Kuinka tarkkaan Suomessa tyyliin isommissa matkailukaupungeissa valvotaan asiakkaiden aamupalalle menoa? Mitä olen seurannut joidenkin hotellien toimintaa, niin vaikuttaisi että sinne buffettiin saisi talsia ihan kuka tahansa. Kun miten isommissa hotelleissa voisi tuntea jokaista asukasta varsinkin kun vuoro vaihtuu aamulla?
Vastaukset 4
- Nakitjamuut
Kyllä täälläkin valvotaan. Olishan se noloa jäädä itse teosta kiinni.Eikä se aamupala paljoa maksa.Huonosti sulla menee jos tää pitää ilmasiksi haukata.
- matkailija1
Kerrotko että missä vaiheessa sanoin itse haluavani harrastaa vilpillistä toimintaa? :)
- enlähtistestaamaan
No tuskinpa muuten kysyisit. Aika monessa hotellissa kysytään aamupala-asiakkaalta huoneen numero ja ruksataan sitten johonkin listaan. Hotellihenkilökunnalla lienee myös tarkemmat silmät ja havainnointikyky kuin mitä ulkopuolisesta näyttää.
- Nautinto 33333
Ei maistu , eikä saa kiksejä jos talsii ettei oo yöpyny tai maksamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673