Onko kukaan tuunaillut kyseistä autoa? Siinähän on jo vakiona yli 200 HV..
Vastaukset 4
- PT GT
On tuunannut!
- kerrohan
Mitä kaikkea?
- --..--
Ei tarvii mennä tuunailemaan. Kyseinen tekniikka on niin paskaa koko autossa että hajoo alle. Katteleppa katsastustilastoja yli 30% pt cruisereista saa hylätyn joka kerta.
- GT PT
mutta paljon vähemmän kuin muilla merkeillä ;) Ja sitä paitti, ainut mistä omani on jäänyt katastuksessa kiinni, on raidetangon päät, joita en muista ikinä tarkistaa ennen sitä, ja painavassa autossahan ne tuppaavat menemään. Käyppäs muuten ajamassa ko. autolla niin saattaa mieli muuttua ;) Sanomistesi perusteella, et ole koskaan päässyt sellaisella ajamaan tai edes kyytiin.. mutta jos joku normiauto kelpaa niin mikäs siinä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493