Feeldoe kokemuksia tänne kiitos

bea3

Mietinnässä nyt, että kannattaako ostaa tuo feeldoe.. näyttää älyttömän pitkältä... Tuottaako hyvin nautintoa (kummallekin)?
Kuka on kokeillu niin olisin tosi kiitollinen tietämään onko ostamisen arvonen. :D
Sen verran tyyris, että pistää miettimään. Muitakin ehdotuksia saa laittaa.

13

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta jo ;)

Hurjan näköinenhän se pituudeltaan on, mutta kun "ajajan pää" on paikoillaan, se ottaa jo oman matkansa, joten ei se tule ottajalle niin syvälle menemään kun voisi kuvitella. Ihan huippu kapistus, suosittelen ;)
      Onhan se suolaisen hintainen kerralla ostettavaksi, mutta tuskin käyttämättä jää, kun alkuhäsläämisen jälkeen löytyy sopivat asennot jne..
      Itse olen ollut ainoastaan päällä, aktiivisempana osapuolena, monesti tuntuu että itse saan kiksit koko touhusta kun alistuva osapuoli..
      Mutta molemminpuoleinen nautinto, ehdottomasti, vibran patterit vaan on aika nopeasti kuluvia, mutta muuten, ihanaa vaihtelua, ja helppo käyttää! :)

• bea3

Jos näin hyviä suosituksia tulee niin ei voi jättää ostamatta.. hormonit, kun hyrrää siihen vauhtiin et huh. ;)

• Osta jo ;)

Hyvä, toivottavasti tulee tuottamaan yhtä paljon iloisia hetkiä myös sulle ;)

• FeelJaneDoe

On tuottanut kaapin täytettä lähinnä. Ajatuksena innostava, käytännössä ei, kun ei zegzi muutenkaan kiinnosta. Ei hiluvitkuttimet avita.

• feelgooddoe

Suosittelen kyllä. Tyttöystävän kanssa käytetään toisinaan ja ainakin meillä se tuntuu hyvältä molemmille. Myös "ajaja" on saanut orgasmin ton kanssa eli ottaa ihan oikeeseen kohtaan. Vaatii vähän totuttelua et ei luiskahda "ajajalta" ulos. Tyttis on kyllä tossa taitavampi kun mitä itse oon. Mutta siis leluista ehdottomasti paras ja luonnollisimman tuntuinen. Ts ei tunnu siltä että meidän välissä olisi jotain ylimääräistä. Meillä on ihan perusmalli ilman vibraa. Nykyään näkee monia vastaavia tuotteita myös, en sit tiedä toimivatko halvemmat kopiot yhtä hyvin.

• Naispari111
        feelgooddoe kirjoitti:

Suosittelen kyllä. Tyttöystävän kanssa käytetään toisinaan ja ainakin meillä se tuntuu hyvältä molemmille. Myös "ajaja" on saanut orgasmin ton kanssa eli ottaa ihan oikeeseen kohtaan. Vaatii vähän totuttelua et ei luiskahda "ajajalta" ulos. Tyttis on kyllä tossa taitavampi kun mitä itse oon. Mutta siis leluista ehdottomasti paras ja luonnollisimman tuntuinen. Ts ei tunnu siltä että meidän välissä olisi jotain ylimääräistä. Meillä on ihan perusmalli ilman vibraa. Nykyään näkee monia vastaavia tuotteita myös, en sit tiedä toimivatko halvemmat kopiot yhtä hyvin.

ehhheee... SUOSITTELEN:) Meillä ollut käytössä jo 4 vuotta, maksoikin joku 130€, mutta on sen väärti kyl:)
        Molemmat päät kovassa käytössä...

• bea3

Kiitos näistä.. Kyllä ne veronpalautukset menee tohon :P

• samalla treeniä

Meillä 2 vuotta ollut ja myös suosittelen! Sopivasti vauhtiin pääsyn jälkeen antaa orgasmit molemmille. Lisänä tulee lantionpohjalihastreeni "ajajalle"(:

• kokeillut:(

no minä en kyl suosittele, ainut tähän mennessä ilmeisesti tässä ketjussa jolla tästä ei niin kivoja kokemuksia, ensinnäk mielestäni liian "kova" ja silleen tunnoton.

• gjosflkaj

Share on kans hyvä (feeldoeta en ole kokeillutkaan).

• athletar

On hyvä, mut vaatii totuttelua. Ei ole liian pitkä kun on "päällä". Jos olis lyhyempi niin ei yltäis.

• mommoljkn

kellään kokemusta halvemmista versioista, jotka periaatteessa samanlaisia mutta myydään jollakin muulla nimellä kuin tuo feeldoe?

• käytössä on

Meillä originial Feeldoe ja on tykätty. Kun ostettiin niin siellä oli myös halpisversio (melko samannäköinen) mutta ystävällinen naismyyjä kertoi alkuperäisen materiaalin olevan turvallisempi ja kaikinpuolin paremmin tehty. Se sitten otettiin vaikka oli tupla-hintainen toiseen verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3179
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1811
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1672
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1565
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1553
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1360
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1344
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1284
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1262
    Aihe