Kovin sekoilevalta näyttää tämän ministeri Kyllösen touhut.
Joko lienee lähtölaskenta käynnissä pois ministerin paikalta ?
Sekoileva Kyllönen ?
39
489
Vastaukset
- ripethepooh
Toivottavasti!
Kaikkien alojen asiantuntija.
Liikenneministeri joka ei saa ajaa kuin mopoo, fillaria ja omia asioitaan.
VOI PERKELE, eiks sitäkin hommaa vois hoitaa joku joka jotain asioista TIETÄÄ?
http://wikithepooh.wikispaces.com/Apinan aatoksia - Topakka tyttö on
Mitäs te arvostelette Kyllösen touhuja, hyvin on hoitanut hommansa. Lähtölaskennan puolesta ei ole pelkoa kuin korkeintaan valtion virkamiehillä. Ei mennyt ääni hukkaan tälläkään kerralla.
- Vaihtoon...
Luulisi hävettävä Kyllöstä äänestäneitä !
Ehdottomasti vaihdettava johonkin toiseen henkilöön.
Vaikka kokoomuksen Kimmo Sasiin. - 5-14=
Paljonko oli kyllösen kouluarvosana laskennosta?
- Topakka tyttö on
Kutosellakin on jo päästy pääministeriksi asti eli turha tuijottaa numeroita, teot ratkaisevat.
- kainuu ei opeta
Se on kovaa peliä politiikka tuolla valtakunnan huipulla. Kun paukut ei riitä, niin ne ei silloin riitä!
Sama juttu Suomussalmen formulakuskin kanssa, vaikka hän on parempi formulakuski kuin yksikään toinen kainuulainen, niin minkäs teet kun paukut ei riitä... - lkjhgfd
sekoileva j-pennanen
- Jalon kangas
Tämä Kyllönen näyttää ihan 55-vuotiaan näköiseltä.
- 55v ja rapiat
Minun silmiin kyllä näyttää tyttöseltä.
- Vanhassa muotissa
55v ja rapiat kirjoitti:
Minun silmiin kyllä näyttää tyttöseltä.
Sitähän ne 55-vuotiaat tytöt ovat !
- Hyvä Kepu !!!!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112016349749_uu.shtml
Näihin keskusta vaatii vastausta - "Kuka johtaa ministeriötä?"
"Kenen nimissä liikenne- ja viestintäministeriöstä on lähetetty
Liikennevirastolle ohjauskirjeet 4.6.2012 ja 19.9.2012
tiehankkeiden uudelleen arvioimisiksi, josta ette kertomanne
mukaan ole ollut tietoinen, vaikka työryhmässä oli mukana
liikenneministeriön edustaja?"
"Kuka johtaa liikenneministeriötä? Kerrotte nähneenne
Liikenneviraston muistion vasta viime viikon perjantaina, kun
maakuntien ely-keskuksissa siitä on ollut tieto jo useita
viikkoja. Jos liikenneministeriössä joku on tietämättänne
toiminut omin päin, mihin toimenpiteisiin aiotte ryhtyä? " - tyyhmä
Äkkipikainen runoratsu laukkasi vatukkoon.Ällö ilmestys.
- ÖYK ja YÖK
Äänekäs öykkäri, pitää ääntä kuhmolaiseen tyyliin. Ei tarvii toisia kuunnella, minä oon aina oikeessa, muut väärässä. Näin Kuhmossa.
Kyllönen, Kuhmosta kotosin ja sen huomaa!
- Uudet Kallansillat
Merjahan nosti kissan pöydälle! Sanoi Katainenkin.
Rötösherrat kiipeliin, mihin hävisi 100-150 miljoonaa tierahoja??? - juppana2
en äänestäny sdp.ja vasemmistoa edes -70 luvulla,vaik duunari olen.ei tarvinnu takkia kääntää -kun punikkivalto meni katolleen -90 luvun alussa,ja tiedän miltä näyttää tiet kommari-valtioissa,esim pietari moskova-kiova-goomel vitebski.väleillä.
- vapaamatkustajat :-(
Hyvin on kuitenkin kelvannut ammattiliittojen neuvottelemat etuisuudet kuten pekkapäivät etc, vai luuletko että työnantajat ovat nämä sinulle hyvää hyvyyttään myöntäneet?
- tuunari69
vapaamatkustajat :-( kirjoitti:
Hyvin on kuitenkin kelvannut ammattiliittojen neuvottelemat etuisuudet kuten pekkapäivät etc, vai luuletko että työnantajat ovat nämä sinulle hyvää hyvyyttään myöntäneet?
Pekkaspäivät ja muut normaaleille työmarkkinoile kuulumattomat asiat pitäisi poistaa heti. Ansiosidonnaiset myös. Katsos miten on käynyt työvoimavaltaisten alojen kilpailukyvylle ja sitä kautta työpaikoille Suomessa, ne ovat kadonneet muille maille vierahille.
Pekkaspäivät on malliesimerkki muitten siivellä matkustamisesta. Palkkaa ollaan vailla tekemättömästä työstä. - vapaamatkustajat :-(
tuunari69 kirjoitti:
Pekkaspäivät ja muut normaaleille työmarkkinoile kuulumattomat asiat pitäisi poistaa heti. Ansiosidonnaiset myös. Katsos miten on käynyt työvoimavaltaisten alojen kilpailukyvylle ja sitä kautta työpaikoille Suomessa, ne ovat kadonneet muille maille vierahille.
Pekkaspäivät on malliesimerkki muitten siivellä matkustamisesta. Palkkaa ollaan vailla tekemättömästä työstä.Ammattiyhdistysliike on neuvotellut tuunari69:llekkin mm.seuraavia etuja: viisipäiväinen työviikko, vähimmäispalkka, palkalliset lomat, 8 tunnin työpäivä ja eläkäikä.
Ilmeisesti sinä olet valmis siirtymään kuusipäiväiseen työviikkoon, jossa palkka voi olla niin alhainen kuin työnantaja ilkeää maksaa, lomia ei ole ole, työpäiväkin vähintään 10 tuntia. Tällä tahdilla kun painetaan duunia niin kovin moni ei sitten pääsekkään henkissä eläkkeelle 70 vuotiaana.
Monet yllä luetellut asiat tulee kuin Manulle illallinen kun kaikki duunarit läpi suomen maan äänestävät pää pystyssä ja rinta rottinkilla sitä puoluetta joka on ollut top1 jo jonkun aikaa.
- pennanen on kuningas
pennanen on kuningas
- lestadiolainen penna
lestadiolainen pennanen
- ylämaan m
Kyllönen on hoitanut työnsä annnetaan jatkaa samaa rataa.
Taitaa kepulaisia harmittaa kun noin kirjoittavat. - vagta homma
Hyvin on ruoka ainakin maittanut.
- Benedictus
Ketuttaako
- persu pennanen
persu pennanen
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- peruS on rautaa
peruS on rautaa
- kepu on syvältä
kepu on syvältä
- myyräntyötä
myyräntyötä
- Juusoppikamarainen
Kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617660- 1334404
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313675- 213028
- 232582
- 272553
- 472130
- 252130
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3842080- 322028