Tienaan päätyöstäni 4500 e/kk.
Ja mulla on ihan mukava työ, voisi toki olla parempikin.
Aloitin verkostomarkkinoinnin 3 kk sitten.
Tienannut olen 1980,- euroa aloituspaketti maksoi 500,-
En hae miljoonia, haen uusia ihmissuhteita,mukavaa toimintaa ja rehellistä mahdollisuutta tienata alkuun extra tuloja ja ehkä myöhemmin paljon muutakin.
Nykypäivän verkostomarkkinointi on maailman laajuista eikä markkinoista todellakaan ole kyse vain pienestä suomesta.
Organisaatiosi leviää varmasti useampaan maahan tietätättäsi jos näet alussa vaivaa.
Mukavaa on ollut ja nyt tiedän että skeptinen asenteeni oli alussa turhaa, mutta pistän sen tietämättömyyteni piikkiin, kiitos siitä suomi24:lle ja ystävilleni.
Olen tehnyt valintani.
Teen siis töitä ja verkostomarkkinointia. Tsemppiä kaikille.
mukavaa hommaa ....
31
356
Vastaukset
- NO MORE 9-17
Ei hassumpi kirjoitus. Menestystä valitsemallasi tiellä, olet oikeassa, että nykytekniikka mahdollistaa joissain tapauksissa valtavan potentiaalin. Siis jotain aivan muuta, kuin vanhanaikainen "saippuan myynti kotikutsuilla"
Omassa hommassani (VM) olen saavuttanut jo aika mukavan tulotason, enkä aio palata normaaliin palkkatyöhön, se ainakin on varmaa. On se vapaus päättää omasta ajankäytöstä sen verran hieno asia... :)- On se
"On se vapaus päättää omasta ajankäytöstä sen verran hieno asia... :) "
Tätä vanhaa jargonia jaksaa jokainen vm-suhari jauhaa tietämättä lausahduksen todellista tarkoitusta. - NO MORE 9-17
On se kirjoitti:
"On se vapaus päättää omasta ajankäytöstä sen verran hieno asia... :) "
Tätä vanhaa jargonia jaksaa jokainen vm-suhari jauhaa tietämättä lausahduksen todellista tarkoitusta.Jaahas, sinäkö tiedät paremmin, miten minä ymmärrän tuon asian tai miten se vaikuttaa omaan ajankäyttööni?
Tuo kertoo aika paljon sinusta ja pikkusieluisesta asenteestasi. No, onneksi sinun kaltaiset ahdistuneet pipipäät ovat sittenkin vähemmistössä. Maailmassa on paljon mukavia ihmisiä, eikä tuollaisten apinoiden kanssa tarvitse olla tekemisissä. - On se
NO MORE 9-17 kirjoitti:
Jaahas, sinäkö tiedät paremmin, miten minä ymmärrän tuon asian tai miten se vaikuttaa omaan ajankäyttööni?
Tuo kertoo aika paljon sinusta ja pikkusieluisesta asenteestasi. No, onneksi sinun kaltaiset ahdistuneet pipipäät ovat sittenkin vähemmistössä. Maailmassa on paljon mukavia ihmisiä, eikä tuollaisten apinoiden kanssa tarvitse olla tekemisissä.Ja sinäkö itse vapaasti päätät mihin aikaan päivästä niitä purnukoitasi esittelet. Herää nyt jo vähitellen siitä vm-ruususen unestasi.
Aika helposti vedit porot nokkaan! Kumpikohan meistä onkaan se pikkusieluinen, ahdistunut pipipää ja apina. Lukaise tuo oma postauksesi ja mieti sitä ...
- Ai ei teillä?
herranjestas, tuolla palkalla tule tekemään yksi sunnuntai ylitöitä, tienaat paremmin ja saat vielä talon maksaman lounaan ilmaiseksi.
Ai ei teillä?- NO MORE 9-17
Ja mikä oli pointtisi, "Ai ei teillä?"...???
- oma bisletti
Ai että teillä ?
En tee ylitöitä, kyllä se 40h viikko riittää päätyötä.
VM:n lasken mukavaksi sivutoiminnaksi. - Enjoy it !
oma bisletti kirjoitti:
Ai että teillä ?
En tee ylitöitä, kyllä se 40h viikko riittää päätyötä.
VM:n lasken mukavaksi sivutoiminnaksi." En tee ylitöitä, kyllä se 40h viikko riittää päätyötä.
VM:n lasken mukavaksi sivutoiminnaksi. "
No muissa oikeissa firmoissa tuo on ylityötä.
- Miten teet rahaa?
Onpa mainio avaus kun kaikki tiedot itse toiminnasta (tuotteet) ja luvut jätetään pimentoon, että MITEN se rahan tienaaminen oikeasti onnistuu. Myyt varmaan vain muutamia kymmeniä tuotteita ja silti saat tonneja tienestejä? Kuulostaa muuten todella uskottavalta. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11014199- Rehellistä hommaa
Unohdat erään asian, ketään ei kiinnosta, mitä uskot tai olet uskomatta :)
Itselleni on tärkeää, että olen rehellisellä työllä luonut rehellisellä pohjalla olevan jakeluorganisaation, joka tuottaa todella hyvät ja säännölliset tulot. Mitäs siihen sanotte, kitisijät...??? - Jakeluorganisaatio?
Rehellistä hommaa kirjoitti:
Unohdat erään asian, ketään ei kiinnosta, mitä uskot tai olet uskomatta :)
Itselleni on tärkeää, että olen rehellisellä työllä luonut rehellisellä pohjalla olevan jakeluorganisaation, joka tuottaa todella hyvät ja säännölliset tulot. Mitäs siihen sanotte, kitisijät...???Tarkoitatko jakeluorganisaatiolla nyt sitä, että joku muu esittelee, myy ja kuskaa sinun vitamiinipurnukat ja maksaa siitä sinulle.
- En usko ollenkaan
Sanotaan siihen vaikka että et edes halua keskustella, että MITEN noihin ansioihin voi päästä. Fiksummat huomaavat ketkä vain väistelevät kysymyksiä kuin haluavat avoimesti puhua.
Ja mikä on pointti koko avauksessa? Tulet leveilemään tuloilla ja kehumaan kuinka hienoa juttu vm on, mutta et halua siitä asiallisesti tarkemmin keskustella? Kuulostaa epätoivoiselta vedätykseltä että homma tuottaa kun ei vain kehdata myöntää että tuollaisia summiin on hankalaa uusien jäsenien päästä. Pitäähän tietysti sitä "toivottavasti uudet uunot liittyy jotta saan edes omani pois" kulissia pitää yllä kun rahanahneus sotkee omaa moraalia, että voidaan sanoa mitä tahansa netissä.... ILMAN PERUSTELUJA. - 8z7d8f9gf7d89gfzzzzg
Tänne voi niitä esimerkkejä laittaa kun kerran menee niiiiiiiin hyvin. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11014199- Mietittävää
Arvot ala gnld
http://www.gnld.fi/values.aspx?STORE_ID=12&NAV_CATEGORY_ID=3731&CATEGORY_ID=3743
- Ulla_GNLD
Ihanaa kun tapaa näitä positiivisia kirjoituksia, eikä pelkästään noita valittajia tms.
Mäkin tykkään puuhastella näitten juttujen kanssa.
Voin olla tiiminvetäjä, kouluttaja, webmaster ja saan olla tekemisissä mukavien ihmisten kanssa. Tästä kaikesta saan vielä kiitoksena kahisevaa... Ja vielä hyvän terveyden.
Netti on pullollaan vanhoja epäasiallisia kirjoituksia joissa kirjoitellaan asioista joilla ei ole tekemistä todellisuuden kanssa. Meitä kaikkia toimijoita yhdistää valtion, verottajan ja edustamamme yrityksen säännöt.
http://goldenstore.weebly.com/tyoumlpaikat.html- Hyvä Ulla
Laitoit jauhot suuhun epäilijöille. Hyvä!
"Pienellä taloudellisella sijoituksella (65e) voit laittaa itsesi asemaan, jossa voit maksimoida menestyksesi ja tarjota paremman elämäntyylin itsellesi ja perheellesi. Aloitusmaksuun sisältyy tuote-esitesalkku."
Tuo lause koukutti minut lopullisesti ja laitoin hakemuksen vetämään. - Allu_DLNG
Sinua ei Ulla sen sijaan näytä Suomi24:n säännöt koskevan ollenkaan. Tunget tuon purnukkakauppasi linkkiä lähes kaikkiin vanhoihin gnld-viestiketjuihin. Vai oletko taas saanut ylläpidolta luvan mainostaa täällä, kuten viimeksi yritit selittää?
Ole ystävällinen ja mainosta kauppaasi Torin puolella tai osta maksullista mainostilaa, sivun oikeassa alareunassa on linkki. - 20+7
Allu_DLNG kirjoitti:
Sinua ei Ulla sen sijaan näytä Suomi24:n säännöt koskevan ollenkaan. Tunget tuon purnukkakauppasi linkkiä lähes kaikkiin vanhoihin gnld-viestiketjuihin. Vai oletko taas saanut ylläpidolta luvan mainostaa täällä, kuten viimeksi yritit selittää?
Ole ystävällinen ja mainosta kauppaasi Torin puolella tai osta maksullista mainostilaa, sivun oikeassa alareunassa on linkki.Niinpä niin... Mainostus kovasti harmittaa, mutta entäs tämä jatkuva vm:jien haukkuminen (jopa henkilökohtaisuuksiin meneminen) ja esim. tuon huvääk-tyypin tekstit? Ei taida olla nekään ihan sääntöjen mukaisia, mutta niistä, yllätys, yllätys, kukaan ei napise yhtään! Että se heittäköön ensimmäisen kiven, ken synnitön on... ;)
- Verkostossa
Tää on niin totta edelleenkin, valitettavasti! Rehellisiä itsensä työllistäjiä dissataan mitä törkeimmillä tavoilla vuodesta toiseen. Ei hyvä.
Tämä vm homma on erittäin hyvä mahdollisuus monelle ihmisryhmälle. Toiminnasta voi saada paljon muutakin kuin rahaa. Sosiaalisia tapahtumia, koulutuksia, ystäviä sekä paljon tyytyväisiä asiakkaita.
Minulle ei vielä ole selvinnyt mikä näiden dissaajien todelliset motiivit on. En voi muuta kun ihmetellä tätä touhua! Jokainen vero euro joka kilahtaa valtion kanssaan hyödyttää meitä kaikkia!
- wäääääääääää
Hiljaa kun mää raiskaan ja heilutan lassoa ilmassa samalla ja huudan jihaaaaa aaaaaaaaaaah spruiiits uhuhuhuhvääkiiiiik
- minävaintässä
"Pienellä taloudellisella sijoituksella (65e) voit laittaa itsesi asemaan, jossa voit maksimoida menestyksesi ja tarjota paremman elämäntyylin itsellesi ja perheellesi. Aloitusmaksuun sisältyy tuote-esitesalkku."
Korjataanpas omaan VM:ääni sopivaksi:
Sinun ei tarvitse sijoittaa mitään, jotta voit laittaa itsesi asemaan, jossa voit maksimoida menestyksesi ja tarjota paremman elämäntyylin itsellesi ja perheellesi. Ensitilauksesi mukana ilmaiseksi näytteitä jne. ja esittelytuotteet maksutta lainaan. - uinvest is the best
Periaatteessa VM on mahtava idea, käytännössä sitä on vain hyvin vaikea toteuttaa (kokemuksen syvä rintaääni ;-) koska VM:lla on surkea maine joka puolella maailmaa...
Jos löytyy 100-200 euroa sukanvarsi-säästöjä niin ne kannattaa sijoittaa johonkin hyvään sijoituskohteeseen. Itse olen löytänyt ammattimaisen ja luotettavan paikan johon pennoseni sijoitan. Tällä hetkellä noin 100 euroa lisätuloa kuussa ilman työtä (alkupääoma 200 euroa noin vuosi sitten). Kyseessä ei ole HYIP, VM eikä Matrix-ohjelma, vaan osakkuus eri kokoisissa yrityksissä (suurin osa Ukrainassa).
Suosittelen lämpimästi muillekin :-)
https://uinvest.com.ua/?amigosid=9556
Voitte kysyä lisätietoja sähköpostitse [email protected] - oma bisletti
Vaikka fakta on että paremmat renkaat tulee laittaa taakse riippumatta siitä mikä veto autossa on, niin se jakaa ihmisten mielipiteitä.
Ihmiset väittävät vastaan kiven kovaa eri versioita miten renkaat pitäisi vaihtaa. Eteen vai taakse ????
Fakta siis löytyy tästä asiasta. Mutta löytyy myös aivan uskomaton määrä mielipiteitä jotka pohjautuvat omaan väärään "tietoon".
Olisi suorastaan ihme jos verkostomarkkinoinnista oltaisiin samaa mieltä,
jos renkaan vaihto on näin vaikeata, niin mikä sitten olisi helposti ymmärrettävää tässä maailmassa.
Mitä tästä opimme ?
Oma ruutu, näillä mennään. - Näin on!
Ja vielä mukavampaa se on näin joulun alla! Tilauksia tulee sähköpostiinkin ihan ilman pyytämättä. Esim. viimeksi tänään napsahti 450€:n tilaus, jonka eteen olen tehnyt töitä ehkä 5 min vastatessani sähköpostiin. Pakkaamiseen menee ehkä toiset 5 min. Yhdistän tämän muihin joululahjatilauksiin (tilaan siis kaikki kerralla firmasta yhdellä toimitusmaksulla), joten välittömiä kuluja tulee n. 10€ toimituksineen asiakkalle asti. Myyntikatteeni on 40%, eli tienasin taas tästäkin sähköpostista n. 260€... Kiva lähteä ensiviikolla joululahjaostoksille (niiden muiden tilausten voittojen kera)! =) Oikein hyvää joulua kaikille ja hyviä joulumyyntejä muillekin vm-immeisille!!
- HER
Mukavaa että meitä on muitakin onnellisia verkostomarkkinoinnilla elantonsa tienaavia :) ei tartte ei, palata enää perus 8-16 hommii. Mutta näinhän se on, elämä on sitä mitä siitä teet, turha muiden valittaa :) Onnea ja menestystä!
- gayman saari-
äääää mun muna alko jumputtamaan hakkaan mun melaa sun tunneliin jaa huudan staffani staffani migsi sinulla on iso gulli huhuhhuuhvääääääkiiiiiik
- TerveisiäSieltäJostakin
Kyllä lähtee niin lapasesta täällä nämä jorinat monasti!
Ihmettelen vaan miksi ylläpito ei poista näitä törkyviestejä.
Ihan asiallisia päivityksiä kyllä siivotaa jatkuvasti. Ei voi kun ihmetellä keskustelun tasoa!
- Repe44
Onnea matkaan - sinä ansaitset kultaa 😆😆
- jhgrfhjkkknbvf
Ja taas vuosia vanhaa jorinaa nostellaan Onecoinia peittämään
Verkostomarkkinointi on äärimmäisen tehoton markkinointikanava. Myyntivolyymit ovat olemattomia. Tämän konseptin ideanahan on vain houkutella lisää jäseniä pyramidiin, ei myydä hyödykkeitä. Ainoastaan pyramidin korkein huippu tekee tulosta. Kaikki muut jäävät väistämättä tappiolle. Ihmisten houkutteleminen tällaisiin on moraalisesti väärin.
Ja joku vielä ihmettelee miksi vm-porukalla on niin huono maine...- Omakokemusvain
Teillä VM -ihmisillä on omat hehkutustilaisuutenne ja opetellut myyntipuheet, joilla koukuttaa asiaan perehtymättömiä. On reilua kertoa totuus näiden aivopesupuheiden vastapainoksi. Minä älysin onneksi jäädä VM- bisneksistä pois, vaikka ensin niitä harkitsinkin. Syitä: liikaa salaisuuksia tuotteisiin ja toimintaan liittyen, tuotteiden järjettömät hinnat ja holtiton käytös pyramidin rakentamisessa, suunnaton ahneus ja "kaiken parantavat" tuotteet. Hälytyskellot soivat, onneksi. Kaikilla pitäisi.
En sano, että kaikki VM-toiminta olisi samanlaista sontaa, mutta tämä eräs pyramidi ainakin, mikä yrittää niiiiin kovasti olla laillista toimintaa ja myyvänsä luksusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391998Trump kielsi asetuksella miesten osallistumisen naisurheiluun.
Se ei taida koskea naisten lentopallojoukkuettamme.. ?41471Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3171465Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2981372Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2631058Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski163934- 83810
- 67759
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l10743- 26714