Sekoileva Kyllönen ?

Kovin sekoilevalta näyttää tämän ministeri Kyllösen touhut.
Joko lienee lähtölaskenta käynnissä pois ministerin paikalta ?

39

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripethepooh

      Toivottavasti!

      Kaikkien alojen asiantuntija.
      Liikenneministeri joka ei saa ajaa kuin mopoo, fillaria ja omia asioitaan.
      VOI PERKELE, eiks sitäkin hommaa vois hoitaa joku joka jotain asioista TIETÄÄ?

      http://wikithepooh.wikispaces.com/Apinan aatoksia

    • Topakka tyttö on

      Mitäs te arvostelette Kyllösen touhuja, hyvin on hoitanut hommansa. Lähtölaskennan puolesta ei ole pelkoa kuin korkeintaan valtion virkamiehillä. Ei mennyt ääni hukkaan tälläkään kerralla.

    • Vaihtoon...

      Luulisi hävettävä Kyllöstä äänestäneitä !
      Ehdottomasti vaihdettava johonkin toiseen henkilöön.
      Vaikka kokoomuksen Kimmo Sasiin.

    • 5-14=

      Paljonko oli kyllösen kouluarvosana laskennosta?

      • Topakka tyttö on

        Kutosellakin on jo päästy pääministeriksi asti eli turha tuijottaa numeroita, teot ratkaisevat.


    • kainuu ei opeta

      Se on kovaa peliä politiikka tuolla valtakunnan huipulla. Kun paukut ei riitä, niin ne ei silloin riitä!

      Sama juttu Suomussalmen formulakuskin kanssa, vaikka hän on parempi formulakuski kuin yksikään toinen kainuulainen, niin minkäs teet kun paukut ei riitä...

    • lkjhgfd

      sekoileva j-pennanen

    • Jalon kangas

      Tämä Kyllönen näyttää ihan 55-vuotiaan näköiseltä.

      • 55v ja rapiat

        Minun silmiin kyllä näyttää tyttöseltä.


      • Vanhassa muotissa
        55v ja rapiat kirjoitti:

        Minun silmiin kyllä näyttää tyttöseltä.

        Sitähän ne 55-vuotiaat tytöt ovat !


    • Hyvä Kepu !!!!

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112016349749_uu.shtml

      Näihin keskusta vaatii vastausta - "Kuka johtaa ministeriötä?"

      "Kenen nimissä liikenne- ja viestintäministeriöstä on lähetetty
      Liikennevirastolle ohjauskirjeet 4.6.2012 ja 19.9.2012
      tiehankkeiden uudelleen arvioimisiksi, josta ette kertomanne
      mukaan ole ollut tietoinen, vaikka työryhmässä oli mukana
      liikenneministeriön edustaja?"

      "Kuka johtaa liikenneministeriötä? Kerrotte nähneenne
      Liikenneviraston muistion vasta viime viikon perjantaina, kun
      maakuntien ely-keskuksissa siitä on ollut tieto jo useita
      viikkoja. Jos liikenneministeriössä joku on tietämättänne
      toiminut omin päin, mihin toimenpiteisiin aiotte ryhtyä? "

    • tyyhmä

      Äkkipikainen runoratsu laukkasi vatukkoon.Ällö ilmestys.

      • ÖYK ja YÖK

        Äänekäs öykkäri, pitää ääntä kuhmolaiseen tyyliin. Ei tarvii toisia kuunnella, minä oon aina oikeessa, muut väärässä. Näin Kuhmossa.
        Kyllönen, Kuhmosta kotosin ja sen huomaa!


    • Uudet Kallansillat

      Merjahan nosti kissan pöydälle! Sanoi Katainenkin.
      Rötösherrat kiipeliin, mihin hävisi 100-150 miljoonaa tierahoja???

    • juppana2

      en äänestäny sdp.ja vasemmistoa edes -70 luvulla,vaik duunari olen.ei tarvinnu takkia kääntää -kun punikkivalto meni katolleen -90 luvun alussa,ja tiedän miltä näyttää tiet kommari-valtioissa,esim pietari moskova-kiova-goomel vitebski.väleillä.

      • vapaamatkustajat :-(

        Hyvin on kuitenkin kelvannut ammattiliittojen neuvottelemat etuisuudet kuten pekkapäivät etc, vai luuletko että työnantajat ovat nämä sinulle hyvää hyvyyttään myöntäneet?


      • tuunari69
        vapaamatkustajat :-( kirjoitti:

        Hyvin on kuitenkin kelvannut ammattiliittojen neuvottelemat etuisuudet kuten pekkapäivät etc, vai luuletko että työnantajat ovat nämä sinulle hyvää hyvyyttään myöntäneet?

        Pekkaspäivät ja muut normaaleille työmarkkinoile kuulumattomat asiat pitäisi poistaa heti. Ansiosidonnaiset myös. Katsos miten on käynyt työvoimavaltaisten alojen kilpailukyvylle ja sitä kautta työpaikoille Suomessa, ne ovat kadonneet muille maille vierahille.

        Pekkaspäivät on malliesimerkki muitten siivellä matkustamisesta. Palkkaa ollaan vailla tekemättömästä työstä.


      • vapaamatkustajat :-(
        tuunari69 kirjoitti:

        Pekkaspäivät ja muut normaaleille työmarkkinoile kuulumattomat asiat pitäisi poistaa heti. Ansiosidonnaiset myös. Katsos miten on käynyt työvoimavaltaisten alojen kilpailukyvylle ja sitä kautta työpaikoille Suomessa, ne ovat kadonneet muille maille vierahille.

        Pekkaspäivät on malliesimerkki muitten siivellä matkustamisesta. Palkkaa ollaan vailla tekemättömästä työstä.

        Ammattiyhdistysliike on neuvotellut tuunari69:llekkin mm.seuraavia etuja: viisipäiväinen työviikko, vähimmäispalkka, palkalliset lomat, 8 tunnin työpäivä ja eläkäikä.

        Ilmeisesti sinä olet valmis siirtymään kuusipäiväiseen työviikkoon, jossa palkka voi olla niin alhainen kuin työnantaja ilkeää maksaa, lomia ei ole ole, työpäiväkin vähintään 10 tuntia. Tällä tahdilla kun painetaan duunia niin kovin moni ei sitten pääsekkään henkissä eläkkeelle 70 vuotiaana.

        Monet yllä luetellut asiat tulee kuin Manulle illallinen kun kaikki duunarit läpi suomen maan äänestävät pää pystyssä ja rinta rottinkilla sitä puoluetta joka on ollut top1 jo jonkun aikaa.


    • pennanen on kuningas

      pennanen on kuningas

    • lestadiolainen penna

      lestadiolainen pennanen

    • ylämaan m

      Kyllönen on hoitanut työnsä annnetaan jatkaa samaa rataa.
      Taitaa kepulaisia harmittaa kun noin kirjoittavat.

    • vagta homma

      Hyvin on ruoka ainakin maittanut.

    • Benedictus

      Ketuttaako

    • persu pennanen

      persu pennanen

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • myyräntyötä

      myyräntyötä

    • Juusoppikamarainen

      Kyllä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe