten takaisin-nuolta, ja koko homma hävisi... Eli en ole kertaakaan sanonut (muistaakseni) etten kunnioittaisi "teidän" räppäreitänne, MINÄ en vaan satu välittämään heidän musiikistaan, niin kuin ette tekään Cheekin, MINUN mielipiteeni vaan on se, että Jaren musiikki on parempaa kuin esimerkiksi 2pacin. Olen muutaman 2pacin laulun kuullut, enkä MINÄ lämmennyt niille, eli MINUN ei tarvitse kuunnella sitä, niinkuin teidänkään ei tarvitsisi kuunnella yhtään Cheekin kappaletta, ellette halua. Jokaisen musiikkimaku koostuu omista mielipiteistä, eikä muiden ole pakko jakaa niitä. :) Eli siis:Kyllä, minä kunnioitan kauemmin räpänneitä. Kunnioitan yhtä lailla myös Cheekkiä, joka on vielä "alkutaipaleella" heihin nähden, vaikka uraa onkin takana lähes 15 vuotta.

        "Cheek räppää vaan leijumisesta ja rakkaudesta"
        Rakkaus on yleinen aihe muiden(kin) genrejen sanoituksissa, ja yli-imelän siirappi-iskelmän sekä mahtipontisten erolaulujen ('pääsen tästä yli!'-tyyppisten) rinnalle on hyvä tuoda myös aito näkökulma räpin kautta. Itsekin genreä kuunnellessanne olette varmasti huomanneet, kuinka paljon enemmän asiaa he saavat yhteen lauluun mahtumaan, paljon realistisempanakin. Leijuminen taas... Itseasiassa joka ikinen laulu Jarelta ei ole leijaleijaleija-meininkiä. Tekään tuskin olette paljoa sen enempää tehneet taustatutkimuksia koskien Jarea, kuin minä vaikka Rakimia, eli näkökantanne on varsin suppea hänen tuotantoonsa nähden, niinkuin minun Rakimin tuotantoon. Ja niinkuin Jonne Aaronkin jotain mainitsi, Jaren lauluissa on eteenpäinkantavaa voimaa, joka saa ihmiset uskomaan itseensä ja kiinnittämään huomion myös niihin asioihin, jotka ovat hyvin. Jos tällaista musiikkia ei saisi tehdä, miten kukaan voisi kuunnella sitä? Jos jotkut haluavat kuunnella sellaista musiikkia, on hyvä, että joku tekee sitä! :)
        PS. Tämän ei ollut tarkoitus olla mitenkään negatiiviseen sävyyn kirjoitettu kommentti, ja korostin minä-sanaa siksi, että halusin osoittaa omat mielipiteeni erikseen, sekä myös ns. Yleisen mielipiteen. Paremmin en osaa selittää...


      • Va Va Voom
        LiigaLove kirjoitti:

        Ei pahalla, mut JJOUJOUJOU on lapsellinen, kun ei osaa laittaa edes pisteitä lauseiden perään... :D
        Kirjoitin jo aiemmin samantyyppisen selityksen, mutta painoin sitten takaisin-nuolta, ja koko homma hävisi... Eli en ole kertaakaan sanonut (muistaakseni) etten kunnioittaisi "teidän" räppäreitänne, MINÄ en vaan satu välittämään heidän musiikistaan, niin kuin ette tekään Cheekin, MINUN mielipiteeni vaan on se, että Jaren musiikki on parempaa kuin esimerkiksi 2pacin. Olen muutaman 2pacin laulun kuullut, enkä MINÄ lämmennyt niille, eli MINUN ei tarvitse kuunnella sitä, niinkuin teidänkään ei tarvitsisi kuunnella yhtään Cheekin kappaletta, ellette halua. Jokaisen musiikkimaku koostuu omista mielipiteistä, eikä muiden ole pakko jakaa niitä. :) Eli siis:Kyllä, minä kunnioitan kauemmin räpänneitä. Kunnioitan yhtä lailla myös Cheekkiä, joka on vielä "alkutaipaleella" heihin nähden, vaikka uraa onkin takana lähes 15 vuotta.

        "Cheek räppää vaan leijumisesta ja rakkaudesta"
        Rakkaus on yleinen aihe muiden(kin) genrejen sanoituksissa, ja yli-imelän siirappi-iskelmän sekä mahtipontisten erolaulujen ('pääsen tästä yli!'-tyyppisten) rinnalle on hyvä tuoda myös aito näkökulma räpin kautta. Itsekin genreä kuunnellessanne olette varmasti huomanneet, kuinka paljon enemmän asiaa he saavat yhteen lauluun mahtumaan, paljon realistisempanakin. Leijuminen taas... Itseasiassa joka ikinen laulu Jarelta ei ole leijaleijaleija-meininkiä. Tekään tuskin olette paljoa sen enempää tehneet taustatutkimuksia koskien Jarea, kuin minä vaikka Rakimia, eli näkökantanne on varsin suppea hänen tuotantoonsa nähden, niinkuin minun Rakimin tuotantoon. Ja niinkuin Jonne Aaronkin jotain mainitsi, Jaren lauluissa on eteenpäinkantavaa voimaa, joka saa ihmiset uskomaan itseensä ja kiinnittämään huomion myös niihin asioihin, jotka ovat hyvin. Jos tällaista musiikkia ei saisi tehdä, miten kukaan voisi kuunnella sitä? Jos jotkut haluavat kuunnella sellaista musiikkia, on hyvä, että joku tekee sitä! :)
        PS. Tämän ei ollut tarkoitus olla mitenkään negatiiviseen sävyyn kirjoitettu kommentti, ja korostin minä-sanaa siksi, että halusin osoittaa omat mielipiteeni erikseen, sekä myös ns. Yleisen mielipiteen. Paremmin en osaa selittää...

        hihiiiii! Nuo vaan luulee että pakenen heitä ja pelkään vastata. Tässä on mun oma osuus, jos se on teidän elämästä kiinni.
        - juu, mullekki on a.i.v.a.n. Sama mitä te kuuntelette. Se ei vaikuta onneks mun elämään.
        - jos cheek ei voi kiinnostaa, niin miksi edes tulet tänne palstalle?
        - pystytä oma "teltta" ja niin voit keskustella näin ollen 2pacin ja mitä muita niitä ny samperi oli fanejen kaa.
        -Jos sul on huono olla, älä pura sitä muhun.
        - se on sit ikuisesti moikka, jos kerta meillä ei ole mitään yhteist asiaa joka kiinnostais molempia. Sillä mä en kuluta aikaani väittelyyn ja kaikkeen muuhun.


      • Va Va Voom
        Va Va Voom kirjoitti:

        hihiiiii! Nuo vaan luulee että pakenen heitä ja pelkään vastata. Tässä on mun oma osuus, jos se on teidän elämästä kiinni.
        - juu, mullekki on a.i.v.a.n. Sama mitä te kuuntelette. Se ei vaikuta onneks mun elämään.
        - jos cheek ei voi kiinnostaa, niin miksi edes tulet tänne palstalle?
        - pystytä oma "teltta" ja niin voit keskustella näin ollen 2pacin ja mitä muita niitä ny samperi oli fanejen kaa.
        -Jos sul on huono olla, älä pura sitä muhun.
        - se on sit ikuisesti moikka, jos kerta meillä ei ole mitään yhteist asiaa joka kiinnostais molempia. Sillä mä en kuluta aikaani väittelyyn ja kaikkeen muuhun.

        ja mallamus, koska cheek tekee mut hulluksi! ;P


    • JJOUJOUJOU

      No ollaanpas ny sitä aikusmaisia kun on oikee pisteet... kyllä te varmaa selvää saatte ilman näitä pisteitäkin? No kuitenkin liigalove ei mulla ole mitään cheekkiä tai sua vastaan mutta va va voom käyttäytyy kyllä tosi lapsellisesti eikä näköjään tiedä edes 2paccia hah. Luulee että cheek on joku legenda tai joku ainoa räppäri. Ja tu 2pac vertaus tuli vain siitä koska on niin legendaarinen ja oikeasti en kuuntele sitä niin paljon, mutta kuuntelen silti Mut haluan vaan sanoa yhden jutun cheekistä... Eli ei sillä mitään sellaisia syvällisiä juttuja nyt oikeasti ole otetaan ny esimerkiksi 2pac, jos kuuntelette 2pacin keep ya head up, changes, brendas got a baby, gangsters paradise, . Mutta cheekin esim tuo orjantappuraa kertoo mitä cheek itse tekee. Mutta minun nuo jotkut sanomat biisit kertovat yhteiskunnasta ja kaikesta tärkeästä oikeesti. ja se tais olla tuo keep ya head up missä 2pacilta tulee yksi mun lempi laineista ''They got money for poors but they cant feed the poor'' Ja liigalove jos olen ymmärtänyt oikein, sinä laitoit tuohon 'ketkä kuuntelee räppii'' keskusteluun nimimerkillä takapulpetin tyttö viestin jossa luki että kaikki englanninkielinen on samaa sontaa ja cheek on paras. Eli tuoko on sitä kunnioitusta? Noh, kai mä sitten uskon. Mutta mun mielestä suomiräppi ja sitten se kasari ja ysärin hiphop on aika eri juttu. Mutta eniten vaan ärsyttää se että cheek saa miljoonia ja Esim tää räppäri joka on todella hyvä ei ole niin suosittu


      http://www.youtube.com/watch?v=82GFetmJgPI



      http://www.youtube.com/watch?v=b8hzVyMQyaQ


      Ja turha väittää ettei teillä ole sellaisia ns ''vääriä kommentteja'' ittelläni ainakn on ja eihän se hyvä juttu ole mutta mä en pysty olla tekemättä mitä haluan, enkä ajattele ikinä melkeen mitä teen mutta ilmaisen mielipiteeni aina oikein. Ja suoraan sanottuna VIHAAN cheekin uusinta sokka irti paskaa.

      • LiigaLove

        Se oli kaiketi hätäpaisssään julkaistu kommentti multa. Eli ei sillä, että kaikki muu olisi huonoa, vaan sillä, etten ITSE ole sattunut löytämään ketään mielenkiintoista ulkomaalaista räp-artistia, jota tykkäisin kuunnella. Anteeksi! :)


      • Janina
        LiigaLove kirjoitti:

        Se oli kaiketi hätäpaisssään julkaistu kommentti multa. Eli ei sillä, että kaikki muu olisi huonoa, vaan sillä, etten ITSE ole sattunut löytämään ketään mielenkiintoista ulkomaalaista räp-artistia, jota tykkäisin kuunnella. Anteeksi! :)

        samaa mieltä LiigaLoven kans Jarella on MIEHEKÄS ääni eikä mikään ärsyttävä ininä


      • Vihdoinki
        LiigaLove kirjoitti:

        Se oli kaiketi hätäpaisssään julkaistu kommentti multa. Eli ei sillä, että kaikki muu olisi huonoa, vaan sillä, etten ITSE ole sattunut löytämään ketään mielenkiintoista ulkomaalaista räp-artistia, jota tykkäisin kuunnella. Anteeksi! :)

        Koko keskusteluhan on mielipiteisiin perustuva, mutta aika monen mielipide on muuttunut tässä välissä. LiigaLove & Va Va Voom ovar alkaneet kirjoittaa täysin eritavalla...
        Ja omasta mielestä HUOM! omasta mielestä, Cheek on kaupallista paskaa. En vaan pysty nauttimaan sen kuuntelemisesta.


    • JJOUJOUJOU

      cheek on kaupallista mutta kaikki lil wayne ja justin bieberit on pahempia... Niillä koitetaan aivopestä ihmisiä esim lil waynen aiheet .. seksi, raha mikäs muukaan? ja sillä sitten koitetaan saada lapset uskomaan ettei elämässä ole muuta kun nuo aiheet mitä nyt mainitsin

      • TheNastyFace

        cheekin musiikkivideot ovat ilmaista pornoa


      • Va Va Voom
        TheNastyFace kirjoitti:

        cheekin musiikkivideot ovat ilmaista pornoa

        pornosi on kyllä aika laimeaa, jos niin väität.


      • Janina
        Va Va Voom kirjoitti:

        pornosi on kyllä aika laimeaa, jos niin väität.

        vittu ny si lakkaa se Jaren haukkuminen sen musavideot ei ole mtään ilmaista pornoa eikä muutenkaa pornoa t janina 12v


      • Rollface
        Janina kirjoitti:

        vittu ny si lakkaa se Jaren haukkuminen sen musavideot ei ole mtään ilmaista pornoa eikä muutenkaa pornoa t janina 12v

        Aika huono toi sun äidinkielesi.
        Et sattumoisin ole tietoinen, että teksti on paljon vakuuttavampaa, jos se on kirjoitettu hyvin eikä sanaa "vittu" ole ängetty joka paikkaan. Viestis alko naurattamaan mua..


    • Mielipide...

      Suurin osa videoista koostuu vain siitä, että yritetään kopioida muita tunnettuja videoita tai sitten lisätään vähäpukeisia naisia. Musiikkikin on mitäänsanomatonta toistoa, josta varmaan mietitään kymmenen vuoden kuluttua "kuinka kukaan voi oikeasti pitää tuosta". Näin kävi Beatlesille, Rolling Stonesille, Pikku G:lle,... eikä kukaan artisti voi sitä välttää.

      Todennäköisesti jos Cheak olisi 40-vuotias ukko, ei hänestä kukaan teini välittäisi vaikka "jare olisikin nii ihana..." tai vaikka "hän räppäisi vain leijumisesta ja rakkaudesta".

      • Parela

        cheek ei oo mun juttu, mut anna mä meen on iha ok


    • cheekin ykkös fani

      vastaukset!

      Ootko käynyt keikalla?juu kaks keikkaa on jo takana kolme tulossa
      Mitkä levyt sulla on?kaikki paitsi kasvukipuja
      Mikä on paras levy ja miksi?sokka irti
      Parhaat kappaleet ja miksi?kyyneleet,ei oikotietä ja ne tekee
      Huonoimmat kappaleet ja miksi?ei sellasta oo
      Mistä saakka oot kuunnellut?en nyt muista mut kauan
      Mitä mieltä ulkonäöstä?sairaan komee
      Entä pukeutumisesta?hyvä pukeutuja
      Mitä mieltä hänestä tossa Vain elämää-ohjelmassa, jos oot seurannut? ohjelma oli aivan paras ja katoin vaan koska cheek oli siinä
      Parasta musiikissa? sanat
      Parasta ulkonäössä? kasvot
      Onko sulla jotain fanituotteita?huppari,kaulakoru,t.paita ja muuta rintamerkki
      Mitä niistä tahtoisit?kaikki
      Onko nimmaria?en oo saanu haluaisin kyl
      onko julisteita tai kuvia hänestä huoneessasi? huoneen seinät täynnä ja vaatekaapin ovet täynnä
      Mitä mieltä olet uudistetuista nettisivuista?ihan hyvä
      Oletko seurannut Twitterin, Facebookin tai Instagramin kautta?kaikissa oon seurannut... :D

    • Ah Cheek!!

      Ootko käynyt keikalla? -Joo
      Mitkä levyt sulla on? -Ajattelin kyl hankkii niitä, mut ei mul taida nyt olla ku 2
      Mikä on paras levy ja miksi? -
      Parhaat kappaleet ja miksi? -Syypää sun hymyyn, Mitä tänne jää, Sokka irti, Kyyneleet. Niissä nyt vaan on hyvä meininki ja jää mieleen
      Huonoimmat kappaleet ja miksi? -Ei oo huonoja!
      Mistä saakka oot kuunnellut? -Kauan
      Mitä mieltä ulkonäöstä? -Ah, komee

      • taloussiirappi

        kyllä alatte tyhmät tekin fanittamaan cheekkiä, kunhan maistatte dan succer - siirappia. Taloudellista. Eli taloussiirappi. Ja väite tuosta red bullista: red bull on kyllä ihan hemmetin pahaa! Mulle se ei kyllä mitään siipiä anna, vaikka litran joisin. Ehkä kauheen olon,millon tekee mieli oksentaa Ipadin päälle :\


      • Tiihone
        taloussiirappi kirjoitti:

        kyllä alatte tyhmät tekin fanittamaan cheekkiä, kunhan maistatte dan succer - siirappia. Taloudellista. Eli taloussiirappi. Ja väite tuosta red bullista: red bull on kyllä ihan hemmetin pahaa! Mulle se ei kyllä mitään siipiä anna, vaikka litran joisin. Ehkä kauheen olon,millon tekee mieli oksentaa Ipadin päälle :\

        5Th Elementin kovin\kuuluisin jäsen !!


      • häpeä juudas

        Äijä on varettanu sen tuotantoo..Lollotilol..Ihme köyhä.


    • on sillä leukaa

      En kuuntele, en oo tavanut..Mut oon kuvan nähnyt joskus
      ja sanoisin, et siitä sais ihan fiksunnäkösen nuoren miehen jos leuasta l
      ohkottais 2/10 osaa pois, vaikka Hjallikselle ja Kalinaiselle omat..
      Niin vieläkin jäis ihan hyvän kokonen lankku jäljelle.

      • korppi™

        hei näin suosittu keskustelu hukkunut(ihme juttu)


        zeus


    • cheekliiga2

      Mist voi ostaa CHEEKIN fanituotteita? (EI tehtaanmymälästä) oisko jotai muuta ku se (

    • etteivaanois...

      sanokaapa onko koskaan julkisuuteen annettu yhtään naisen nimeä joka ois seurustellut cheekin kanssa? ei ole. aika outoa, vai mitä ;)

    • Anonyymi

      Mie haluisin jaren numeron oon kuunnellu jaren musiikkia jo 0v asti miun pikku veljen nimi on tehty jaren nimi kirjainten mukaan eli JHT mut miun veljen Jokiniemi on jare Hugo tolonen mut jare voisitko antaa siun numeron

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe