Mistähän kyse. Kaverin kannettavassa XP Home -käyttöjärjestelmän koneessa ostamani Sandisk 256Mt USP muisti toimii niinkuin pitäisikin. Oma XP Pro -koneeni ei noteeraa mitenkään ko. kapinetta. Valo tikun päässä palaa - siinä ainoa sen olemassaolon muistutus. Saman usb väylän kautta olen purkanut mm. digikameran kuvia eli olettaisin sen olevan kunnossa. On sormi suussa.
USB-muisti
4
452
Vastaukset
- tikku
Omassani joutui asentamaan ajurin.
Kaverin koneessa toimi ilman.
Jos muistin mukana ei tullut ajuria,
kysyhän myyjältä.- Belsebub
Ei XP/ME/2000 tarvitse ajureita USB-muistille.
Ihmeellistä. Kun tökkäät sen kiinni, niin katso USB laitteista onko se tunnistettu sinne. Siis laitehalklinnasta. omakone oikeahiiri -> ominaisuudet -> laitehallinta... - tikku
Belsebub kirjoitti:
Ei XP/ME/2000 tarvitse ajureita USB-muistille.
Ihmeellistä. Kun tökkäät sen kiinni, niin katso USB laitteista onko se tunnistettu sinne. Siis laitehalklinnasta. omakone oikeahiiri -> ominaisuudet -> laitehallinta...Ilmaisin itseni epäselvästi.
Mutta näin ongelma korjaantui:
"Ongelma johtuu Windows
2000 -ympäristöistä asennuksen puuttuvista USBNTMAP.SYS -ja
USBSTOR.SYS -tiedostoista. Ko. tiedostot asentuvat oikein allaolevan ohjeen
mukaan."
"Windows XP/2000
Start the Add New Hardware Wizard. Important: Do not exit the wizard.
A. Click "Start, select "Search" and choose "For Files or Folders".
B. Under "Look in", select the computer's hard drive.
C. Type "driver.cab" and click Search Now.
D. If the icon indicates the files are compressed, the user will have to use
Winzip to decompress the files and extract them to a specific location so
the operating system can find them.
E. Write down the location of the file.
Note: If the driver.cab file was not found on the hard drive, insert the
Windows install CD and repeat the above steps to find the file on the CD.
F. From the Add New Hardware Wizard, click the "Browse" button.
G. Locate the "driver.cab" file you wrote down and click OK.
Click OK to complete the installation of the files."
- pipsa
Ongelma ratkesi sattumoisin näin: Koneessani (Fujitsu) on usb -portti etupaneelissa. Sen kautta olen kuvia purkanut ja sen sellaista ja joka ei mitenkään reagoinut Sandisk 2.0 256 Mt (Anttila Hämeenlinna 59,90 e) muistitikkuun. Tuli mieleen, että yleensä olen koneissa nähnyt vähintään 2 usb -porttia vierekkäin. Omassani oli 1... Kunnes löysin takaa toisen. Sen kautta pelaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711