2500kcal päivässä! | Fit

fit250

2500kcal päivässä! | Fit

6

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nutty1

      Mahtavaa edistystä! Hitaasti mutta varmasti :) Sitä se on kun tiristetään viimeisiä kiloja ja/tai tehdään kroppaan lihasta ja timmiyttä :) Kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä kun opetettais jossain ni oisin heti mukana :D Aina kun luen jonkun juttuja mistä tahansa lähteestä, että kuinka pitää dieetata kuukausia, tai kieltäytyä herkuista kuukausien ajan, huonoista päivistä vaan pitää päästä yli, projekti saattaa olla vuosien työ --- jne, niin yritän ihan todenteolla sisäistää tuota asiaa. n.25kg:n laihtuminen tapahtui näihin verrattuna nopeasti, reilussa vuodessa :D Tästä varmaan johtuu se, ettei voi ymmärtää, että miten kauan voi ottaa että allit ei enää heilu tai pieni masumakkara sulautuis. Jatkuvasti pitää tuijottaa itteensä nimenomaan peilistä eikä vaa'alla tarttis käydä mieluummin tyyliin vaikka ikinä! Varmaan kerran puolessa vuodessa riittäis, tai vaikkei kävis edelleenkään koskaan kun kyllähän sitä muutoksen huomaa peilistäkin. Hitto vieköön! :)

      Keep it going!! Sun kehitystä ja projektia on mukava seurata, kun itekin oon vähän samassa touhussa, vaikkakin treenaus ja ulkonäön muokkaus on mulla vaan omaks iloks eikä tavotteissa siinnä missään mitkään lavat :D Mä haluan urheilullisen kehon, kuten noissa kuvissa keskimmäinen ja oikee (onkohan muuten sama henkilö :O mahtavaa jos on, meillä on toivoa ;D), enkä tarvis löllöö yhtään mihinkään. Tai no, sallittakoon jos sitä jää pyllyyn ihan vähän (ja tisseihin) ;D -Joan (nuttyjournal.blogspot.com)

    • Ränttätänttä

      WOW, muutos todella näkyy vatsalihaksissa! Hyvä Teija!

    • Kade eli kateellinen

      Ohhoh, mä haluan kans ton vatsan!!

    • Heippa Teija!
      Minusta on kiva seurata sinun edistymistä.
      Minua kiinnostaisi tietää mitä syöt päivässä kun 2500kcal pitää syödä? Ja jos tiedät minkä hintainen Pt-Timppa on?
      Olen treenannut salilla vuoden ajan 3-5 kertaa viikossa ja lenkkeillyt 4 vuotta. Mutta silti en niitä tuloksia saa mihin niitä haluan. Lihasmassaa olen saanut reilusti mutta rasva % haluaisin pudottaa ja saada ns. Litteän vatsan ja vatsalihakset esiin.
      Olisin kiitollinen vastauksesta :)

    • kattilakoski*

      Kuinka monta kertaa treenaat viikossa? Käytkä pelkästään salilla vai myös jumpissa?
      hieno muutos!! :)

    • Teija Fit

      Kiitos kaikille kommenteista!

      fashionfitness: PT-Timpan palveluista saat lisätietoa TH-valmennuksen sivulta (www.th-valmennus.com), ja voit olla Timppaan suoraan itse yhteydessä.
      Ruokailuista ja kaloreista. Syön aika perusruokaa: jälkiuunileipäää, protskujuomaa, salaattia, pähkinöitä rusinoita, kaurapuuroa, kanaa, kalaa, lihaa, pastaa, riisiä, maitorahkaa, banaania, mandariinejä, kasviksia. Meillä on projektissa ravintovalmennus mukana, ja voin siis laskettaa kaloreita sitä kautta, mutta olen myös itse käyttänyt http://kalorilaskuri.fi/ apuna. Päivittäinen kalorimäärä pyörii 2000-2500 kalorissa. Ja siis painokin on vihdoin noussut noin 1,5 kg :)). Herkkuja syön edelleen, noin kerran viikossa mäkkärissä, irtokarkkeja silloin tällöin, munkkeja/pullaa kanssa välillä. Eli en ole mitenkään herkkulakossa, mutta pyrin syömään pääsääntöisesti terveellisesti. Ja, kun en ole herkkuja itseltäni kieltänyt, ei niitä mielitekojakaan ole niin paljon.
      Rasvaprosenttini on pudonnut projektin aikana itsestään. Mutta taidan olla aika ääripää tässä rasvan kertymisessä kroppaan muutenkin. Sitä ei siis kerry helposti! Ruokavaliotasi tarkastamalla pystyt kyllä saamaan rasvaprosenttisi alas.
      Itselläni vatsa on ollut omasta mielestäni ns. ongelma-alue. Olen ollut siis kahdesti raskaana, ja ns. napaa ympäröivä alue ei ole palautunut samalla tavalla kuin muut kropan osat. Nyt 6kk treenin jälkeen vatsalihakset alkavat pikkuhiljaa tulemaan esiin ja vatsan alueen rasva on lähtenyt sulamaan. Ilman siis erikseen vatsaan ”kohdennettua” treeniä.
      Tsemppiä sinulle treeneihin :)

      kattilakoski*: Minulla on kolmijakoinen ohjelma, yhtenä päivänä jalka olkapää treeni, yhtenä, rinta hauis, ja yhtenä selkä ojentaja. Jokaisella kerralla teen myös vatsat ja selät lisäksi. Käyn salilla joka toinen päivä, eli 4 kertaa viikossa. Jumpissa en käy lainkaan.
      Salitreenien päälle pitäisi vetää yksi aerobinen treeni viikossa, ja nyt lumien tultua olen ajatellut aloittaa hiihtämisen (kunhan saan sukset ensin hankittua ;)). Tämä yksi aerobinen treeni on yleensä jäänyt rehellisesti tekemättä nyt parin kuukauden aikana. Mutta en siis ota siitä stressiä :)
      Tämän koko projektin tulee olla itselleni mielekästä, jos joskus jää yksi-kaksi treeniä väliin, se ei kaada mitään, vaan ajattelen sen lähinnä lepopäivänä ja palautumisena. Treenit vedän aina täysillä (joka treenin jälkeen tiedän tehneeni jotain ja seuraavana päivänä ovat lihakset aina kipeinä). Pyrin lisäämään painoja kaikissa liikkeissä heti kun 10–12 toistoa menee helposti.

      Facebookissa Teija Fit profiilissa voitte seurata projektin etenemistä lisää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe