Olen miettimässä Canonin G1X:n ostoa alkuvuonna 2013, mutta huomasin, että G1X tuli markkinoille jo tammikuussa 2012, eli siitä tulee jo vuosi.
Yleensä Canonilta tämän luokan kameroista tulee uusi versio vähintään vuosittain, onko nyt siis huhuiltu jo seuraavaa versiota tästä.
Kameran malli-iällä ei tietysti muuten ole juuri mitään merkitystä, eikä uusi malli edes aina vanhaa parempia, mutta ajattelin, jos tässä uudessa mallissa olisi pari itselleni tärkeää muutosta vanhaan, mm. kääntyvä näyttö omassa käytössäni turha, vain helpommin rikkimeneviä osia, ilman hyötyä itselleni.
Samoin ajattelin, jos uudessa mallissa olisi objektiivissa parempi valovoima, kun Suomen hämärässä tulee kuvailtua.
Onko jollakin siis tietoa, onko tästä G1X:stä tulossa uutta mallia, ja jos on, niin milloin?
Canon G1X:stä uusi versio?
miettivä..
2
256
Vastaukset 2
- 2 linkkivinkkiä
Kannattaa seurata sivustoja
http://www.canonrumors.com/
http://www.canonwatch.com/
Itse olen seurannut kyseisiä sivustoja, mutta tuolla ei ole puhuttu mitään G1X:n seuraajasta - tosin pokkareista ei usein liiku ennakkohuhuja. Kääntyvä näyttö tuskin poistuu, koska G15:sta se poistui. Valovoiman kasvattaminenkin voisi olla aika haastavaa.elleivät tee kiinteää polttoväliä. Ehkä tuovat rinnakkaismallin 18 mm/2,0 objektiivilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510