Mistä liikkeistä löydätte vaatteenne xl-kokoiset mimmit? Ei mitään tanttaa... Olen pitkä ja aina vaatteet on surkeita ns. tavismalleissa. Vinkkejä, kiitos.
Kivoja vaatteita XL-naiselle Hämeenlinnasta?
109
3440
Vastaukset
- aehthah
Painon vartioilla on nyt tarjous.
Kannattaa liittyä.- nuijaaaaa!
VI..U MIKÄ MÖLÖ ,HUONOTAPAINEN KIRJOITTAJA OLET!
VÄHÄN KÄYTÖSTAPOJA , VAIKKA KIRJEKURSSIN KAUTTA!
- jujka8
ookko käyny Nansossa, Nansolla on myös nettikauppa. Toimitus parissa päivässä
- Nutrilett rules
Laihduta hyvä ihminen, se kannattaa varmasti, tsemppiä.
- Bileisiin
Onko luetun ymmärtämisen vaikeutta?? En ole mikään läskivyöry ja aion pitää nämä kurvini, ha haa! Kyselin vaateliikkeitä, kun olen vasta tänne muuttanut. Kiitos jujka8 Nanson vinkistä.
- Ymmärrys hoi äly...
XL ei ole sama, kuin lihava
- åfåfhihfi
Ymmärrys hoi äly... kirjoitti:
XL ei ole sama, kuin lihava
XL Naisessa on mistä kiinni pitää.
Siitä on suunnaton etu, kun takaapäin touhuaa. - tositarkoituksella10
åfåfhihfi kirjoitti:
Siitä on suunnaton etu, kun takaapäin touhuaa.Mistä löytyisi minullekkin XL - Nainen?
- tosi on
åfåfhihfi kirjoitti:
Siitä on suunnaton etu, kun takaapäin touhuaa.Takaapäin ei yllä
Päällä ei pysy
Alle ei uskalla mennä
Siinä lihavan akan määritelmä - NUIJA 2
Hanki sinä myös käytöstapoja!
- Vinkkaaja
Vinkki: ei kannata mennä bileisiin - ainakaan Nanson yöpaidoissa.
- Bileisiin
En tiennytkään että Nanso tekee vain yöpaitoja....
- Mikko Alatalo sanoo
Trikoo on riskillä ruma.
- Kyä Alatalo tietää
Mikko Alatalo sanoo kirjoitti:
Trikoo on riskillä ruma.
Riski ihminen rikoossa hikoo.
Nimim. Kokemusta on - Paa kokien
etkö oo vielä ollut pujamabileissä, se vasta kivaa onkin.
- Turha vaiva
Ei XL-kokoiselle kivoja vaatteita löydy mistään.
- iyfyfdyy
Pysy vaan kotona...unohda bileet.
- Teeneitse
Tavastilassa on kai verho- ja kangaskauppa. Kaks metriä leveitä kuoseja. Ompele niistä kolttu.
- tapakasvatusta
Kun luin näitä tekstejä niin tulin siihen johtopäätökseen, että mielummin luen fiksun xl-kokoisen tekstejä, kuin (ilmeisesti) laihemman ja vähemmän fiksun tekstejä.
Miksi kaikki tunnevammaiset ja muulla tavoin ongelmaiset vastailevat asiallisiin kysymyksiin asiattomasti?
- jujka8
Sokoksessakin on jotain xl-vaatteita, en ole vielä ehtinyt kattoon minkälaisia. Voihan tietty Muoti-Siskostakin löytyä... ei kai ne kaikki ole madam-mallistoa?
- nn112233
Muoti Siskot Sibeliuksenkadulla. Kivoja vaatteita kaiken kokoisille.
- Anonyymi
nn112233 kirjoitti:
Muoti Siskot Sibeliuksenkadulla. Kivoja vaatteita kaiken kokoisille.
Ja hyvä palvelu bonuksena
- erererqwere
Lainapeite firma vuokraa pressuja joka lähtöön.
Sitähän sinä kysyit. - Bileisiin
Kiitos paljon vinkeistä! Paria asiallista vastausta lukuunottamatta tuntuu todella, että on ikävä kyllä paluumuuttanut hämeenlinnaan... Kiitos ja kummarrus.
- näin on
Mainostaa yritti
- Vahingoniloa
Tää Bileisiin nim. on se uusi yrittäjä Kasarmikadulta. Ei tärpännyt mainos, kun kukaan ei tarttunut syöttiin.
- leini1
Olen 183cm pitkä ja painan 75kg, vaikuttaako siltä että olisin läski?
Ei tän kokoselle löydy mistään perusputiikeista kunnon vaatteita..
Kysyjälle tiedoksi, Henkka ja Mauri, sieltä löytyy jotain, tiiriössä, kappahl ja lindex nuo mitkä jo mainittiin, ei tästä kylästä oikein tahdo mitään kunnollista löytää..kaikki mitotettu ns normaalimittasille--- Vaikutat läskiltä
Kyllä vaikuttaa siltä, että 10 kiloa liikaa hyvä leini1.
- Läski on rumaa
Vaikutat läskiltä kirjoitti:
Vähintään. Jollet sitten ole aloitteleva transvestiitti, jotka aina kyselevät näitä juttuja.
- Koli,koli
Vaikutat läskiltä kirjoitti:
Taidat kuulua luurankojen heimoon. Leuksikin louskuttavat turhaa.
- Hui kauhistus !
Leini1, olet amatsoni. Pelottava monen miehen mielestä.
- silti mainos
Piilomainostusta on vaikeampi kitkeä.
- Ketjun aloittaja =)
Ei todella voi kun nauraa suurimmalle osalle kommentteja! Esitin simppelin kysymyksen, mutta se oli aivan liikaa tämän kylän "ystävällisille" ihmisille ja aivokapasiteetille...
No, bilevaatteet on hankittu ja ei, ei lainapeitettä ja en todellakaan aio pysyä kotona jota myös ehdotettiin. Minä juhlin teidänkin puolestanne joilla ei elämää tunnu olevan...
Ja tälle p....palstalle en toiste eksy!!!!!- Joo en laihduta
Ei Hämeenlinnassa ole ystävällisiä ihmisiä.......Se on totta että on tosi vähän meille isoille tytöille, mutta joissain liikkeissä löytyy niitä suppeita valikoimia. Kannattaa mennä joko tampereelle tai hesaan löytyy enemmän vaihtoehtoja. Minä olen etsinyt talvitakkia mutta ei ole kunnollista vielä löytynyt isossa koossa, kai on matkustettava muualle etsimään.
- Painonvaalijat
Joo en laihduta kirjoitti:
Ei Hämeenlinnassa ole ystävällisiä ihmisiä.......Se on totta että on tosi vähän meille isoille tytöille, mutta joissain liikkeissä löytyy niitä suppeita valikoimia. Kannattaa mennä joko tampereelle tai hesaan löytyy enemmän vaihtoehtoja. Minä olen etsinyt talvitakkia mutta ei ole kunnollista vielä löytynyt isossa koossa, kai on matkustettava muualle etsimään.
Käytä matkarahat ja -aika laihduttamiseen, tuollaiset lohtureissut kerryttävät läskiä.
- aehergeg
Hyvä. Pysy vaan poissa.
- Ihanaa arkielämää
Ei tartte mitään bileitä, kun on kotona aina bilettävä ihana äijä. Ei tarvii myöskään mitään bilevaatteita, kun meillä on seksikkäät kuteet päällä aina koti-iltaisin joka päivä. Meillä menee hyvin. Eikö sulla mene hyvin?
- aäoehgaeihgoaihg
Aina bilettävä ihana äijä?
Heeehheeeheee
Sehän vasta mukavaa.
Muista ihmeessä laittaa joku riepu päällesi, kun käyt ukolle lähikaupasta päivittäisen "mäyräkoiran"- Ite haen Treelta
Tosi on, että vaatetuotanto on jäänyt jälkeen esim.naisten nopeassa pituuskasvussa.
Tyttäreni,175cm, on useinkin maininnut, että hihat liian lyhyet ja rinnanympärys tiukka muuten sopivissa vaatteissa!
Mitenkähän vaatetuotanto saataisiin vastaamaan ongelmaan?
- nainen Myllymäestä
XL koko on 42-44 eikä se todellakaan ole mikään telttamalli jos pituutta on yli 170 cm.
Itse olen joskus löytänyt kivoja vaatteita Turengin Ailasta.
Toki Seppälä, Henkkamaukka, Lindex, Kappahl myös mutta ne on sitä ketjukamaa, jotka sitten kestää minkä kestää, joskus ajavat hyvinkin asiansa. Jos HM takki kestää kolme talvea on jo kivakin ostaa uusi, kun ei paljon maksa.- oikea nimi
Tarkoitat varmaan Butik Aila, joka on Turengissa Torikadun varrella.
- Näytät läskikasalta
Kaikki koot 40:stä ylöspäin ovat teltta- ja tanttamalleja.
- Liikkumaan mars
Rohkeasti vain verkkarit päälle vuodeksi, sitten bileisiin kun on paketti kunnossa.
Mutta kaikki alkaa siitä että tunnustaa itselleen alkutilanteen, jos siinä on kymppikilo liikaa niin ei kun niskaote itsestä ja ulos liikkumaan. Sitten näytille kun on mitä esitellä. Ei pilata muiden bileitä. Eilen oli taas muutama vyöry liikenteessä kaupungilla, eikö ravintolat olisi oikeutettuja valitsemaan asiakkaita muiden viihtyvyyden takaamiseksi. Kuka noita tunkkeja haluaa, aagh. Ja sorry hei, koitin pysyä asiallisena, mutta kyllähän siinä aina tunnelma latistuu kun pöytään istuu joku joka ei pidä itsestään huolta. Vaikka usein naama on kaunis niin muuten on tukisukat kireenä kun pitää läskiä nipussa, tehkää jotain. Ei sen pitäisi olla ylivoimaista vähän maltaa ruokapöydässä. - Pullapalleroille
Olet oikeassa Liikkumaan mars. Minä en kehtaisi övesta ulos astua, jos olisin tuota läskikokoa L - XL. Kyllä itsekuria pitää löytyä sen verran, että saa itsestään ihmisen näköisen. Liikumisen lisäksi kannattaa myös vähän katsoa, mitä moskaa suuhunsa mättää. Vihannes- ja hedelmäkuurille mars mars!
- Ylös ulos ja lenkill
Samat, kaikki virtahevot nyt liikkumaan, se auttaa.
- 0????!!!!!!!!!!!
Lyhentääkö liikkuminen pituutta?
- Ajasta aikaan
Katsotaan muutaman vuoden päästä, vuodet näyttää sitten miten luut ja nahka-yhdistelmät rypistyy, luut naksuu. Pikusen lihaa ympärillä rypytkin pysyy loitolla., on pehmikettä luiden ympärillä. Kestäkää nyt sen aikaa, älkää murehtiko ystävänne hyvinvointia. Hänhän on sinut itsenäs kanssa, se monelta puuttuu. Katsokaa iäkkäitä laihoja, huomaatte suuren eron. Ja hän on nauttinut elämästä monta vuotta, kiduttamatta itseään kieltäytymällä mieliteoista. Hän on onnellinen. Puhun kokemuksella. Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseen , kokemuksella myös vastaan EI LÖYDY KAUPUNGISTAMME, pitää tehdä päiväretkiä 70-100 km etäisyydelle. Mustaa telttaa löytyy, mutta siihen ei ole tyytyminen.
- Marsmars siis
Usko nyt vain minua, ei laihduttaminen ole noin vaikea. Reippaasti ulos vain, elämästä voi iloita ilman diabetesta, verenpainetta ja tuki/liikuntaelinsairauksia paljon paremmin.
Ja onhan se bileissäkin kivempaa olla haluttu kuin halveksittu. Ja muutenkin kiva liikkua kun ei heti ala keuhkot pihiseen ja hiki valuun kun näkee raput.
- elämä on arvoitus
Kaksi ikävää tapausta firmassamme viikon sisällä: molemmilla sairaskohtaus, toinen selvisi toinen ei.
Molemmat erittäin sporttisia ja hoikkia.
Liikkukaa hullun kiilto silmissänne, jos se tuo teille hyvää mieltä.
Hyvää sydäntä eikä hyväsydämisyyttä se ei (näiden vastausten perusteellakaan) takaa...:/ - Luuviulu
Laihat elävät pitempään vai oletteko ikinä nähneet lihavaa ysikymppistä naista? Tutkimustietoakin asiasta on. Laihdutus tekee hyvää kaikille, vaikkakaan ei se tupakoivien holistien elämää yhtään pidennä
- 1+19
Ne hengissä olevat ysikymppiset laihat on niitä, joilla on ollut vararavintoa ja ovat pysyneet sillä pitkään hengissä. Laihat ovat jo kuolleet ravinnonpuutteeseen tai keuhkokuumeeseen vanhainkodeissa ;)
Minä olen XL kokoa mutta viimeksikin sain kuntotestissä arvion, että kuntoni on hyvä, keskimääräistä 50 v. naista parempi. Ei ole sokerit koholla, kolesteroli on kolmen luokkaa eikä ole verenpainettakaan. Käyn säännöllisesti Apparalla lenkillä ja lenkin päälle järvessä ympäri vuoden.
Miksi pitäisi laihtua kun ei ole mitään motivaatiota eikä tarvetta, saati miksi pitäisi olla jonkun ihan vieraan mielestä "haluttu"???? - hyi...
Miksi pitäisi täällä luurankona roikkua ysikymppiseksi.......
- elämä on arvoitus
Kuka haluaa elää 90-vuotiaaksi?? Tänä päivänä?
Elä sinä, sinulla on varmaan jäljellä vuosikymmeniä hyvää ilkeilyaikaa :)
Muista kuitenkin, että sekin voi olla vaarallista sydämelle.- Voi on tervellistä.
Eiköhän sitten suuri osa vastaajista kuulu vaarassa olevien joukkoon. Asialliseen kysymykseen vain nälvintää, ilkeilyä vastauksissa. Voi voi
- Vielä 40 vuotta
Minä haluan elää 100-vuotiaaksi, siksi en halua lihottaa itseäni.
- Irtonainen askel
Hei, oikeesti nyt. Ulos vaan reippaasti lenkille heti aamusta. Vähän itsekuria niin onnistuu, samoin sitten lounasaikaan, pikkuisen katsoo mitä syö. Läskilihat, makkarat ja makaroonit pois, sekä välipala muffinssit niin elämä alkaa pikkuhiljaa olemaan taas elämisen arvoista.
Te lihavat kyllä pystytte siihen, tsemppiä ja onnistumisen iloa toivoo elämänmyönteinen luonnossaliikkuja.- tä?
Missä niin lukee,ettei ketjun aloittaja liiku?
- Jestas sentään läski
tä? kirjoitti:
Xl tarkoitta että ei liiku. Pitkä on pitkä, ei xl.
- Lyllertää vaan
tä? kirjoitti:
XL kertoo sen ettei liiku.
- Totuus on tämä
Lihavien naisten on vaikeampi saada töitä kuin laihojen. Heitä on keskimääräistä enemmän työttöminä ja he saavat huonompaa palkkaa kuin laihat eli heidän asemansa yhteiskunnassa on kaikin puolin heikompi kuin laihojen. Tämä on tutkitua tietoa.
- Kiintiöhenkilö
Kysykää vaikka tarjoilta Vikman ja Filatou tilastotietoa. Sorto on tapahtunut tosiasia.
- Paskapuhetta!
Paskapuhetta!
- Asunnoton mummo
Paskapuhetta! kirjoitti:
Paskapuhetta!
Tst tst, ainakin Tarjoilla on asiasta myös henkilökohtainen mielipide kerrottavana.
- Xl=läski
Miten kukaan voi koskaan väittää että läskinä on jotain parempaa kuin normaalina, käsittämätöntä. Olkaa läskejä.
- 3+9
Tai ihravia.
- uljaita ei oo urhoja
Mieluummin läski kun noin helvetin tyhmä :) Sillehän ei todellakaan oikein mitään voi, jos älynlahjat puuttuu täysin. Onko Hämeenlinnaan todellakin pesiytynyt noin tyhmiä ihmisiä oikein enemmänkin, vai sama ihminenkö jaksaa
oksentaa pahaa oloaan? Vai joku apukoulun luokkako kirjoittelee kiimoissaan...?
Hämeenlinnan palsta todellakin erottuu muiden kaupunkien vastaavista, eikä edukseen. Ikävä kyllä. - Cerrado, miami
Eikö laski ja helvetin tyhmä ole synonyymeja?
- life2
Hei,
Eikös Reskalle auennu joku Angles &Devils liike.Siellä myös isoja kokoja. On erikoisliike,siis bile ym löytyy..... - sweet sweet heart
Minulla on ollut työpaikka koko aikuisen elämäni ajan, riippumatta siitä, minkä kokoinen olen milloinkin ollut. Jonkinlainen oikeinkirjoitustaito lienee eräs vaatimus, jolla työpaikka irtoaa sinullekin "painon vartioista" kirjoittava =) Harjoittele sitkeästi, opettele yhdyssanat - ainakin. Kyllä se siitä!
Tähän ketjuun kirjoittaneet ovat uskoakseni juuri näitä lyhyydeltään 160 cm sulka päässä, kaljuja/kaljuuntuvia työttömiä luuseriukkoja, jotka eivät enää kelpaa kuin taikkuhieromoissa. Keskikura maittaa aamusta iltaan. Ja siinä sivussa voi haukkua naisia, vaikka varaa ei olisikaan. Hyvää joulua silti teillekin :))- oliko se xxxxxxxxxxl
Katkeraa kirjoitusta miehistä.
Ottaako itseäsi päähän, kun aamulla peilistäsi katsoo takaisin järkyttävä läskikasa, jota kukaan mies ei halua?
Kävele varovasti kadulla, ettei se painosi takia vaan halkeile.
- Nutrilet rules
Eli tarkoitatko oikeasti että kivempi, järkevämpi ja parempi olla ylipainoinen kuin normaali? Vieläkin uskomatonta jos aidosti olet sitä mieltä.
Ja kyllä, tyhmähän minä olen kun luulen että ylipaino on pahasta. - sweet sweet jeart
Tarkoitan, että ihmisten arvostelu ulkonäön perusteella ( ja muutenkin ) on typerää. Siksi karrikoin. Toisten ihmisten paino ei kuulu kenellekään muulle kuin tälle ihmiselle itselleen. Ketjun aloittaja teki asiallisen kysymyksen, johon tämän kaupungin keskusteluissa on toki mahdotontakin saada montaakaan asiallista vastausta.Tässä ketjussa on esitetty NIIN tyhmiä väitteitä, että parempi toki olisi ollut jättää koko ketju kommentoimatta. Osa toki on provojakin. Karsinoiminen Hyviin (hoikat) ja Huonoihin (ylipainoiset) ihmisiin lähentelee jo rasismia. Nutriletit jätän sinulle: ne maistuvat ällöttäviltä - minusta.
Ketjun tason huomioonottaen otin minäkin kommentoijien (miesten?) ulkonäkö- yms. puutteet kommentoinnin kohteiksi. Tasapuolisesti:)
Eläkää rauhassa siellä jäyhien jöröjukkien kaupungissa:)- Nutrilet rules
Selvä, itse tosin vain tuolla ketjun alussa koitin tsempata ketjun aloittajaa liikkumaan.
Vastakkain asettelu tulee lähinnä siitä että lihavien on niin kovin vaikea myöntää että haluaisivat mielummin olla normimitoissa. Ymmärrän oikein hyvin normaalivartaloisia tässä ketjussa, meinaa tässä itsekin sortua provoiluun kun pulleat vaan inttää olevansa onnellisia ja sinut itsensä kanssa. Voi ollakin, ja varmaan moni onkin, mutta luultavasti kaikki pulleat olisivat silti mieluummin normaalimitoissa.
Ainakin kaikki pullukat ketä minä tunnen, ovat laihiksella vähän väliä. Ilmeisesti he voisivat olla onnellisia myös ilman liikakilojansa.
Tsemppiä kaikille ylipainoisille, olette ihania, miettikää silti josko alottaisi lai........ - 15+1
Nutrilet rules kirjoitti:
Selvä, itse tosin vain tuolla ketjun alussa koitin tsempata ketjun aloittajaa liikkumaan.
Vastakkain asettelu tulee lähinnä siitä että lihavien on niin kovin vaikea myöntää että haluaisivat mielummin olla normimitoissa. Ymmärrän oikein hyvin normaalivartaloisia tässä ketjussa, meinaa tässä itsekin sortua provoiluun kun pulleat vaan inttää olevansa onnellisia ja sinut itsensä kanssa. Voi ollakin, ja varmaan moni onkin, mutta luultavasti kaikki pulleat olisivat silti mieluummin normaalimitoissa.
Ainakin kaikki pullukat ketä minä tunnen, ovat laihiksella vähän väliä. Ilmeisesti he voisivat olla onnellisia myös ilman liikakilojansa.
Tsemppiä kaikille ylipainoisille, olette ihania, miettikää silti josko alottaisi lai........"Ainakin kaikki pullukat ketä minä tunnen, ovat laihiksella vähän väliä. Ilmeisesti he voisivat olla onnellisia myös ilman liikakilojansa."
Ihmisen onnellisuus kumpuaa ihan eri asioista kuin normaalipainosta, liikakiloista tai jostain muusta. On tutkimuksin todistettu, että neliraajahalvaanut ihminen on vuoden kuluttua tapahtuneesta onnellisempi kuin ihminen, joka vuosi sitten sai lottovoiton.
Onnellisuus on pään sisällä ja sitä voi oppia, ei siihen kilot vaikuta. - baibai beibit
Nutrilet rules kirjoitti:
Tsemppiä kaikille ylipainoisille, olette ihania, miettikää silti josko alottaisi lai........Ketjun aiheenahan ei ollut laihdutusneuvojen kyseleminen, arvoisa Nutrilet. Omaat kyllä sivistystä, sen huomaa, mutta sielun sivistyksessäsi olisi parantamisen varaa. Nämä lainapeite-deekuthan tästä ketjusta tekivät provoiluketjun. Minulla on jo sen verran ikää, ettei noiden limanuljaskoiden heitot vaikuta. Mietin vaan niitä nuorempia, joiden itsetunto on heikompi. Ei sinunkaan vinoilusi, Nutrilet, auta ketään laihtumaan. Etkä sinä siihen tähtääkään, kunhan on kiva sorkkia toisia ihmisiä. Entinen - vai nykyinen - koulukiusaaja?
- Levarille jumppaan
baibai beibit kirjoitti:
Ketjun aiheenahan ei ollut laihdutusneuvojen kyseleminen, arvoisa Nutrilet. Omaat kyllä sivistystä, sen huomaa, mutta sielun sivistyksessäsi olisi parantamisen varaa. Nämä lainapeite-deekuthan tästä ketjusta tekivät provoiluketjun. Minulla on jo sen verran ikää, ettei noiden limanuljaskoiden heitot vaikuta. Mietin vaan niitä nuorempia, joiden itsetunto on heikompi. Ei sinunkaan vinoilusi, Nutrilet, auta ketään laihtumaan. Etkä sinä siihen tähtääkään, kunhan on kiva sorkkia toisia ihmisiä. Entinen - vai nykyinen - koulukiusaaja?
Kyllä nämä transihmiset sitten voivatkin olla huomionkipeitä ja naisellisempia kuin useimmat naiset. Eihän kukaan läski kysele isojen kokojen perään, paitsi deekut.
- Rönsyileekö
Vieläkö joku muistaa, mistä tämä keskustelu alkoikaan......??
- honkangolistaja
Pitkä ihminen tarvitsee isoja vaatteita, vaikka olisi hoikka. Metri ja kuusikymmentä "pitkien" painontarkkailijoiden on ilmeisesti vaikea tajuta asiaa.
- Sivusta karjaisu
Älkää välittäkö koskaan näistä nolife- nettikääpiöaivojen jutuista, ne voi jättää ihan omaan arvoonsa.Jos on itsellä järkeä päässä, tajuaa heti, että
jotain on aina vialla päässä, jos jutut on tuollaisia.Ylipainoa en pidä hyvänä asiana.Mutta tuskin kukaan innostuu laihduttelemaan päänaukomisista.
Päinvastoin ja siihenhän jotkut v.ttuilijat pyrkiikin.Lyömään lyötyjä.
- Happy together
Niin tarvii isoja joo, ja pullea tarvii xl-kokoisia.
Pitkä ja lihava ei ole sama asia.
Vissiin ne pulleat on niitä painontarkkailijoita, normaalin ei tarvi tarkkailla painoa.- ....................
Ketjun aloittaja mainostaa liikettään. Ei kukaan kysy täällä oikeesti joka haluaa tietoo, vaan lähtee niihin kauppoihin. Niin vähä niitä xl-vaatteita myyviä on ja jokainen 'iso' tietää sen, ei possukaks tulla yhdessä yössä.
- 169/58
.................... kirjoitti:
Ketjun aloittaja mainostaa liikettään. Ei kukaan kysy täällä oikeesti joka haluaa tietoo, vaan lähtee niihin kauppoihin. Niin vähä niitä xl-vaatteita myyviä on ja jokainen 'iso' tietää sen, ei possukaks tulla yhdessä yössä.
Jaa onks täällä sit joku XL-kauppa?
En oo kuullukkaa.
Ps.Tämä ketju näyttää olevan teinien tai samalle asteelle jääneiden temmellyskenttä.
- 165/49
Ikävää, että sinäkin olet jäänyt temmeltämään teinien asteelle.
- Oikeesti apua
Helvatin helvatti. Talven aikana pamahtanut reilu kymppi läskiä ja mitkään vanhat kesähousut ei sovi enää. Kaikki on reisissä ja persuksessa. Missä on siis kaupungin parhaat läskien akkojen housuvalikoimat? Keskustaan en mene kun parkit maksaa, onko prisma, citari tai tarjoustalo edes vaihtoehtoja?
Ja joo joo, yritän saadat läskit pois mutta nyt ensin tarvii ISOT housut.- Vaatetusvihjeitä
Netistä löydät paremmin ja nätimpiä kuin liikkeistä ja muista, ompelijoitakin on olemassa.Yksilölliset mittatilausvaatteet on tosi hyvännäköisiä.Kunhan se ompelija on taitava.Joskus tuntuu vaan, että hämeenlinnassa on liian vähän kunnon ompelijoita ja niistäkin monet, tekokiireisiä.Ei muka ole aikaa ottaa uusia töitä.Eikä ole kangaskauppavalikoimissakaan tässä kaupungissa kehumista.Yksi ja ainoa eurokangas tavastilassa.Jotenkin älyttömässä paikassakin koko liike, siellä kauppakeskuksen perukoilla jemmassa.
- XXXXXLLLL ja kamina
Harvialan tiellä on se SA-kauppa.....sieltä luulis löytyvän vaikka puolijoukkueteltta päälle jos pienemmät koot ahistaa.......
- Typeriä kommentteja
XXXXXL ja kamina, sieltäkö sinäkin vaatteesi ostat?Kiva, ettei sinunkaan tarvitse kulkea nakuna.Vaikka tuskin sitäkään kukaan ihmettelis, jos tuollaisia nettiinkin kirjoittelet.
- Oikeesti apua
Ei oikein ole varaa ompelijoihin. Täytyy varmaan huomenna mennä tiiriöön kierteleen. En tarvi mitään muotiluomuksia, niiden aika oli tuossa 20 kiloo sitten. Nyt tarvii ihan käyttövaatetta, ei näillä läskeillä miehiä isketä.
- Normikokoinen
Suosittelen pientä matkailua, 50-100 km, ja löytyy. Meillä härkätien tuntumassa ei tarjontaa, vain H&M, Lindex, markettien krääsät, ym halpaketjut ja lisää tulee, kunhan tuo kauhistus moottoritien päälle valmistuu, tarjonta ei lisäänny. Samat tilkut tangoilla roikkuu. Metrilakut ja metritilkut. Samoissa vielä sen salaisuus, pettää, pettääkö?
- Pena121
Lidl Tiiriö tarjoaa olo asu housut myös vähän muhkummille perseille. Hinta 2 euroa. Ei hinta varausta. Yksi lahje/talous. Koskee myös jälleen myyjien vaimoja jotka lepäämättä liitää.
- Kjell1
Simon Bulivarin laina peite päälle juhliin ni ei tartte ostaa omaksi! Saa kaataa pore juomatki rinnuksille eikä tartte soitella omo infoon pitkin lääniä!
- hölöööö
Puuilosta 2kertaa 4 metrinen suoja peite 7 ekee
- taidan itse olla xxl
Itse olen löytäny prismasta myyjän avustuksella. Oli oma mallistonsa nimeltään Gossib muistaakseni.
- Tauskin velipoika1
Lihaville juoruämmille gossipin oloasupökät! Black color fits for all!
- turkoosi twillhousu
Juu ne vanhat oli aivan kauheita, mut nyt kuulemma uus "Gosis-mallisto", joka ainakin omaan silmääni vaikutti homattavasti paremmalta. Ja tarttuihan sieltä mukaan ihanan keväiset twillhousutkin!
- Tauskin velipoika2
turkoosi twillhousu kirjoitti:
Juu ne vanhat oli aivan kauheita, mut nyt kuulemma uus "Gosis-mallisto", joka ainakin omaan silmääni vaikutti homattavasti paremmalta. Ja tarttuihan sieltä mukaan ihanan keväiset twillhousutkin!
Goupits!
- Läskinä helppoa
Ihan sama miltä näyttää, kuhan peittää läskit. Eikä senkään oikeestaan väliä, kuhan on hyvät pitää. Meillä läskeillä ei ole teidän pillijalkojen ongelmaa että pitäisi näyttää hyvältä. Ryytykää siihen itsenne puunaamiseen ja muotivaatteisiin. Läskinä on helppoa ja ihanaa. Taidampa mennä syömään oikein makkaraperunat, menkää te puikot syömään salaattia.
- Heppoiset eväät
Juuri näin näyttää esimerkkiä tavallisille kuolevaisille työvoimaviraston johtajatar.
- Vyöllä aina kaventuu
Tuorein kyselijä taitaa olla valtuuston puheenjohtaja, sen verran näyttää levinneen.
- Kevyt sipaisu auttaa
Voilla aina mahtuvat.
- Kilo sinne tai tänne
Annetaan jokaisen voida omassa muodossaan hyvin. Mitä se kellekään kuuluu, jos et kantamaan joudu. Toisella kolisee luut, toisella on pehmytkudosta niiden suojana. Kumpi sitten on kauniimpi, sekin on siellä katsojan silmässä tai aika usein myös sen painonsa kantajan.
- Läskiä rimaa laskien
Se kurttu älähtää johon kalikka kolahtaa, tai tässä tapauksessa pikemmin uppoaa.
- Mr. Adonis
Luitten kolina on kauniimpaa kuultavaa kuin läskien läiske.
- spui
aEn tiiä kui ja pahasti myöhässä oon mut näistä löytyy xl-mallisto: H&M , lindex, kappall, citymarket, seppälä :) ja varmana erikoisliikkeitäkin on, ei ole vaan itse sinne asti tarvinnut mennä :) ja kenkä oscarista löytyy isompaan jalkaan sopivaa popoa... joskin valikoima on toooosi suppea---
- Läskit veks!
Pysykää läski-muijat kotona ja tilatkaa karvakäsiltä halpaa pitzaa, näin ei kenenkään tarvi kärsiä ja kaikki osapuolet hyötyy!
Ja on kadulla silmäniloa enemmän!- Kauhean rajoittuneet
Jos kerran läski on niin kaunista, niin miksette lähde ulos ilman rihmankiertämää?
- hömppälinnasta
Ihan käsittämöntä vastaus-paskaa asialliseen kysymykseen. Jos olette hämeenlinnalaisia, hävetkää!
Nyky XL-koot vastaa parinkymmenen vuoden takaista 40-42 kokoa joka on suht koht normaali aikuisen naisen koko. S koko on usein jotain entistä 150 cm lasten kokoa.
Jos on pitkä tarkoittaa se myös että jalat on pitkät ja kädet on pitkät ja selkä on pitkä eli tarvitaan usein XL-koko- Ei se tarkoita että muuten olisi sotanorsu-kokoa.
Ap: jos vielä luet tätä 4 vuoden jälkeen...ei kannata provosoitua. Usein tänne kirjoittelee turhautuneet pikkupojat ja -tytöt. Heidän mielipiteensä on ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ja Hämeenlinnan vaatetarjonta? EI harmaata ajatusta.... - Tuplajuusto82
Mikä sai sut ylensyömään? Voinko auttaa asiaan
- Anonyymi
Marimekolta ja Nansolta. Turengissa putik Aila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668