Saunalahti ja DNA ovat kaksi yhtä surkeaa liittymää.
Saunalahti tuplalaskuttaa,ja DNA ei kuulu hyvin.
Siinä oli lyhyt kommentti kummastakin, kiitos.
Saunalahti ja DNA ovat!!
6
978
Vastaukset
- huh
Mä en sanois kyllä dnan kuuluvuutta heikoks, kyllä kuuluu tosi hyvin ja palkit on täysillä. Missä lienetkään koekäyttänyt dnatasi kun et saanut kuulumaan.
- tyytyväinen
Asenna puhelinäänet kovemmalle, niin kuulet.
Dna kuuluu hyvin koko maassa.
Tiesitkö ,että elisakin on vuokrannut danalta tolppia:)- Mustikka
Minulle soitettiin heinäkuussa paikallisesta puhelinfirmasta ja ehdotettiin dna:n liittymän ottamista. Kun kerroin, että haluan liittymän, joka toimii myös Pohjois-Suomessa (Saariselkä-Inari -alueella), myyjä lopetti puhelun lyhyeen ja sanoi, että dna ei tosiaan pelaa siellä. Joten se siitä dna:n kuuluvuudesta koko maassa. Minulle on tärkeää, että puhelin toimii reissussakin, eikä vain kodin ja työpaikan välillä.
- tyytyväinen
Mustikka kirjoitti:
Minulle soitettiin heinäkuussa paikallisesta puhelinfirmasta ja ehdotettiin dna:n liittymän ottamista. Kun kerroin, että haluan liittymän, joka toimii myös Pohjois-Suomessa (Saariselkä-Inari -alueella), myyjä lopetti puhelun lyhyeen ja sanoi, että dna ei tosiaan pelaa siellä. Joten se siitä dna:n kuuluvuudesta koko maassa. Minulle on tärkeää, että puhelin toimii reissussakin, eikä vain kodin ja työpaikan välillä.
Kyllä se dana kuuluu inarissa ,saariselällä ja muuallakin lapis ihan hyvin.
Laanilan ruskapäivätansseissa ei kuulu, mut ei siellä muutenkaan mitään kuule:)
Pihalla kyllä kuuluu
Ihmeellistä kusetusta tuosta danan kuulumisesta , elisa isossa osassa danan mastoissa vuokralla, miten sekin sit vois kuulua.
Itte ramppaan työni vuoksi hangon ja utsjoen väliä ja dna kuuluu yhtä hyvin kuin sonera , toisissa paikoissa toinen paremmin ja toisessa toinen.
- kessu
mutta Saunalahti laskutti tytärtä kahdesti heinäkuulla. Otti liittymän kesäkuulla tekstarien tähden ja sai heinäkuulla jo 61 ja 38 euron laskut.
- tyrmistynyt
Ihan olet oikeassa!! Saunalahdesta tuli mulle AINA kaksi eri laskua. Toinen aina suurempi ja toinen pikkusen pienempi. Lisäksi väittivät kerran, että olin maksanut laskuni vain puoliksi. Siis haloo, ei kukaan maksa laskua puoliksi. Siis joko kokonaan tai ei ollenkaan! Kamala sota, kun pankissakaan ei näkynyt kyseistä maksusuoritusta ollenkaan, mutta saunalahdella se näkyi ja olin aivan varmana maksanut KOKO laskun. Siis pankissa ei näkynyt kyseista laskua, mutta S-lahdessa se näkyi puoliksi maksettuna. Tiedättekö mitä...Saunalahti group KUSETTAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648