Mietinnässä nyt, että kannattaako ostaa tuo feeldoe.. näyttää älyttömän pitkältä... Tuottaako hyvin nautintoa (kummallekin)?
Kuka on kokeillu niin olisin tosi kiitollinen tietämään onko ostamisen arvonen. :D
Sen verran tyyris, että pistää miettimään. Muitakin ehdotuksia saa laittaa.
Feeldoe kokemuksia tänne kiitos
13
1405
Vastaukset
- Osta jo ;)
Hurjan näköinenhän se pituudeltaan on, mutta kun "ajajan pää" on paikoillaan, se ottaa jo oman matkansa, joten ei se tule ottajalle niin syvälle menemään kun voisi kuvitella. Ihan huippu kapistus, suosittelen ;)
Onhan se suolaisen hintainen kerralla ostettavaksi, mutta tuskin käyttämättä jää, kun alkuhäsläämisen jälkeen löytyy sopivat asennot jne..
Itse olen ollut ainoastaan päällä, aktiivisempana osapuolena, monesti tuntuu että itse saan kiksit koko touhusta kun alistuva osapuoli..
Mutta molemminpuoleinen nautinto, ehdottomasti, vibran patterit vaan on aika nopeasti kuluvia, mutta muuten, ihanaa vaihtelua, ja helppo käyttää! :) - bea3
Jos näin hyviä suosituksia tulee niin ei voi jättää ostamatta.. hormonit, kun hyrrää siihen vauhtiin et huh. ;)
- Osta jo ;)
Hyvä, toivottavasti tulee tuottamaan yhtä paljon iloisia hetkiä myös sulle ;)
- FeelJaneDoe
On tuottanut kaapin täytettä lähinnä. Ajatuksena innostava, käytännössä ei, kun ei zegzi muutenkaan kiinnosta. Ei hiluvitkuttimet avita.
- feelgooddoe
Suosittelen kyllä. Tyttöystävän kanssa käytetään toisinaan ja ainakin meillä se tuntuu hyvältä molemmille. Myös "ajaja" on saanut orgasmin ton kanssa eli ottaa ihan oikeeseen kohtaan. Vaatii vähän totuttelua et ei luiskahda "ajajalta" ulos. Tyttis on kyllä tossa taitavampi kun mitä itse oon. Mutta siis leluista ehdottomasti paras ja luonnollisimman tuntuinen. Ts ei tunnu siltä että meidän välissä olisi jotain ylimääräistä. Meillä on ihan perusmalli ilman vibraa. Nykyään näkee monia vastaavia tuotteita myös, en sit tiedä toimivatko halvemmat kopiot yhtä hyvin.
- Naispari111
feelgooddoe kirjoitti:
Suosittelen kyllä. Tyttöystävän kanssa käytetään toisinaan ja ainakin meillä se tuntuu hyvältä molemmille. Myös "ajaja" on saanut orgasmin ton kanssa eli ottaa ihan oikeeseen kohtaan. Vaatii vähän totuttelua et ei luiskahda "ajajalta" ulos. Tyttis on kyllä tossa taitavampi kun mitä itse oon. Mutta siis leluista ehdottomasti paras ja luonnollisimman tuntuinen. Ts ei tunnu siltä että meidän välissä olisi jotain ylimääräistä. Meillä on ihan perusmalli ilman vibraa. Nykyään näkee monia vastaavia tuotteita myös, en sit tiedä toimivatko halvemmat kopiot yhtä hyvin.
ehhheee... SUOSITTELEN:) Meillä ollut käytössä jo 4 vuotta, maksoikin joku 130€, mutta on sen väärti kyl:)
Molemmat päät kovassa käytössä...
- bea3
Kiitos näistä.. Kyllä ne veronpalautukset menee tohon :P
- samalla treeniä
Meillä 2 vuotta ollut ja myös suosittelen! Sopivasti vauhtiin pääsyn jälkeen antaa orgasmit molemmille. Lisänä tulee lantionpohjalihastreeni "ajajalle"(:
- kokeillut:(
no minä en kyl suosittele, ainut tähän mennessä ilmeisesti tässä ketjussa jolla tästä ei niin kivoja kokemuksia, ensinnäk mielestäni liian "kova" ja silleen tunnoton.
- gjosflkaj
Share on kans hyvä (feeldoeta en ole kokeillutkaan).
- athletar
On hyvä, mut vaatii totuttelua. Ei ole liian pitkä kun on "päällä". Jos olis lyhyempi niin ei yltäis.
- mommoljkn
kellään kokemusta halvemmista versioista, jotka periaatteessa samanlaisia mutta myydään jollakin muulla nimellä kuin tuo feeldoe?
- käytössä on
Meillä originial Feeldoe ja on tykätty. Kun ostettiin niin siellä oli myös halpisversio (melko samannäköinen) mutta ystävällinen naismyyjä kertoi alkuperäisen materiaalin olevan turvallisempi ja kaikinpuolin paremmin tehty. Se sitten otettiin vaikka oli tupla-hintainen toiseen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006394
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283200Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869