http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/nainen-loi-poikaystav

Joko linnaan?

Eikö tuo nainen ystävineen joutaisi jo pois tältä kylältä!

30

931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joko linnaan?
      • uralille

siperiaan koko sakki...

• suikkis2

meneepä taas jo liian henkilökohtaiseksi.

• vieras 2

Hallelujaa! Iloitse Paltamon siveä kansa ja kiitä kädet ristissä että vielä löytyy näinkin monta rohkeaa ja nuhteetonta ritaria, (lue runkkaria) jotka kilpailevat kuka limaisilla kourillaan pystyy heittämään suurimman sen kuuluisan ensimmäisen kiven. Kiiltävä olkoonsädekehänne, se toinen kuuluisa kylmä rengas.

• tsiib

Vieras 2. Älä puolustele, vaan herää todellisuuteen.

• lolled

no vittu ette varmaan tiedä asiasta mitään puhutte paskaa jossai palstal nii menkää sanoo päin naamaa jos jollekki on asiaa perkele

• DeeÄm

Eihän ne uskalla päin naamaa tulla sanomaan :'D "muka miehiä vittu mitä hu*ria" Synnittömät heittäkööt ensimmäisen kiven :DD

Tulkaahan päin naamaa sanomaan jos uskallatte kyllä mä kestän :D

• Puska-Jaska

No vattu, eihän tulla, kun ei uskalleta ja sitäpaitsi täällä palstalla on paljo mukavempi huuvella! Huu!

• lolled

nii no sanokaa ees vittu nimenne ketkä tääl rupee länkyttää :DDDD ja joku mafia lollled

• hyvä käytöksinen

niiin mut eihän sitä ketään pidä haukkua vaikka mikä olis eikö teitä oo opetettu ?

• vanhus1

ja onhan paltamossa muitakin kuin tuo ainoa "deeäm" et esim semmonen ns musta akka pahin paskanjauhaja

• liikasen club

ja sä vitun joutas linnaa pitäs uittaa kuses ja tunkee suohon jos et tajuu et kaikil on asumis oikeus mut sut pitäs häätää venäjälle :DDD

• liikkasen club

ja nii sä joko joutas linnaa niin sul ei vissii oo kavereit ku mitä sen kaverit sulle on tehny

• Tolpanhinkkaaja

hahahaaah muuttakaa pois valittajat paltamosta jos nii ahistaa tai menkää valittamaa päin naamaa!!!

• valittajat

nii ketkä valittajat ne jotka valittaa tosta sakista vai ne jotka valittaa niillle et tulkaa sanoo päin naamaa :DDD

• lol11

paltamon mafia.... no jo on aekoehin eletty!!! :D

• naurua 1

nii:D no makunsa kullaki

• joopajoo6

Vitun kusipää välittäjät eikö teillä oo oikeesti muuta tekemistä ku puuttua muitten asioihin vittu välillä ohtaa kaikkia tuommosia vammasia paskiaisia..

• jeo2

kuka?

• adamair

ihan itse tämä joka mainitaan linkissä. Huomion hakua. Säälittävää.

• vitu paskanpuhujat

haukutte väärää puuta eise ole tätä luonut vaan kylän paskan jauhaja jos ette tajua ja eikö meepäähän et ketää ei pidä haukkua ? turhaa te vikisette jossai palstal

• joopasen joo

ketään ei pidä haukkua ja linkin laittajaa haukkuu lehmäksi ja sinä paskanpuhujaksi.

• äly hoi ?????
        joopasen joo kirjoitti:

ketään ei pidä haukkua ja linkin laittajaa haukkuu lehmäksi ja sinä paskanpuhujaksi.

Voi teitä lapsiraukkoja kun olette vähälle huomiolle jääneet aikoinaan.
        Ollaan muka niin koviksia kiroillen ja mekastaen porukalla.
        Ajatelkaa kuinka ylimääräista huolta tuotatte vanhemmillenne tempauksillanne.

• lolleeed

niin no menee hermot ku tuo enkeli joka oli linkittänyt tuon jutun niin haukkui aikaisemmin sit naista lortoksi tms et sillee

• ???

Mistäs tiedät, että oli sama henkilö?

• Peräkylän Pertti

Van voe taevvaan vallat ja takahikiän perstalikynttilät, outta tyo, voe jotta työ outta!

• kaikkien kaveri

no kun ei ollut tunnen kyseisen henkilön joka löi sillä tuopilla nii ei ollut mutta miksi pitää perustaa tämmönen palsta koska jossei tämmösiä olis nii ei tulis kellekkään paha mieli :)

• kannattakaa

kannatan ainaki tota ku ei oo järkee tollasis

• lolllel

nii no eipähä yksää pelle oo kirjottanu enää midii

• troll

muut kuin sinä ja nyt minä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe