Mitkä ovat tällä hetkellä ammattikoulussa sellaisia aloja joissa on ihan varma palkallinen työ valmistumisen jälkeen ja ei lainkaan työttömyyttä? Olen sen verran kova työfani että en haluaisi ikinä olla työttömänä ihmisenä.
Varmat alat tällä hetkellä?
201
5464
Vastaukset
- dgnpdsngo
lähihoitaja
- Työfani olen M
Kiitos olen koulutukseltani jo fysioterapeutti,
mutten saa mieleisiäni töitä Uudeltamaalta. - Kaupunkilainen 6
Työfani olen M kirjoitti:
Kiitos olen koulutukseltani jo fysioterapeutti,
mutten saa mieleisiäni töitä Uudeltamaalta.Muuta muualle sieltä Uudeltamaalta !
- osaatko mitään?
Lähihoitaja todellakin ja LVI alallakin kuulemma vielä pulaa osaavista tekijöistä.
Eli siis, jos et osaa mitään niin lähihoitajana työllistyy silti, jos olet taitava käsistäsi niin LVI voisi olla vielä parempi. Mutta jos olet huono niin älä mene LVI:lle, siellä pitää olla pätevä.- Työfani M
Osaanko mitään. Olen uusimaalainen fysioterapeutti, ja omasta mielestäni kirjoitankin aika hyvin. Käyn näillä palstoilla muuten aina kun ehdin. Harrastan myös koiria!!
- Mikko-sika
Työfani M kirjoitti:
Osaanko mitään. Olen uusimaalainen fysioterapeutti, ja omasta mielestäni kirjoitankin aika hyvin. Käyn näillä palstoilla muuten aina kun ehdin. Harrastan myös koiria!!
Joo nyt tiedän miksi et saa töitä . Ne on ne koirat ! - Mut älä välitä en määkään saa töitä . Se onkin sikahyvä ! Ehdit ainakin ulkoituttaa kunnolla niitä piskejä .
- KTP
Mikko-sika kirjoitti:
Joo nyt tiedän miksi et saa töitä . Ne on ne koirat ! - Mut älä välitä en määkään saa töitä . Se onkin sikahyvä ! Ehdit ainakin ulkoituttaa kunnolla niitä piskejä .
No huh, huh... Jo on katkeraa tekstiä... Surullista...
- tarve sosiaaliselle
Työfani M kirjoitti:
Koiria "harrastavat" eivät ainakaan sovellu lähihoitajiksi, koska koiraharrastajille koirat ovat ihmisiä tärkeämpiä.
- miten ois
Työfani M kirjoitti:
opiskele kokiks, niin liharuokaa tehdessä koiratkin sais osansa. mutta kannattaa valita ammattioppilaitos huolella.
- metsuri4