Eikö tuo nainen ystävineen joutaisi jo pois tältä kylältä!
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/nainen-loi-poikaystav
30
931
Vastaukset
- Joko linnaan?
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/nainen-loi-poikaystavaansa-tuopilla-paahan/612817/?fb_action_ids=134211630062631&fb_action_types=og.recommends&fb_ref=.UKuTN6gZU34.like&fb_source=timeline_og&action_object_map={"134211630062631":109177389247560}&action_type_map={"134211630062631":"og.recommends"}&action_ref_map={"134211630062631":".UKuTN6gZU34.like"#comments
- uralille
siperiaan koko sakki...
- suikkis2
meneepä taas jo liian henkilökohtaiseksi.
- vieras 2
Hallelujaa! Iloitse Paltamon siveä kansa ja kiitä kädet ristissä että vielä löytyy näinkin monta rohkeaa ja nuhteetonta ritaria, (lue runkkaria) jotka kilpailevat kuka limaisilla kourillaan pystyy heittämään suurimman sen kuuluisan ensimmäisen kiven. Kiiltävä olkoonsädekehänne, se toinen kuuluisa kylmä rengas.
- tsiib
Vieras 2. Älä puolustele, vaan herää todellisuuteen.
- lolled
no vittu ette varmaan tiedä asiasta mitään puhutte paskaa jossai palstal nii menkää sanoo päin naamaa jos jollekki on asiaa perkele
- DeeÄm
Eihän ne uskalla päin naamaa tulla sanomaan :'D "muka miehiä vittu mitä hu*ria" Synnittömät heittäkööt ensimmäisen kiven :DD
Tulkaahan päin naamaa sanomaan jos uskallatte kyllä mä kestän :D- Puska-Jaska
No vattu, eihän tulla, kun ei uskalleta ja sitäpaitsi täällä palstalla on paljo mukavempi huuvella! Huu!
- lolled
nii no sanokaa ees vittu nimenne ketkä tääl rupee länkyttää :DDDD ja joku mafia lollled
- hyvä käytöksinen
niiin mut eihän sitä ketään pidä haukkua vaikka mikä olis eikö teitä oo opetettu ?
- vanhus1
ja onhan paltamossa muitakin kuin tuo ainoa "deeäm" et esim semmonen ns musta akka pahin paskanjauhaja
- liikasen club
ja sä vitun joutas linnaa pitäs uittaa kuses ja tunkee suohon jos et tajuu et kaikil on asumis oikeus mut sut pitäs häätää venäjälle :DDD
- liikkasen club
ja nii sä joko joutas linnaa niin sul ei vissii oo kavereit ku mitä sen kaverit sulle on tehny
- Tolpanhinkkaaja
hahahaaah muuttakaa pois valittajat paltamosta jos nii ahistaa tai menkää valittamaa päin naamaa!!!
- valittajat
nii ketkä valittajat ne jotka valittaa tosta sakista vai ne jotka valittaa niillle et tulkaa sanoo päin naamaa :DDD
- lol11
paltamon mafia.... no jo on aekoehin eletty!!! :D
- naurua 1
nii:D no makunsa kullaki
- joopajoo6
Vitun kusipää välittäjät eikö teillä oo oikeesti muuta tekemistä ku puuttua muitten asioihin vittu välillä ohtaa kaikkia tuommosia vammasia paskiaisia..
- jeo2
kuka?
- adamair
ihan itse tämä joka mainitaan linkissä. Huomion hakua. Säälittävää.
- vitu paskanpuhujat
haukutte väärää puuta eise ole tätä luonut vaan kylän paskan jauhaja jos ette tajua ja eikö meepäähän et ketää ei pidä haukkua ? turhaa te vikisette jossai palstal
- joopasen joo
ketään ei pidä haukkua ja linkin laittajaa haukkuu lehmäksi ja sinä paskanpuhujaksi.
- äly hoi ?????
joopasen joo kirjoitti:
ketään ei pidä haukkua ja linkin laittajaa haukkuu lehmäksi ja sinä paskanpuhujaksi.
Voi teitä lapsiraukkoja kun olette vähälle huomiolle jääneet aikoinaan.
Ollaan muka niin koviksia kiroillen ja mekastaen porukalla.
Ajatelkaa kuinka ylimääräista huolta tuotatte vanhemmillenne tempauksillanne.
- lolleeed
niin no menee hermot ku tuo enkeli joka oli linkittänyt tuon jutun niin haukkui aikaisemmin sit naista lortoksi tms et sillee
- ???
Mistäs tiedät, että oli sama henkilö?
- Peräkylän Pertti
Van voe taevvaan vallat ja takahikiän perstalikynttilät, outta tyo, voe jotta työ outta!
- kaikkien kaveri
no kun ei ollut tunnen kyseisen henkilön joka löi sillä tuopilla nii ei ollut mutta miksi pitää perustaa tämmönen palsta koska jossei tämmösiä olis nii ei tulis kellekkään paha mieli :)
- kannattakaa
kannatan ainaki tota ku ei oo järkee tollasis
- lolllel
nii no eipähä yksää pelle oo kirjottanu enää midii
- troll
muut kuin sinä ja nyt minä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316